ردبلکس ها دونتا بول را به عنوان بازیکن خط حمله انتخاب کردند در مجموع در درفت CFL 2023 نفر اول شد

شاون برک برای باز کردن درفت CFL سه شنبه شب سروصدای زیادی به پا کرد.

جنرال موتورز ردبلکس اتاوا در مجموع با برتری دادن به خط تهاجمی Dontae Bull شروع کرد. این بازیکن 320 پوندی و 6 فوتی و 320 پوندی ویکتوریا هفت بازی را با تکل درست برای فرزنو استیت در سال 2022 آغاز کرد تا اینکه در 29 اکتبر در پایان فصل پایش شکست.

بول که 11 بازی از 13 بازی را در سال 2021 آغاز کرد، گفت که از بهبودی خود بسیار خوشحال است و انتظار دارد در طول اردوی تمرینی با اتاوا وارد زمین شود.

او در حین در دسترس بودن CFL مجازی گفت: “لگ احساس خوبی دارد.” “من به خوبی بهبود یافته ام و آماده حضور در اردو خواهم بود، بنابراین هیجان زده هستم که این ریکاوری را انجام داده ام.”

بول 33 از 37 بازی را در ایالت فرسنو آغاز کرد و به دنبال کمک به حمله اتاوا خواهد بود که در سال گذشته در رده دوم قرار گرفت (85.4 یارد در هر بازی). سرخ‌پوشان (4-14) سال گذشته در بخش شرق چهارم شدند و برای سومین فصل متوالی در پلی آف CFL غایب بودند.

بات ترجیح نمی دهد در کدام سمت توپ قرار بگیرد، اما احساس می کند که برای تکل زدن مناسب تر است تا گارد. و هدف او این است که بلافاصله برای اتاوا شروع کند.

او گفت: “من تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در موقعیتی باشم که بتوانم تا جایی که بتوانم روی تیم تاثیر بگذارم.” “در بازی Run من یک قاتل هستم. بدن ها را حرکت می دهم و مردم را روی زمین می گذارم.

“در بازی پاس، من پاهای خوب و طول زیادی از لبه دارم تا عرض آن جیب را افزایش دهم.”

ادمونتون الکس، دوم شد، مایکل برودریک، مدافع خط مونترال کارابینز، اهل سنت مارث-سور-لاک، کوئه را انتخاب کرد. برودریک 6 فوت سه و 230 پوندی در سال گذشته 32 تکل (4.5 برای باخت)، 3.5 اخراج و یک قطع توپ در هفت بازی در سال گذشته داشت و برترین بازیکن U Sports در لیست 20 درفت برتر دفتر پیشاهنگی CFL در رتبه اول بود. 11.

برودریک در حال تماشای پیش‌نویس تلویزیونی بود که صدای نامش را شنید و اعتراف کرد که در ابتدا غافلگیر شده است.

او گفت: «اما این یک شگفتی بزرگ بود. “من واقعا برای پیوستن به خانواده الکس هیجان زده هستم و برای شروع کمپ هیجان زده هستم.

“فکر می‌کنم بازیکنی همه‌کاره، خوش‌فکر هستم. من یک مرد فیزیکی هستم، می‌توانم در زمین بدوم. آماده بازی با تیم‌های ویژه هستم و آماده هستم تا در اسرع وقت بازی کنم.”

سپس ساسکاچوان راگریدرز خط دفاعی UBC لیک کورته مور را انتخاب کرد. این بازیکن 6 فوتی و 262 پوندی بومی اتاوا 48 تکل (26 تکی، 12.5 برای باخت)، شش اخراج و یک ضربه زدن اجباری در 10 بازی در فصل گذشته زمانی که او یک ستاره تمام ستاره کانادا بود ثبت کرد.

مانند برودریک، کورته مور از اینکه متوجه شد توسط ساسکاچوان به خدمت گرفته شده بود، شگفت زده شد.

او گفت: “من مدت کمی با ساسکاچوان صحبت نکرده ام.” این یک سورپرایز بزرگ بود و من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم.

از بچگی آرزوی من بود که به خدمت سربازی برسم و باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده باشد.

کورته مور آماده است هر نقشی را که ساسکاچوان می خواهد بازی کند.

او گفت: “من حاضرم از بدنم کار کنم تا بهترین نسخه ای باشم که می توانم و پیشرفت کنم و با مربیانی که داریم کار کنم.” “امیدوارم امسال اخراج های زیادی بگیرم و بتوانم با D-line فوق العاده ای که داریم به کوارتر بک برسم.”

با انتخاب چهارم، کلگری استمپدرز گیرنده ایلینوی شمالی، کول تاکر را گرفت. تاکر 6 فوت و 193 پوندی در ایالات متحده به دنیا آمد اما به عنوان یک کانادایی شناخته می شود زیرا مادرش اهل براندون، من است.

تاکر 155 صید به طول 2030 یارد و 10 تاچ داون در طول پنج فصل با هاسکی داشت.

تیم مونترال آلوئتز، با اولین انتخاب از دو انتخاب دور اول، جاناتان ساترلند دفاع دفاعی پن استیت را در اختیار گرفت، با توجه به اینکه او به عنوان یک بازیکن آزاد با سیاتل سیهاوکس NFL قرارداد بست. ساترلند، از اتاوا، چهار سال کاپیتان با Nittany Lions بود و در 58 بازی، 137 تکل، 8 اخراج، یک قطع توپ و درگیری اجباری داشت.

در شماره 6، همیلتون تایگر کتز، خط حمله ساسکاچوان، دیتون بلک، 6 فوتی پنج و 295 پوندی اهل براندون، من را برد. بلک، یک کوارتربک تبدیل شده، فصل گذشته ستاره غرب کانادا بود.

پس از مونترال، لوال اوگواک از ادمونتون، یک خط دفاعی 6 فوتی و 271 پوندی در TCU انتخاب شد. او در 14 بازی از 15 بازی مدرسه بازی کرد و 10 تکل را ثبت کرد، زیرا قورباغه های شاخدار میشیگان را 51-45 در Fiesta Bowl شکست دادند و سپس در بازی قهرمانی NCAA با نتیجه 65-7 به جورجیا باختند.

با انتخاب هشتم، وینیپگ بلو بمبرز آنتونی بنت، خط دفاعی رجینا را انتخاب کرد. بنت 6 فوت و سه و 230 پوندی، پس از ثبت رکورد هشت اخراج در طول فصل عادی و تساوی یک نمره مدرسه برای تکل برای باخت، یک ستاره سال 22 غرب کانادا و تمام کانادایی تیم اول بود. 10.5).

بنت از یک خانواده فوتبال است.

پدرش، چارلز، دایی، تونی و پسر عموی او، مایکل، همگی بازیکنان سابق NFL هستند. برادر بزرگتر بنت، اندرو، قبل از امضای قرارداد با مونترال، به صورت دانشگاهی در رجینا بازی می کرد.

BC Lions دور افتتاحیه را با انتخاب فرانسیس بمی، خط دفاع جنوبی یوتا تکمیل کرد. این بازیکن شش فوت و سه و 257 پوندی بومی مونترال – که انتظار می رفت در راند بالاتر برود – در پایان دفاعی و تکل در مدرسه بازی کرد و 163 تکل (38.5 برای باخت)، 13 اخراج، سه ضربه اجباری و سه ریکاوری با فومبل انجام داد. در 49 بازی حرفه ای.

تورنتو آرگونوتس قهرمان جام خاکستری با اولین انتخاب خود به آینده نگاه کرد و در دور دوم جارد وین دریافت کننده پیتسبورگ را برد (مجموع شانزدهم). وین 6 فوت سه و 210 پوندی فصل گذشته 60 شکار به طول 1062 یارد و 5 تای دی داشت، اما طبق گزارش ها یکشنبه 210000 دلار پاداش امضای قرارداد به عنوان یک بازیکن آزاد از NFL هیوستون تگزاس دریافت کرد.

ساسکاچوان با انتخاب دوم دور دوم، جکسون فورد، مدافع دفاعی رجینا را در خانواده حفظ کرد. پدربزرگ او، آلن، یک گیرنده با رایدرها بود و بعداً به عنوان GM باشگاه خدمت کرد.

سه انتخاب بعد، BC یک بازیکن دفاعی سرسخت دیگر را در دفاع دفاعی گوئلف، سیریمان باگایوگو، گرفت. باگایوگو با وزن 195 پوند، شش فوت سه، از Bois-des-Filion، Que.، افتخارات تمام کانادایی را در دو فصل گذشته کسب کرد.

کلارک بارنز دریافت کننده گوئلف در دور سوم، شماره 24 در مجموع، به کلگری رفت. رگ به رگ شدن شدید قوزک پا، برامپتون 193 پوندی، 6 فوتی و 193 پوندی را محدود به تنها چهار بازی (نه شکار، 58 یارد) در سال گذشته پس از ثبت 29 دریافت برای 406 یارد و پنج تاچ داون در پنج مسابقه در سال 21 کرد. .