طبق گزارش، بسته شدن محل دفن زباله جاده برادی برای شهر وینیپگ 1.5 میلیون دلار هزینه داشت

مقامات آب و زباله در گزارش جدیدی به کمیته مالی شورا می گویند که محاصره یک ماهه دفن زباله جاده برادی برای شهر وینیپگ چیزی بیش از 1.5 میلیون دلار هزینه داشته است.

تظاهرکنندگان به منظور اعتراض و جلب توجه به شیوه ای که سرویس پلیس وینیپگ در مورد موارد زنان بومی گم شده و قتل شده تحقیق می کرد، محل دفن زباله شهری را از 11 دسامبر تا 6 ژانویه تعطیل کردند.

پلیس بقایای جزئی ربکا کونتویس را در جاده برادی در ژوئن، اندکی پس از دستگیری جرمی اسکیبیکی، که اکنون با اتهام قتل درجه یک در قتل چهار زن مواجه است، پیدا کرد.

به گفته شهر، منطقه ای که بقایای کونتوا در آن پیدا شد، از آن زمان برای تخلیه بسته شده است.

پلیس بر این باور است که بقایای دو زن دیگر، مورگان هریس و مارسدس میران، به محل دفن زباله پریری گرین در شمال وینیپگ ختم شد. هویت و محل قربانی چهارم، معروف به Mashkode Bizhiki’ikwe یا بوفالو زن، شناخته شده نیستند.

در ماه فوریه، شهر هزینه بسته شدن برادی را کمی بیش از 900000 دلار برآورد کرد. در یک گزارش جدید، ملیسا بونکوفسکی، دستیار کنترل بخش آب و پسماند، این رقم را تنظیم کرد.

بونکوفسکی در گزارش می گوید که محاصره شهر را از درآمد 800000 دلاری دفن زباله محروم کرد و شهر را ملزم به هزینه 700000 دلاری کرد.

این هزینه ها شامل انتقال زباله های جامد به پریری گرین و همچنین محل دفن زباله مید کانادا در جنوب شرقی شهر، نصب علائم و استخدام امنیت در جاده برادی و تغییر جمع آوری زباله بود.