شوالیه‌های طلایی در دوره سوم امتیاز 3 را بدون پاسخ به دست می‌آورند، جت‌ها را پایین می‌آورند تا سری به تساوی بکشند

وینیپگ جتس کار بزرگی را انجام داد که در چهار دوره اول سری دور اول خود، اسلحه های بزرگ شوالیه های طلایی را خاموش کرد.

ستارگان وگاس سرانجام در دوره دوم بازی 2 در روز پنجشنبه شروع به ارائه کردند و هرگز به پیروزی 5-2 که دور اول سری حذفی NHL را با یک بازی یکسان کرد، به عقب نگاه نکردند.

ویلیام کارلسون و جک آیشل در مصراع میانی برای شوالیه های طلایی گلزنی کردند، چندلر استفنسون در اوایل سومین گل دروازه را به ثمر رساند و مارک استون دو گل دیرهنگام به ثمر رساند تا پیروزی را یخ کند.

ریک باونس، سرمربی جت ها گفت: “آنها در دوره دوم بازی را به دست گرفتند و به وضوح در دوره سوم پیروز شدند.” “اجرای ما با پوک خیلی خوب نبود. ما در سمت اشتباه آنها قرار گرفتیم و به آنها اجازه دادیم خیلی سریعتر از آنچه می خواهیم بازی کنند. و به دلیل اعدام کند به نظر می رسیدیم.”

تماشا | استون دو گل دیرهنگام را در برد بازی 2 مقابل جت به ثمر رساند:

مارک استون، کاپیتان شوالیه‌های طلایی، با جت‌ها، سریال‌های زوج تا زوج را به ثمر رساند

کاپیتان گولدن نایتز و مارک استون بومی وینیپگ دو گل به ثمر رساندند، زیرا وگاس با نتیجه 5-2 وینیپگ جتس را شکست داد و سری دور اول پلی آف کنفرانس غربی خود را با یک بازی برابر کرد.

آدام لوری و کوین استنلوند برای جت های میهمان با هم برابر شدند.

جت ها که سه شنبه شب بازی افتتاحیه را 5-1 بردند، اکنون برای دو بازی بعدی در سری بهترین های هفت به خانه خواهند رفت.

بازی 3 برای بعد از ظهر شنبه در مرکز زندگی کانادا وینیپگ برنامه ریزی شده است. بازی 4 برای دوشنبه شب تعیین شده است.

لوری گفت: «ما از جدایی خوشحالیم. بدیهی است که پس از نحوه بازی ما در بازی 1، می خواستیم بازی 2 را ببریم.

استفنسون در یک ریباند در ساعت 5:37 از زمان سوم ضربه زد تا وگاس را پیش بیاندازد و در ساعت 13:01 با پاس گل استون را پیدا کرد. کاپیتان وگاس در ساعت 17:30 با ضربات مچ دست مقابل کانر هلبایک، برد را شکست داد.

ایکل در مورد استون که دومین بازی خود را از زمان انجام عمل جراحی کمر در ژانویه انجام می داد، گفت: «من نمی توانم به اندازه کافی در مورد او صحبت کنم. “خیلی خوشحالم که می بینم او در آنجا جایزه می گیرد. او به دلایلی کاپیتان ما است.

او هر شب آن را به ارمغان می آورد و احساساتش فقط در تیم جاری است.

نیکولای اهلرز فوروارد جت دوباره با مصدومیت در قسمت بالایی بدنش بیرون نشست اما مورگان بارون با یک قفس پر روی کلاه خود برگشت. بارون پس از گرفتن اسکیت روی صورت در بازی 1 به بیش از 75 بخیه نیاز داشت.

برای دومین بازی متوالی، جت ها با شروعی قدرتمند، جمعیت فروش رفته در T-Mobile Arena را آرام کردند. وینیپگ در چند دقیقه ابتدایی بر بازی مسلط بود و پنج شوت اول را به سمت دروازه ثبت کرد.

اولین شلیک شوالیه‌های طلایی تا 5:35 انجام نشد، زمانی که استفنسون به ضربه‌ی یک‌باره استفنسون نیاز به مهار حلقه‌هایلایت هل‌بایک داشت.

متفکر شبکه وینیپگ در حالی که قسمت اعظم بدنش پشت خط دروازه بود، ضربه پایینی را زد و دستکش را به بیرون تیرک زد. یک بررسی تماس بدون هدف را تایید کرد.

مارک شیفله، مهاجم جت، گفت: شگفت انگیز بود. او به دلایلی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ است. او ما را در هر بازی نگه می‌دارد و این کار را شبانه‌روز انجام می‌دهد.

تماشا | هل بایک با گرفتن خط دروازه استفنسون را دزدید:

جتس کانر هلبایک با گرفتن خط دروازه، شوالیه های طلایی را غارت می کند

دروازه‌بان وینیپگ جتز، کانر هلبایک، روی خط دروازه ضربه ای زد، و یک گل مطمئن را در بازی دو سری دور اول کنفرانس غربی خود در برابر شوالیه طلایی وگاس از دست داد.

جت ها در ساعت 9:18 وقت اول در پاور پلی دروازه را باز کردند. وینیپگ توپ را از رویارویی کنترل کرد و دست نیل پیونک توسط لوری برای سومین گل خود در پلی آف از لورن بروسویت عبور کرد.

وگاس سه موقعیت قدرت بازی در بند ابتدایی داشت، اما وینیپگ در ضربات به سمت دروازه 17-8 برتری داشت.

شوالیه های طلایی برای شروع دوره دوم با شدت بیشتری به میدان آمدند. استون و نیکلاس روی موقعیت‌های ضعیفی داشتند اما نتوانستند تبدیل به گل شوند.

کارلسون در ساعت 5:54 یک توپ شل کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. شوالیه‌های طلایی فشار را حفظ کردند و در ساعت 10:25 زمانی که ایشل یک‌تایمر الکس پیترانجلو را از نقطه‌نظر تغییر مسیر داد، پاداش دریافت کردند.

Bowness گفت: “مواقعی پیش می آید که افراد درجه یک آنها واقعاً خوب به نظر می رسند.” “حالا ما به خانه برمی گردیم که افراد برتر ما واقعاً خوب به نظر می رسند.”

وینیپگ حتی در ساعت 16:01 وقت دوم زمانی که ساکو مائنالانن یک پاس را به استنلوند زد و او آن را روی شانه بروسویت زد.

پیروزی وگاس وینیپگ 39-33.

پس از دو بازی در وینیپگ، این مجموعه در تاریخ 27 آوریل برای بازی 5 به T-Mobile Arena بازخواهد گشت. بازی 6، در صورت لزوم، در 29 آوریل در مرکز زندگی کانادا برگزار خواهد شد.