لیفت شقیقه|هزینه لیفت شقیقه

علاوه بر این بخیه ها باید طوری اعمال شوند که اثرات آن ها روی پوست باقی نماند. این نخها از انواع نخهای بخیه قابلجذب هستند که پس از حدود 2 یا 3 سال جذب پوست میشوند. افراد پس از مراجعه به کلینیک درمانی این امکان را دارند که از سوابق تحصیلی و تخصص پزشک مطلع شوند. شما نیز این فرصت را دارید که با بیان سوالات خود و رفع ابهامات، تصمیم گیری کنید.

بهجز افراد میانسال جوانان بالاتر از 22 سال نیز میتوانند حالت چهره خود را با لیفت شقیقه جذابتر کنند. این روش برای از بین بردن چین و چروکهای پنجه کلاغی نیز بسیار کاربردی است. صورت ناحیه بسیار مهمی است. این نوع نخها بعد از ۶ ماه کاملا جذب صورت میگردند. در غیر این صورت نتایج جراحی برای همیشه باقی مانده و همواره چهره شما را جذاب و زیبا نگه میدارند. گاهی پزشک عکس هایی از جراحی های قبلی خود دارد. همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز پس از لیفت در شقیقههای خود احساس بیحسی داشته باشید.

اگر کبودی، قرمزی و تورم حداکثر تا دو هفته پس از لیفت برطرف نشدند، حتما پزشک خود را مطلع کنید. ترجیحا بعد از این مدت نیز از پاشیدن آب با فشار زیاد بر روی شقیقههای خود دوری کرده و در زیر آب داغ قرار نگیرید. نخ لیفت PDO یکی از انواع پرطرفدار است. نخهای لیفتینگ مونو در واقع نوعی از نخهای pdo میباشند که برای از بین بردن چین و چروک دور چشم، گوشه لب، چشم و خطوط پیشانی به کار برده میشوند.

معمولا پزشک در جلسه مشاوره قبل از جراحی، اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهد و او را از عوارض احتمالی درمان آگاه می کند. به این ترتیب کشیدگی لازم ایجاد می شود. در جلسات معاینه، پزشک با مشاهده وضعیت شما و پیش بینی نتیجه درمان، توصیه های لازم در رابطه با درمان های مکمل را ارائه می دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لیفت ابرو یا شقیقه لطفا به بازدید از وب سایت ما.