سه مورد دیگر COVID-19 در شیوع مراقبت های طولانی مدت در خانه تاندر بی شناسایی شده است

دو نفر دیگر از ساکنان و همچنین یک کارمند دیگر در یک مرکز مراقبت طولانی مدت در تندر بی از نظر COVID-19 مثبت بوده اند.

شیوع در خانه Southbridge Roseview به 14 نفر و چهار نفر از کارکنان افزایش یافته است که مورد ویروس کرونا تایید شده اند.

این شیوع بزرگترین در خانه مراقبت طولانی مدت تندر بی از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است. شیوع قبلی شامل آزمایش مثبت کارکنان منفرد کارکنان بود ، و هیچ گونه شیوع بیشتری در این مرکز وجود نداشت.

دکتر جانت دمیل ، افسر پزشکی ناحیه خلیج تندر ، گفت: “این قطعاً یک محیط بسیار آسیب پذیر است. ما البته در سایر کشورها در همه گیر همه بیماری دیده ایم.”

“آنچه در Roseview اتفاق می افتد بسیار نگران کننده است ، اما کارهای زیادی برای آماده سازی این امر انجام شد ، حتی در خانه مراقبت طولانی مدت ، و کاملاً واضح است که شرکای زیادی در حال حاضر در حمایت از Roseview نقش دارند. “

هفته گذشته با آزمایش مثبت یکی از کارکنان ، اولین مورد در خانه خیابان Shuniah شناسایی شد که منجر به اعلامیه شیوع آن شد. سه مورد مقیم در آخر هفته شناسایی شد ، و تعداد آنها در طول هفته افزایش می یابد.

دکتر استوارت کندی ، مدیر حوادث COVID-19 در مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر خلیج ، گفت که پرسنل پزشکی در خانه Roseview پشتیبانی می کنند.

كندي گفت: “اكثريت در اين مركز مديريت مي شوند و اين موضوع هم با بهداشت عمومي و هم با م theسسه مورد بحث قرار گرفته است.

“من فکر می کنم مراقبت هایی که از آنها می شود واقعاً خوب است. آنها هر از گاهی چالش های پرسنلی دارند ، اما توسط تعداد زیادی از سازمان ها مورد حمایت قرار می گیرند تا مطمئن شوند از افراد آن موسسه به خوبی مراقبت می کنند.”

کندی گفت که تا اواخر سه شنبه شب ، سه بیمار COVID-19 در بیمارستان منطقه ای تندر بی بستری شده اند ، اگرچه هیچ یک از آنها در بخش مراقبت های ویژه یا در ونتیلاتورها نبودند.