شوالیه‌های طلایی، بازگشت پر شور جت‌ها را در بازی دوگانه OT خراب می‌کنند، پیشروی سریال را به دست می‌آورند

مایکل آمادیو باید گل پلی آف برد بازی خود را در فیلم تماشا کند، زیرا به یاد نمی آورد که او را در تور دروازه دیده است.

مهاجم وگاس اولین گل پلی آف حرفه ای خود را 3:40 در وقت اضافه دوم به ثمر رساند تا شوالیه های طلایی میهمان را به پیروزی 5-4 بر وینیپگ جتس در روز شنبه برساند که باعث برتری 2-1 آنها در سری دور اول پلی آف شد. .

آمادیو، از Sault Ste، گفت: “این چیزی است که برای همیشه به یاد خواهم داشت.” ماری، انترنتی، بومی که در چهارمین بازی پلی آف حرفه ای خود پس از شروع حرفه NHL خود با لس آنجلس کینگز در سال 2017 بازی می کند.

“من حتی ندیدم که وارد شود. فقط یک جورهایی آن را روی شبکه قرار دادم و بعد شنیدم که همه بچه های روی یخ شروع به فریاد زدن کردند و آن موقع بود که فهمیدم.”

این گل پس از ناکام ماندن تلاش مدافع جتز، دیلن سمبرگ، به ثمر رسید. توپ از پای ایوان بارباشف فوروارد وگاس به سمت آمادیو در اسلات رفت و او آن را از کنار دروازه بان کانر هلبایک عبور داد.

تماشا | جت ها در مقابل شوالیه های طلایی در دو OT کوتاه می آیند:

رالی جت با پیروزی شوالیه‌های طلایی در وقت اضافه دو برابر شکست خورد

مایکل آمادیو در وقت اضافه دوم امتیاز 3:40 را به ثمر رساند، زیرا شوالیه‌های طلایی وگاس با نتیجه 5-4 پیروز شدند و 2-1 در سری دور اول پلی‌آف کنفرانس غربی پیش افتادند.

ریک بونس، سرمربی جتز گفت که بعد از بازی با سامبرگ صحبت کرده است.

Bowness گفت: “شما در آن موقعیت‌ها قرار می‌گیرید و پوک از روی اسکیت یا چوب پرش می‌کند و به سمت آن‌ها می‌رود. معمولاً بازی‌های اضافه‌کاری به این ترتیب تمام می‌شوند.” فوراً با او صحبت کردم. او نقش مهمی در حضور ما در اینجا دارد. ما به بازی کردن با او ادامه خواهیم داد.

جک آیکل دو گل پاور پلی زد و یک پاس گل برای وگاس به ثمر رساند. چندلر استفنسون یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و کیگان کولسار نیز گلزنی کرد. الکس پیترانجلو یک جفت پاس گل داد.

لوران بروسویت که سه فصل برای جت ها بازی کرد، 30 سیو انجام داد.

این باخت بعد از اینکه جت ها از کسری سه گل عقب افتادند، ضربه اضافی داشت.

آدام لوری، مرکز جت، بازی را با تساوی 4-4 در حالی که 21.9 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، با استفاده از یک ریباند برای شکست Brossoit، به تساوی کشاند. لوری تعداد گل های سری خود را در سه بازی به 4 رساند.

وینیپگ در مرحله سوم با نتیجه 4-1 پیش رفت، اما گل‌های نینو نیدرایتر در ساعت 2:04 و مارک شیفله در بازی قدرتی در کمتر از 6 دقیقه باقیمانده فاصله را به 4-3 رساندند و هواداران را برای بازگشت غرش کردند.

نیدرایتر درباره لوری گفت: «او قطعا یک رهبر بزرگ است. “او کارهای تجاری را انجام می دهد، بیرون می رود و هر شب همه چیز را بیرون می گذارد. اتفاقات خوبی برای افراد خوب رخ می دهد، و به همین دلیل است که او آنجاست.”

کایل کانر یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و نیل پیونک، مدافع تیم، سه کمک برای وینیپگ داشت.

کانر هلبایک 43 شوت برای جت‌های نفره هشتم که سه شنبه گذشته در اولین بازی در وگاس 5-1 پیروز شده بود، متوقف کرد و در روز پنجشنبه 5-2 شکست خورد.

یک جمعیت 15325 نفری در مرکز زندگی کانادا به سنت پلی آف “سفید” پوشیدن حوله های سفید و تکان دادن حوله های سفید ادامه دادند. بازی 4 از مسابقه بهترین های هفت کنفرانس غرب دوشنبه برگزار می شود.

موریسی پس از برخورد زانو به زانو برای سریال خارج شد

زمانی که جاش موریسی، مدافع ستاره‌ای، جاش موریسی، بازی را با مصدومیت در قسمت پایین بدن، پس از برخورد زانو به زانو با زک وایتکلود، مهاجم وگاس، بازی را ترک کرد، وینیپگ منهای یک بازیکن کلیدی بود.

بونس پس از بازی به خبرنگاران گفت که موریسی به دلیل آسیب دیدگی در قسمت پایین تنه، بقیه سریال را بازی نخواهد کرد. او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

ایکل گفت که دادن سه گل در گل سوم عالی نبود، اما این پایان مهم است.

او در مورد جت ها گفت: “به آنها اعتبار بدهید، آنها در سومین فشار خوبی داشتند.” اما بعد از بازی سوم قبل از وقت اضافه اول، ما اعتماد به نفس زیادی به اتاق داشتیم.”

شوالیه های طلایی پس از یک دوره ابتدایی که شامل ضربات بزرگ و ضربه به محوطه جریمه بود، 2-1 پیش افتادند.

وگاس در دو شوت اول خود در این بازی گل زد.

استفنسون در زمان بازی چهار بر چهار در ساعت 2:52 هلبایک را با یک انفجار کم، شکست داد.

برندن دیلون، مدافع جت و کولسار به دلیل مبارزه در 49 ثانیه پس از بازی در محوطه جریمه بودند.

کولسار در ساعت 5:09 با مرکز وینیپگ پیر-لوک دوبوآ برای خشن کردن، همراه با جت شیفله برای بریدن بروسویت به جعبه بازگشت.

آیکل که در اولین مرحله پلی‌آف خود شرکت می‌کند، از یک تایمر در پاور پلی استفاده کرد تا در ساعت 6:18 بازی را 2-0 کند.

کانر پس از ضربه زدن به دیلن دیملو در ساعت 9:07، فاصله را به یک رساند.

آیکل دومین گل خود را در یک ضرب و سومین گل سری خود در بازی پاور در ساعت 10:46 به ثمر رساند. کولسار با 2:15 باقی مانده با یک ریباند از هل بایک گذشت.

ضربه بلند نیدرایتر در ساعت 2:04 توسط بروسویت رفت تا نتیجه 4-2 شود. Scheifele اولین گل خود در مرحله پلی آف را با استفاده از Whitecloud به عنوان صفحه نمایش به ثبت رساند و در ساعت 14:08 یک شوت بلند توسط Brossoit شلیک کرد.

هل بایک دروازه را برای مهاجم اضافی ترک کرد و لوری در 19:38 گل تساوی را به ثمر رساند تا آن را به وقت اضافه ارسال کند.

وگاس در وقت اضافه اول 6 شوت به سمت دروازه زد. وینیپگ 5 بازی داشت، از جمله دوبوا که به تیرک دروازه برخورد کرد.

اهلرز بیرون می ماند

نیکولای اهلرز، مهاجم اسپیدی جت، سومین بازی پیاپی پلی آف را از دست داد.

سرمربی وینیپگ، ریک باونس، قبل از بازی روز شنبه به رسانه ها گفت که اهلرز مجوز پزشکی برای بازی دریافت نکرده است.

اهلرز در 11 آوریل در بازی فصل عادی مقابل مینه سوتا آسیب دید که رایان هارتمن، مهاجم وایلد، در حالی که توپ را نداشت، به وینگر ملقب به “پرواز” ضربه زد.

اهلرز پروتکل ضربه مغزی را پاک کرد اما آخرین بازی فصل عادی تیم را از دست داد. او هفته گذشته با این تیم تمرین کرد، اما همچنان به دلیل مصدومیت از ناحیه بالا تنه غایب است.