قیمت هارد سرور HP – فروش انواع هارد سرور HDD و SSD

2. تست هارد سرور تحت سخت ترین آزمایشات و کنترل کیفیت برای به حداقل رساندن مشکلات پنهان هارد: هر هارد درایو hp به مدت ۳.۳۵ میلیون ساعت، تحت سختترین آزمایشات و برنامه تعیین کیفیت قرار گرفته است. اگر می گوییم سرور هسته داده های شبکه است، هارد سرور هسته انبار داده، شامل همه داده ها و برنامه ها است. این SSD ها کارایی بینظیری برای حجمهای کاری با نوشتن های زیاد دارند. هارد دیسک های SAS سرور اچ پی برای مقاصد اینترپرایز و راهکارهای خاص این منظور مناسب ترین گزینه برای رسیدن به این هدف می باشند. تمامی هارد درایو های سروری اچ پی دارای ویژگی HPE Digitally Signed Firmware هستند و با استفاده از آن میتوانید از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات خود جلوگیری کنید. اگر شما هم نظر و یا تجربه ای درباره استفاده از هارد درایورهای شرکت HPE دارید می توانید آن را با هزاران خواننده و مخاطب سایت آیی تی باز به اشتراک بگذارید ما از شنیدن صدای شما در اینجا خوشحال خواهیم شد.

این دو، روشهای متداول برای اتصال دستگاههای ذخیرهسازی (هارد دیسک ها) به کامپیوتر و یا سرورهای مختلف است که وظیفه انتقال دادهها را بر عهده دارند. کابل SAS میتواند تا ده متر طول داشته باشد و نیز نکته جالب در مورد آن این است که دیگر نیازی به استفاده از کابل مجزای برق وجود ندارد، چون کابل SAS به صورت همزمان قدرت انتقال برق و دادهها را دارا می باشد. از HDD ها برای سه نوع کسبوکارهای کوچک و استارتاپها، متوسط و بزرگ به همراه دو رابط SAS و SATA میتوان استفاده کرد که دارای پهنای باند ۱۲Gb/s هستند و همین سرعت بالا، نیازهای انواع مشتریان را پاسخ میدهد. به طور کلی دستگاه های SATA نیازهای اتصال گرم دستگاه را برآورده می کنند و بیشتر آداپتورهای میزبان SATA از این عملکرد پشتیبانی می کنند. در بازار سرور، SSD زمان خواندن و نوشتن سریعتری را ارائه میدهد که سرعت و عملکرد سرور میزبان را به طور متوسط 95٪ افزایش میدهد. به طور معمول یک گزینه خوب متناسب هزینه و ظرفیت بین ۱TB تا ۳TB است. هارد HP 300GB 6G SAS 10K SFF یکی از هاردهای ظرفیت پایین و مکانیکی شرکت HP برای سرور های مختلف است که بسیار پرکاربرد و پرتقاضا است.

سرعت چرخش هارد HP 300GB 6G SAS 10K ، 1000 دور بر دقیقه بوده و این هارد سرور برای کسب و کارهایی که نیاز به ظرفیت اقتصادی بالا، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، نیاز به محاسبات با کارایی بالا و قابلیت اطمینان برای ذخیره سازی داده ها دارند، یک انتخاب درست و به جا است. HPE SSD ها در مقایسه با محصولاتی که در بازار وجود دارند، بهترینِ بهترینها هستند. یک SAS SSD در مقایسه با SATA SSD از عملکرد پورت دوگانه پشتیبانی کرده و ویژگی هایی را برای بهبود قابلیت اطمینان از جمله اصلاح خطای پیشرفته، فن آوری یکپارچگی داده ها و کیفیت سیگنال بالا در کابل یا صفحه نمایش ایجاد می نماید. این مقدار به صورت RR و یا RPM نیز هارد مناسب سرور مشخص می شود. بر همین اساس SSDهای تولیدی کمپانی HP با داشتن ویژگیهایی همانند طول عمر بالا، زمان تأخیر اندک و نیز ارائه کارایی چشمگیر و منحصر به فرد، سرعت دسترسی به دیتا را افزایش میدهند و در عین حال باعث صرفهجویی در مصرف برق هم میشوند. سبک وزن بودن دیسک های SSD نیز به نوبه خود ممکن است باعث رضایت مصرف کنندگان این نوع درایوها شود؛ از آنجا که دیسک های SSD مانند هارد های HDD دارای پلاتر های زیاد و موتور اسپیندل و سایر موارد نیستند بسیار سبک وزن تر از هارد های HDD هستند.

بطوریکه کوچکترین ضربه حاصل از افتادن هارد دیسک HDD روی جسم سخت باعث شکستن Platter های درون آن میشود. تقریبا وزن هارد دیسک های HDD هفت برابر وزن دیسک های SSD است. سرور مجازی ایران بلوسرور از دیتاسنتر لایزر که از شرکت های FCP قدیمی است که از ساعت 1349 در عرصه ارتباطات در ایران فعالیت میکند ارایه میشود. اغلب این دیسک ها در سرورهایی قرار می گیرند که در شرکت های متوسط استفاده می شوند : تحت سیستم حسابداری ، CMS ، مخازن شرکتی. هارد دیسکی که روی سرور استفاده می شود، هارد سرور است. اما به جای اینکه داده روی یک دیسک مغناطیسی ذخیره شود، روی حافظههای فلش متصل به هم ذخیره میشود. 5. در این محله برای مشاهده گزارشات و مدت کارکرد هارد سرور ، طبق تصویر زیر روی Viewing Diagnostic Reports کلیک میکنیم . هارد درایوها که در ابعاد ۳.۵ اینچی (LFF) و ۲.۵ اینچی (SFF) هستند، طبق استانداردها عمر مفید یک سال دارند. طبق آمار، روزانه ۲.۵ اگزابایت (یک میلیارد گیگابایت) داده و اطلاعات تولید میشود.