شهر وینیپگ پاکسازی بهاری را از دوشنبه آغاز می کند

Winnipeggers به ​​زودی با گرد و غبار، خاک و زباله های پراکنده در خیابان ها و پیاده روهای شهر خداحافظی خواهند کرد.

این شهر می گوید که قصد دارد پاکسازی بهاره سالانه خود را دوشنبه ساعت 7 صبح آغاز کند

در بیانیه خبری جمعه آمده است که طی پنج تا شش هفته آینده، بیش از 300 قطعه تجهیزات و 500 کارگر خیابان‌ها، پل‌ها، پیاده‌روها، مسیرهای حمل‌ونقل فعال، بلوارها و میانه‌های وینیپگ را پاکسازی خواهند کرد و زباله‌ها را در پارک‌های شهر پاکسازی خواهند کرد.

هزینه این عملیات سالانه حدود 6 میلیون دلار برای شهر است.

شهر وینی‌پگرها را تشویق می‌کند تا زمانی که قرار است خیابانشان تمیز شود، از پارک کردن در خیابان خودداری کنند. همچنین از ساکنان می‌خواهد قبل از پارک کردن، مراقب علائم موقت پارک ممنوع باشند تا از یدک‌کشیدن یا گرفتن بلیط ۱۵۰ دلاری خودداری کنند.

Winnipeggers می تواند شهر را بررسی کند نقشه وضعیت پاکسازی خیابان های مسکونی یا استفاده کنید اپلیکیشن Your Zone را بشناسید تا بفهمند چه زمانی خیابان آنها پاکسازی می شود. شهر گفت که فقط برخی از خیابان‌ها قبل از پاکسازی علائم موقت پارک ممنوع دارند.

شهر همچنین زباله های حیاط را از اول ماه مه برای خانه های منطقه جمع آوری A و از 8 می برای خانه های منطقه B جمع آوری خواهد کرد. ساکنان می توانند زباله های حیاط خود را – بسته بندی شده در هر ظروف قابل استفاده مجدد بدون درب، جعبه های مقوایی یا کیسه های کاغذی – به هر دو هفته یک بار در همان روزی که زباله ها و بازیافت آنها جمع آوری می شود.

از طرف دیگر، ساکنان می توانند زباله های حیاط را در یکی از آنها رها کنند انبارهای 4R وینیپگ رایگان.

اطلاعات بیشتر در مورد روزهای جمع‌آوری سال کنار خیابان را می‌توانید در اینجا بیابید winnipeg.ca/collectioncalendar.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: