سه شکارچی جنوبی انتاریو به دلیل تخلفات متعدد در منطقه کنورا 10 هزار دلار جریمه کردند

سه مرد جنوبی انتاریو به دلیل تخلفات شکار در منطقه کنورا در سال 2018 در مجموع 10 هزار دلار جریمه شده اند.

وزارت منابع طبیعی و جنگلداری انتاریو گفت که این تخلفات در 17 اکتبر 2018 اتفاق افتاد ، زمانی که این سه نفر در نزدیکی دلار نقره ای مشغول شکار مور بودند.

این وزارتخانه گفت که یکی از شکارچیان در حال عبور از جنگل در نزدیکی بزرگراه 599 بود و یک گوساله گوزن را از جنگل به داخل خندق هل داد (هل دادن اساساً هنگامی است که یک شکارچی از میان جنگل ها عبور می کند و در نتیجه باعث دور شدن حیوان از آنها می شود) و به طرف دیگر شکارچیان در یک مهمانی).

هنگامی که گوساله در خندق بود ، یک شکارچی دیگر در آن مهمانی با شلیک گلوله و آن سوی بزرگراه ، دو بار به آن ضربه زد.

این مهمانی فقط یک نشان معتبر برای یک گاو داشت و فصل گوساله باز نبود ، بنابراین سه مرد گوساله را در آنجا رها کردند و صحنه را ترک کردند.

روز بعد ، این افراد برای جلوگیری از تحقیقات ، تفنگ مورد استفاده خود را در دریاچه ریختند.

تحقیقات باعث شناسایی این مردان شد. پرونده های علیه دو نفر در 24 نوامبر سال 2020 در دادگاه بریسبریج مورد رسیدگی قرار گرفت ، در حالی که مرد سوم در 24 ژانویه 2020 در دادگاه باری حضور یافت.

یکی از شکارچیان اهل کیلورث به دلیل تخلیه اسلحه در جاده 1500 دلار ، به دلیل شلیک یک گوساله در فصل بسته 1000 دلار ، به دلیل ترک گوساله 1000 دلار ، به دلیل انسداد 1000 دلار و به دلیل اظهارات دروغین به یک افسر حفاظت 750 دلار جریمه شد.

مرد دوم ، اهل تورنتو ، به دلیل تخلیه سلاح گرم در جاده ای 1500 دلار ، به دلیل شلیک یک گوساله در فصل بسته 1000 دلار و به دلیل دو مورد اظهارات دروغ ، 750 دلار جریمه شد.

پروانه شکار هر دو نیز به مدت یک سال تعلیق شد.

مرد سوم ، که اهل نیو لول است ، به دلیل اظهارات غلط به یک افسر حفاظت 750 دلار جریمه شد.