مالک کسب و کار وینیپگ پس از اینکه پلیس گفت اسپری خرس، حشیش در فروشگاهی بدون مجوز پیدا شد، دستگیر شد

یک زن وینیپگ هفته گذشته پس از اینکه پلیس گفت 21 قوطی اسپری خرس و محصولات شاهدانه را در یک فروشگاه نورث اند که مجوز فروش هیچ کدام از آنها را نداشت، دستگیر شد.

پلیس وینیپگ در یک بیانیه خبری روز شنبه گفت که به عنوان بخشی از تحقیقات تحت قانون کنترل استانی مشروب، بازی و حشیش، بازرسان مالی و افسران گشت مانیتوبا محصولات را در خرده فروشی در 28 مارس پیدا کردند.

پلیس می گوید 18 قوطی کامل اسپری خرس، سه قوطی جزئی و محصولات شاهدانه بسته بندی شده با ارزش خیابانی تخمینی 1570 دلار را در این فروشگاه، واقع در بلوک 600 خیابان آلفرد، در غرب خیابان مک گرگور، پیدا کردند.

این کسب و کار مجوز فروش حشیش یا اسپری خرس را نداشت، و همچنین محصولات شاهدانه برای فروش، همانطور که طبق مقررات فدرال الزامی است، برچسب فروش نداشتند.

صاحب و متصدی کسب و کار در آن زمان در آنجا نبودند و روز بعد حکم بازداشت او صادر شد.

در 7 آوریل، ماموران زن 28 ساله را در خانه ای در Castle Ridge Drive، در محله Linden Ridge در جنوب غربی وینیپگ دستگیر کردند.

این زن که پلیس نامی از او نبرده است، بر اساس قانون جزا و قانون کنترل مشروبات الکلی، بازی و حشیش، از جمله نگهداری به منظور فروش حشیش، فروش غیرمجاز حشیش و نگهداری حشیش بسته بندی نشده متهم شده است. مطابق با الزامات فدرال

او همچنین بر اساس قانون کنترل آفت کش ها و کودهای شیمیایی مانیتوبا، که فروش اسپری خرس را تنظیم می کند، با اتهاماتی مواجه است.