شهردار تندر بی با رعایت دستورالعمل های بهداشت عمومی مردم را به حمایت از مشاغل ترغیب می کند

شهردار Thunder Bay ، بیل مائورو ، از ساکنان محلی می خواهد که از دستورالعمل های بهداشت عمومی پیروی کنند تا از محدودیت های بیشتر COVID-19 جلوگیری کنند.

مائورو ، که یک آدرس ویدئویی ارائه داده است و در کانال های شبکه اجتماعی City of Thunder Bay منتشر شده است ، گفت که اقدامات عمومی تعیین می کند که آیا گسترش COVID-19 افزایش می یابد و چگونه این تأثیر می گذارد که آیا تجارت قادر به باز ماندن است.

“این دو مورد کاملاً واضح به هم پیوسته اند و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تعدادمان را کم نگه داریم ، وسوسه استان را تحت تأثیر قرار دهیم تا شهرداری ما را تحت تأثیر قرار دهد ، همانطور که در مناطق دیگر هستند و همچنین می توانند به کار خود ادامه دهند. ماورو روز جمعه به سی بی سی نیوز گفت ، در سطحی متفاوت از آنچه در برخی از نقاط داغ در انتاریو اتفاق می افتد.

مائورو اذعان کرد: روند افزایش تعداد پرونده ها در سراسر انتاریو می تواند در برخی مواقع منجر به توقف در سطح استان شود ، اما گفت که درک او این است که دولت در حال حاضر به رویکرد اخیر منطقه ای خود پایبند است.

نخست وزیر داگ فورد گفت که استان “در حال خیره نگاه داشتن بشکه” یک قفل دیگر است ، با تعداد بیشتری از واحدهای بهداشتی به مناطق قرمز ، نارنجی و زرد در مقیاس محدودیت همه گیر با رنگ آمیزی انتاریو منتقل شده اند.

منطقه Thunder Bay در سطح سبز یا جلوگیری از سطح زمین باقی مانده است.

موارد در هفته گذشته افزایش می یابد

در منطقه خلیج تندر ، 31 مورد از 6 نوامبر تا جمعه گزارش شده است.

مقامات محلی بهداشت عمومی گفته اند که اکثر قریب به اتفاق موارد جدید از طریق تماس نزدیک با یک مورد موجود به ویروس دست یافته اند. این افزایش موارد جدید شامل شیوع در بزرگسالان و نوجوانان چالش در مراکز مردان و زنان کانادا مرکزی در خلیج تندر است که حداقل 17 مورد را به خود اختصاص داده است.

شهردار گفت ، در حالی که واحد بهداشتی اطلاع رسانی كرده است و معتقد است كه افزایش موارد تا حد زیادی مهار شده است ، اما این سنبله ای بود كه قبلاً در خلیج تندر دیده نشده بود.

مائورو گفت: “با این وجود این نگرانی در جامعه ایجاد شد كه همه چیز چگونه سریع تغییر می كند و از كنترل خارج می شود.”

مائورو گفت که وی اخیراً با شهرداران منطقه نیز در تماس بوده و در درجه اول در مورد ظرفیت بیمارستان بحث کرده است.

مائورو درباره مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر بی گفت: “بیمارستان ما اینجا یک بیمارستان منطقه ای است.”

“مأموریتی برای تأمین نیازهای منطقه وجود دارد و امیدوارم که بیمارستان های منطقه از نظر ارتباط با متخصصان مراقبت های بهداشتی و استان خود را به بهترین شکل آماده کنند تا بتوانند در صورت داشتن موقعیت خاص خود ، موقعیت خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند. چالش ها و محدود کردن تأثیر بالقوه در خلیج تندر. “

مسئولان مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر خلیج گفتند که هیچ بیماری مبتلا به COVID-19 در بیمارستان بستری نیست.