صحبت وزرای استان در پارک ها، زیرساخت های اینترنتی در حین حضور در خلیج تندر

همانطور که وزرای استان زمانی را در Thunder Bay، Ont می گذرانند. این هفته برای کنفرانس سالانه انجمن شهرداری شمال غربی انتاریو، آنها نتایج برخی از هزینه های اخیر خود را به نمایش می گذارند.

در حالی که پول جدیدی رونمایی نشد، وزیران روز پنجشنبه دو کنفرانس مطبوعاتی برای برجسته کردن پروژه‌های مربوط به پارک‌ها و زیرساخت‌های اینترنتی برگزار کردند.

دیوید پیچینی، وزیر محیط‌زیست، حفاظت و پارک‌ها، در کنار Thunder Bay-Atikokan MPP Kevin Holland به سمت آبشار Kakabeka رفت تا سکوی تماشای جدید و پیاده‌روی پارک استانی را جشن بگیرد.

به گفته مایک هولم، سرپرست پارک، دولت استانی 389,000 دلار برای این پروژه هزینه کرد که اولین بار در سال 2019 تصویب شد.

پلت فرم ارتقا یافته دارای طراحی های مدرن جدید است، یک منطقه دید بزرگتر و قابل دسترس برای بازدیدکنندگان در هر سن و توانایی ارائه می دهد، و شامل تابلوهای تفسیری است تا بازدیدکنندگان بتوانند با تاریخچه این پارک آشنا شوند. [and the] نقش مهمی که آبشار در این اکوسیستم محلی ایفا می کند، پیچینی در جریان رویداد مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت.

حضور وزیر در هفته گردشگری در کانادا انجام می شود. به گفته این استان، آبشار کاکابکا، درست در غرب خلیج تاندر، سالانه بیش از 200000 بازدیدکننده را به خود جذب می کند. این دومین آبشار بلند انتاریو است.

سه مرد در مقابل یک آبشار ایستاده اند.
دولت انتاریو ساخت یک سکوی دید و پیاده روی جدید در آبشار کاکابکا درست خارج از خلیج تاندر، اونت را جشن می گیرد. از چپ: ناظر پارک مایک هولم، وزیر دیوید پیچینی و MPP کوین هالند. (سارا قانون/سی بی سی)

پیچینی گفت که پروژه آبشار کاکابکا بخشی از 41.7 میلیون دلار است که استان طی دو سال برای ارتقای زیرساخت‌ها در پارک‌های سراسر استان هزینه می‌کند.

وی گفت: «ما باید در زیرساخت‌های حیاتی و ارتقای آن سرمایه‌گذاری کنیم، صراحتاً سال‌ها غفلت بود که در آن استان و به‌ویژه جوامع روستایی و شمالی دلار و زیرساخت‌هایی که شایسته آنها بود داده نشد.»

روشی جدید برای ردیابی پروژه های اینترنت پرسرعت

بعد از ظهر پنجشنبه، وزیران در دانشگاه لیک هد گرد هم آمدند تا نقشه تعاملی آنلاین جدیدی را راه اندازی کنند که وضعیت پروژه های اینترنت پرسرعت در انتاریو را نشان می دهد.

کسانی که قبلاً به اینترنت دسترسی دارند می توانند از وب سایت دولت استانی دیدن کنند تا از وضعیت ساخت و ساز پروژه ها، مشارکت های استانی و فدرال و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مطلع شوند.

دولت انتاریو می‌گوید نزدیک به 4 میلیارد دلار هزینه می‌کند تا تمام جوامع این استان تا پایان سال 2025 به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند – اما بین 40000 تا 60000 خانه بدون اتصال باقی می‌ماند.

اگرچه راه درازی را پیموده‌ایم، اما می‌دانیم که هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. هنوز مکان‌هایی وجود دارد که باید متصل شوند، به همین دلیل است که ما در حال بررسی همه گزینه‌ها و فناوری‌های قابل دوام، از جمله استفاده از ترکیبی از فیبر، ثابت هستیم. کینگا سورما، وزیر زیرساخت، گفت: فناوری‌های بی‌سیم و ماهواره‌ای برای رسیدن به سخت‌ترین مناطق.