صدمات جدی وارد نشد، آسیب ساختاری پس از برخورد جرثقیل در پل روگذر خیابان پرتیج مشاهده شد

مانیتوبا

به گفته راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا، پس از برخوردی که روز سه‌شنبه بخش شلوغ پورتیج به سمت غرب را برای چند ساعت مسدود کرد، هیچ آسیب ساختاری به پل روگذر خیابان امپرس در وینی‌پگ وارد نشد.

سخنگوی پلیس وینیپگ می گوید که بخش ترافیک به تحقیقات ادامه می دهد

یک کامیون سیاه رنگ با یک دستگاه جرثقیل مانند زرد رنگ که در یک پل هوایی قرار گرفته بود، برخورد کرد.
پلیس وینیپگ می گوید یک نیمه تریلر حامل یک جرثقیل ساختمانی بعد از ظهر سه شنبه به پل هوایی در خیابان امپرس و خیابان پرتیج برخورد کرد. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

به گفته راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا، پس از برخوردی که روز سه‌شنبه بخش شلوغ خیابان پورتیج به سمت غرب را برای چند ساعت مسدود کرد، هیچ آسیب ساختاری به پل روگذر خیابان امپرس در وینی‌پگ وارد نشد.

سخنگوی پلیس وینیپگ در ایمیلی به سی بی سی نیوز گفت که یک نیمه تریلر حامل یک جرثقیل ساختمانی به پل هوایی برخورد کرد.

در این ایمیل آمده است که دو خودروی دیگر متعاقباً در این تصادف دخیل بودند، اما آسیب جدی وارد نشد. پلیس پیش از این گفته بود که یک نفر در وضعیت پایدار به بیمارستان منتقل شده است.

سخنگوی راه‌آهن در ایمیلی به سی‌بی‌سی نیوز گفت که بازرسان راه‌آهن کانادا اقیانوس آرام دریافتند که در این حادثه هیچ آسیب ساختاری به پل وارد نشده است.

پل روگذر Empress در هر دو جهت بسته شد و صحنه پاکسازی شد. ترافیک به سمت غرب در Portage برای چند ساعت بعد از ظهر سه شنبه تا ساعت 7 بعد از ظهر به پایین دیوار منحرف شد

به گفته سخنگوی پلیس راهور تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

یک قطعه از تجهیزات صنعتی در کنار یک پل هوایی دیده می شود.
ترافیک خیابان پورتیج غرب در روز سه شنبه پس از برخورد در پل روگذر خیابان امپراس برای چند ساعت بسته شد. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba:

با فایل هایی از بریتنی گرینسلید و برایس هوی

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|