روز دوشنبه با بالا رفتن موارد COVID-19 ، منطقه خلیج تندر به سطح محدودیت نارنجی تغییر می کند

این استان روز جمعه گفت ، منطقه خلیج تندر هفته آینده با ادامه روند صعود موارد COVID-19 ، رسماً به سطح محدودیت نارنجی منتقل خواهد شد.

این تغییر در ساعت 12:01 بامداد دوشنبه به اجرا در می آید و منجر به اعمال چندین اقدام جدید برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 می شود.

این اقدامات بر بارها و رستوران ها ، امکانات ورزشی و تفریحی ، اجتماعات عمومی داخل و خارج ، فروشگاه های خرده فروشی ، خدمات مراقبت شخصی و کازینوها تأثیر می گذارد.

لیستی کامل از اقدامات محدود کردن نارنجی در وب سایت پاسخ COVID-19 استان موجود است.

بیل مائورو ، شهردار تندر بی روز جمعه گفت: “من معتقدم که جامعه این مسئله را جدی گرفته است.” “اما من فکر می کنم این فقط همه ما را نشان می دهد و برای همه ما یادآوری جدی است که شما می دانید این تغییر سریع چگونه انجام می شود.”

وی گفت: “و مسئله این است كه وقتی تغییر كند ، یك بار دیگر خیلی واضح صحبت می كند كه ما در شرایط بسیار جدی بهداشتی قرار داریم.” وی افزود: “در جایی كه افراد مبتلا به سرطان ، دیابت و نقص ایمنی دارند ، افراد مسن ما بیشتر از آنچه قبلاً با افزایش تعداد در معرض خطر بودند ، در معرض خطر قرار می گیرند.”

مائورو گفت که او نگران است که افزایش تعداد موارد COVID-19 در شهر و منطقه برای ظرفیت در مرکز علوم بهداشتی منطقه ای Thunder Bay چه معنی دارد.

و در حالی که این شهر برای حمایت از اقتصاد محلی هر آنچه در توان دارد را انجام می دهد ، اگر این ارقام مرتباً افزایش یابد ، یک قفل دیگر طبق دستورالعمل امکان پذیر است.

وی گفت: “اگر اعداد بهداشتی را مدیریت نکنیم ، برای ما بسیار دشوار است که بخواهیم برای حمایت از اقتصاد محلی هر کاری انجام دهیم.” “شما ممکن است ببینید که خود را به یک منطقه قرمز یا خاکستری منتقل می کنند که قفل می شود ، که بسیار محدود کننده است و واقعاً بر اقتصاد ، از نظر محلی ، استانی و ملی تأثیر می گذارد.”

“امیدوارم که ، این حرکت به سمت نارنجی یادآوری دیگری برای افراد باشد که ما باید آن را جدی بگیریم و آنچه را که می توانیم انجام دهیم تا بتوانیم آن را مدیریت کنیم ، خصوصاً وقتی که به فصل کریسمس می رویم که اجتماعات داخلی بیشتری وجود دارد.

این استان گفت خلیج تندر حداقل 28 روز در سطح نارنجی باقی خواهد ماند.

از روز جمعه ، 112 مورد COVID-19 فعال در منطقه خدمات واحد بهداشتی تندر بی وجود داشته است. بیش از 50 مورد از آنها کارکنان و ساکنان خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview هستند.