سر Red River Ex پس از کشیدن ولتاژ در استان از طریق نمایش جشن جشن متحیر است

نمایشگاه سالانه Winnipg Winter Wonderland – از طریق نور توسط دولت استانی لغو شده است و رئیس انجمن نمایشگاه های Red River می خواهد دلیل آن را بداند.

مدیر عامل شرکت گرت راجرسون گفت: “ما فکر کردیم که واقعاً فکر می کردیم که ما یک رویداد عالی COVID را برگزار کرده ایم زیرا شما در واقع ماشین خود را ترک نمی کنید – این یک نمایشگاه نورانی است. هیچ دلیلی برای تماس با کسی وجود ندارد.”

“اگر می توانید از طریق پارک Assiniboine رانندگی کنید ، می توانید از اینجا رانندگی کنید. اتفاقاً چراغهایی روشن هستند.”

مانیتوبا هلث اوایل هفته جاری اخطاریه ای را برای وی ارسال کرد مبنی بر اینکه نمایش امسال علیرغم تنظیم و آماده بودن برای استقبال از مهمانان از 21 نوامبر ، مجاز نخواهد بود.

این نمایشگر ، در پارک نمایشگاه Red River در لبه غربی وینیپگ ، بیش از یک میلیون چراغ در 26 منطقه با مضمون را نشان می دهد. مردم هنگام پیاده روی در ایستگاه رادیویی کریسمس پارک ، مسیری 2.5 کیلومتری را طی می کنند.

سرزمین عجایب زمستانی بیش از یک میلیون چراغ در طول مسیر رانندگی 2.5 کیلومتری دارد. (redriverex / اینستاگرام)

“[It’s] بسیار تاسف آور است “، راجرسون گفت ، با اشاره به اینکه هیچ دلیل روشنی برای دلیل لغو داده نشده است.

“این فقط یک راست” شما مجاز به باز کردن نیستید. چه دلیلی می تواند دلیل این باشد که ما نمی توانیم این چیز را اجرا کنیم؟ شما فقط از طریق آن رانندگی می کنید. “

این رویداد معمولاً شامل مکانهایی است که افراد می توانند برای گرفتن عکس متوقف شوند ، در اطراف چاله های آتش گرم شوند ، مقداری شکلات داغ یا مینی دونات بگیرند ، پیست اسکیت را امتحان کنند یا به یک سورتمه سواری بروند.

امسال همه اینها به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 حذف شد.

“ما ثبت نام کرده ایم ، [saying] “از وسیله نقلیه خود خارج نشوید.” می توانید بلیط خود را از قبل خریداری کنید [there is] راجرسون گفت: “ورود بدون تماس از دروازه.”

“بنابراین این یک واقعه بسیار ساده ، بسیار آسان و مناسب برای یک بیماری همه گیر است.”

CBC News برای نظر در مورد بهداشت مانیتوبا تماس گرفته است اما در مورد آن چیزی پاسخ نداده است.

محدودیت های جدید شیوع استانی این هفته به اجرا درآمد و بسیاری از مشاغل را مجبور به تعطیلی موقت کرد. مقامات بهداشتی گفته اند که آخرین محدودیت ها حداقل برای دو هفته وجود دارد ، اما این مدت ممکن است به چهار هفته برسد.

راجرسون گفت ، مردم پس از ماهها محدودیت COVID-19 با همکاری در خانه با چالشهایی روبرو هستند و سرزمین عجایب زمستانی می تواند مدت کوتاهی استراحت کند.

“این فرصتی است که شما می توانید بچه ها را در اتومبیل سوار کرده و بدون نگرانی به رانندگی بپردازید.”

او به این درخواست متوسل می شود و امیدوار است که استان را متقاعد کند تا نظر خود را تغییر دهد.

راجرسون گفت: “هیچ انتقادی از دولت وجود ندارد ، زیرا آنها کار بسیار دشواری برای انجام دارند ، اما ما واقعاً فکر می کنیم این چیزی است که می تواند ادامه داشته باشد و برای جامعه بسیار مفید خواهد بود.”

“کاملاً دریافتم که آنها می خواهند تقریباً همه چیز را لغو کنند تا مردم را در امان نگه دارد. … اما این رویداد از آنجا که هیچ نقطه تماسی وجود ندارد بی نظیر است.

“اگر آنها نگاهی دوباره به آن بیندازند ، ممکن است آن را ببینند.”

این رویداد معمولاً شامل مکانهایی است که افراد می توانند برای گرفتن عکس متوقف شوند ، در اطراف چاله های آتش گرم شوند ، مقداری شکلات داغ یا مینی دونات گرفته و یا زمین اسکیت را امتحان کنند. امسال همه اینها حذف شد تا سرزمین عجایب زمستانی بدون تماس بماند. (redriverex / اینستاگرام)

اگر او در درخواست تجدید نظر خود موفق نباشد ، راجرسون امیدوار است که حداقل در آخرین قسمت از نمایشگر که قرار بود تا 2 ژانویه ادامه یابد ، اجازه باز شدن داشته باشد.

وی گفت: “همه چیز آماده و آماده است. اگر كلمه ای گفتیم ، حتی روز قبل ، می توانستیم آن را باز كنیم و برویم. مشكلی نداریم.”

سرزمین عجایب زمستانی دومین رویداد بزرگ تحت نظارت راجرسون است که امسال توسط محدودیت های COVID ادعا شده است.

نمایشگاه سالانه 10 روزه Red River Ex که قرار بود از 12 تا 21 ژوئن برگزار شود ، برای اولین بار در 70 سال گذشته لغو شد.