لیفت شقیقه چیست؟

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جوان‌تر به‌نظر رسیدن، لیفت یا کشیدن پوست است. این روش برخلاف روش هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس طولانی تر است و بین یک تا دو ساعت طول می کشد. آیا با بوتاکس نمی توان این کار را انجام داد؟ 3. 3. آیا من کاندید خوبی برای لیفت شقیقه هستم؟

بیمه و لیفت شقیقه

آیا بیمه هزینه لیفت شقیقه را پرداخت می کند؟ ماندگاری لیفت شقیقه با پلکسور حدود 5 سال است. اما بهبودی طبیعی این عمل حدود 2 هفته است. البته یخ نباید مستقیماً نردبان محل جراحی را لمس کند.

 

از نور مستقیم خورشید خودداری کنید. به همین دلیل است که اکثر افرادی که به دنبال روشی بدون مشکل با نتایج سریع هستند، به لیفت صورت با اندوتاین روی می آورند. دو روش دیگر برای لیفت شقیقه به اختصار  SMAS و MACS هستند. همچنین ممکن است تفاوت جزئی در ارتفاع ابرو وجود داشته باشد که به راحتی قابل مشاهده نیست و باید آن را بسیار نزدیک به ابروها گرفت.

تکنیک لیفتینگ یک عمل سرپایی و بدون عارضه است که بر اساس روش های مختلف قابل انجام است. در این مقاله می توانید تمام موارد مربوط به این تکنیک را مطالعه کنید. نوع پوست و سن بر نتایج لیفتینگ لیفت شقیقه تأثیر می گذارد، بنابراین باید برای برآورده کردن انتظارات خود به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید.

همه افرادی که دارای چین و چروک لیفت شقیقه هستند، کاندیدای مناسبی برای لیفت شقیقه هستند، اما همه باید با توجه به شرایط، سن و میزان چین و چروک، بهترین روش را با کمک پزشک انتخاب کنند. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس هرگز مانند لیفت شقیقه نخواهد بود.

فیلرهای لیفت شقیقه تزریقی غیرجراحی هستند که به عنوان یک مینی لیفت برای جوانسازی لیفت شقیقه عمل می کنند. جراح لیفتینگ صورت برای انجام این عمل، عضلات زیر پوست صورت را بالا می کشد و پوست صورت را سفت می کند تا نه تنها ساختار صورت را جوان کند، بلکه شکل آن را نیز زیبا کند.

کاندید جراحی لیفت شقیقه

امروزه میل به جوانسازی و زیبایی پوست در بین همه افراد وجود دارد. ممکن است بعد از لیفت با سونوگرافی احساس سفت شدن پوست کنید. اولتراسوند بافت های عمیق پوست را تحریک می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد. برای اینکه چربی روی پوست باقی نماند.

در این روش چربی اضافی از پلک برداشته شده و پوست به سمت بالا کشیده می شود. این روش معمولاً برای افراد بالای 30 سال با پوست افتادگی بهتر جواب می دهد. اولتراسوند یا هیپوتراپی یک روش غیر جراحی است و برای سفت کردن و لیفت کردن پوست استفاده می شود.

لیفت شقیقه به روش نخ نیز منجر به قیمت های متفاوتی می شود. سپس لایه میانی زیر پوست به سمت بالا کشیده می شود. متخصص زیبایی از نخ برای لیفت شقیقه در نواحی خاصی استفاده می کند.
لازم به ذکر است که جراحی های با کیفیت بالاتر و جراحان متخصص تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. اگر به دنبال مراکز تخصصی لیفت شقیقه هستید، به لینک مراجعه کنید. با بالارفتن سن؛ به خصوص بعد از ۴۰ سالگی به دلیل عواملی زیبایی نواحی لیفت شقیقه کاهش می یابد.

افتادگی ابروها می تواند به دلایل مختلفی مانند افزایش سن یا ژنتیک ایجاد شود. برخی از افراد ممکن است پس از جراحی لیفت شقیقه کمی ناامیدی و افسردگی را تجربه کنند زیرا چندین هفته طول می کشد تا نتایج مثبت ظاهر شود.

درمان افتادگی ابرو

لیفت با نخ روشی با کمترین عوارض است. یعنی هر چه فاصله خط مو در شقیقه ها و چشم ها کمتر باشد، صورت نوزاد لاغرتر و جوان تر به نظر می رسد. برای جراحی لیفت شقیقه که به عنوان لیفت گیجگاهی نیز شناخته می شود، یک برش کوچک در خط مو در بالای گوش ایجاد می شود. همچنین متخصصین گوش و حلق و بینی برای اولین بار در کشور در سال گذشته چندین عمل لیفت شقیقه (دیپ لیفتینگ) را با اساتید خود انجام دادند.

 باید گفت این عمل فقط برای افراد بالای ۲۳ سال قابل انجام است. در برخی موارد بیماران؛ آنها تا یک سال پس از جراحی علائمی مانند حساسیت، بی حسی و گزگز را تجربه خواهند کرد.

 پس از عمل، داروهای تجویز شده توسط پزشک را با دقت مصرف کنید. در این روش از انرژی به نام انرژی اولتراسونیک استفاده می شود که به کلاژن سازی و سفت شدن پوست کمک می کند.

روش های غیرجراحی نمی توانند پیری پوست را درمان و از بین ببرند و تنها می توانند روند پیری پوست را کاهش دهند. هنگام لیفت شقیقه با پلکسور که با کمک دستگاه پلاسما جت انجام می شود، حرارت خاصی به بافت پوست وارد می شود و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می شود.

ما معتقدیم که زیبایی های دنیای مدرن باید در دسترس همگان باشد و تلاش می کنیم این باور را در مرکز پزشکی خود به واقعیت تبدیل کنیم. پیشرفت روزافزون تکنولوژی در وسایل پزشکی و آرایشی، تغییرات موثر و شگرفی در پزشکی ایجاد کرده است که نیاز همه پزشکان و متخصصان امری اجتناب ناپذیر است. برای رفتن به سایت مرجع این مطلب در مورد لیفت شقیقه به این سایت مراجعه کنید.