لوازم یدکی لیفان در تهران – خودرو – تهرانسر – لوازم یدکی لیفان در تهران

این فناوری به شما کمک می کند تا در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و همچنین گازهای آلاینده تولید شده را تا 40 درصد کاهش دهید. برند لیفان در ابتدای مسیر تولید، تولیدکننده موتور بود که با گذشت زمان موفق به توسعه برندش شده و امروزه توانسته خودروهای سواری و حتی ماشین سنگین با کیفیت عالی تولید و در بازار جهانی عرضه کند. امروزه دسترسی به لوازم یدکی چانگان دشوار نبوده و به راحتی می توان آنها را در فروشگاههای معتبر پیدا کرد. قیمت لوازم یدکی جیلی مناسب است و شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خودتان قطعات خودرو را به راحت پیدا کنید.

با خرید محصول بی کیفیت نه تنها مجبور به تعویض قطعه هستید، بلکه گاهی باید سایر قطعات را نیز تعویض کنید. به همین دلیل شما برای تامین قطعات و لوازم یدکی لیفان به مشکل نخواهید خورد و میتوانید با خیال راحت خودروهای این برند را خریداری کنید. موتور قدرتمندتر، سواری عالی و کیفیت بالای قطعات از دیگر ویژگی های لیفان 620 در مقایسه با 520 است. خودرو و لوازم یدکی لیفان در 165 کشور دنیا فروخته میشود و در اکثر این کشورها نیز دارای مراکز نمایندگی رسمی فروش، خدمات پس از فروش و لوازم یدکی لیفان است.

در این خودرو از یک موتور 4 سیلندری با حجم 1.5 لیتری استفاده شده است و جعبه دنده اتوماتیک با گیربکس 5 سرعته در آن تعبیه شده است. بعد از رواج خودروهای این برند در کشور ما، خرید لوازم یدکی چانگان به دغدغه اصلی خریداران تبدیل شد. در حقیقت مدل اتومات نسبت به دنده ای این خودرو دارای امکانات کامل تری باشد ولی باز هم چندان رضایت بخش نیست. از دیگر امکانات این خودرو می توان به آینههای تاشو، سیستم ضد سرقت، ترمز ABS، صندلی برقی، کروز کنترل اشاره کرد.

این خودرو از نوع خودروهای هاچبک بوده که با افزایش ارتفاع، خود را در کراس اوورها قرار داده است. شاید این خودرو از کلمه لوکس فاصله زیادی داشته باشد اما از لحاظ راحتی می تواند با خودروهای هم رده مقایسه شود. یکی از خودروهایی که این روزها در بازار ایران محبوبیت پیداکرده و شاید دلیل این محبوبیت قیمت ارزانتر نسبت به مدلهای مشابه میباشد، لیفان است که معمولاً ایرانیان همواره با مشکل تأمین لوازم یدکی لیفان دستوپنجه نرم میکنند! شاید شما هم این روزها نام خودروهای ارزانقیمت و لوکس چینی را شنیده باشید که تحت برند لیفان تولید میشود! در طراحی این خودرو، چانگان از طراحان ایتالیایی کمک گرفته است تا طراحی منحصر به فردی داشته باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوازم یدکی لیفان در شهرری لطفا به بازدید از وب سایت ما.