رئیس پلیس جدید Thunder Bay به سوالات و نگرانی های جامعه در تالار شهر پاسخ می دهد

رئیس پلیس جدید Thunder Bay داوطلبانه این هفته روی صندلی داغ نشست تا سوالات، نظرات و نگرانی های اعضای جامعه را در جلسات پشت سر هم تالار شهر مطرح کند.

رئیس دارسی فلوری که قبلاً به مدت 36 سال در RCMP خدمت کرده بود، دوشنبه گذشته سوگند یاد کرد.

سرویس پلیس Thunder Bay در سال‌های اخیر به دلیل وجود فهرستی از جنجال‌ها، با ارائه یک سری گزارش‌های انتقادی از سرویس و هیئت نظارت آن، تحقیقات و تحقیقات پزشکی قانونی و صدها توصیه، در کانون توجه قرار گرفته است.

اما در حالی که فلوری سکان هدایت را در دست می گیرد، گفت که متعهد به حرکت در مسیری بهتر است، اما اعتراف کرد که “این یک راه طولانی و سخت خواهد بود.”

او به حاضران در جلسه پنج شنبه شب تالار شهر در مرکز اجتماعی West Thunder گفت: “ما باید با هم کار کنیم.” ما نمی توانیم گذشته را فراموش کنیم، ما گذشته را فراموش نخواهیم کرد … ما باید روایت را تغییر دهیم.

اسلحه و باند بالای ذهن

پس از تیراندازی اخیر در نور روز در دادگاه اسپنس در وستفورت، بسیاری از گفتگوها در دو تالار شهر فلوری حول تشدید اسلحه ها و خشونت گروهی در شهر می چرخید. چندین تن از ساکنان خواستار احکام سخت‌تر برای مجرمان خشونت‌آمیز شدند، چیزی که دولت فدرال با لایحه C-48 خود در مورد اصلاحات وثیقه در نظر گرفته است.

فلوری همچنین سؤالاتی در مورد تصاحب خانه ها، به ویژه در مسکن اجتماعی، و خواستار بازگشت پلیس محلی، جایی که افسران در مکان های ماهواره ای در سراسر شهر فعالیت می کنند، شنید.

دخالت پلیس در مسائل اجتماعی – مانند اعتیاد، سلامت روان و بی خانمانی – یکی دیگر از موضوعات کلیدی بود. تیم بحران ارزیابی سیار پلیس یکپارچه، که شامل پلیس، کارکنان بهداشت روان و بیمارستان است که پشتیبانی 24-7 را ارائه می دهد، مطرح شد. در حالی که فلوری گفت بودجه آن برنامه در ماه سپتامبر به پایان می رسد، او ابراز امیدواری کرد که این خدمات ادامه یابد.

مردم در یک سالن ورزشی روی صندلی می نشینند.
مردم در جلسه تالار شهر که توسط رئیس پلیس جدید Thunder Bay، دارسی فلوری، در مرکز جامعه West Thunder برگزار شد، شرکت می کنند. (سارا قانون/سی بی سی)

فلوری به سی‌بی‌سی نیوز گفت: “ما وضعیت را بررسی می‌کنیم. آیا این یک وضعیت سلامت روان است؟ آیا وضعیت مسکن است؟ آیا این یک موقعیت پلیسی است؟ و سپس می‌دانیم که باید وارد چه جریانی شویم.” این یک استفاده مؤثر از منابع همه خواهد بود و واقعاً به فردی که به نوعی نیاز دارد کمک می کند تا منابعی را که برای به دست آوردن آن نیاز دارد، بیابد.»

در مورد اختلافات داخلی در خود سرویس پلیس، یکی از ساکنان تالار شهر روز پنجشنبه بستری را پیشنهاد کرد که کارکنان پلیس بتوانند شکایات ناشناس ارائه دهند. فلوری پس از دریافت توصیه مشاهده شد که در دفترچه خود می نویسد.

قولی برای رسیدگی به اعتماد شکسته

هنگامی که یکی از ساکنان فورت ویلیام فرست نیشن پرسید که آیا فلوری به موقع به گزارش اعتماد شکسته 2018 از دفتر مدیر بازبینی مستقل پلیس که نژادپرستی سیستماتیک در سرویس پلیس Thunder Bay و همچنین سناتور سابق موری سینکلر را نشان می‌داد، خواهد پرداخت. رئیس پلیس جدید در گزارشی در مورد هیئت خدمات پلیس Thunder Bay گفت که در جلسه آینده شهرداری در پاییز با هر دو صحبت خواهد کرد.

فلوری گفت: «این توصیه‌ها واقعاً هدفمند هستند. من در حال حاضر برخی از کارهایی را که قبلا انجام داده‌ایم درک می‌کنم، اما فکر می‌کنم واقعاً مهم است که آگاهانه‌ترین پاسخ را زمانی که در واقع 100 درصد در مورد همه چیز ثابت هستم، ارائه دهیم.»

Rosie Mosquito، مدیر اجرایی سابق Oshki-Pimache-O-Win: موسسه آموزشی Wenjack در Thunder Bay، گفت که کنجکاوی او را به جلسه تالار شهر در روز پنجشنبه سوق داد – و او ناامید نشد.

زنی لبخند می زند و دست هایش را جلوی میکروفون به هم می زند.
Rosie Mosquito، مدیر اجرایی سابق Oshki-Pimache-O-Win: The Wenjack Education Institute، در جلسه ای در تالار شهر، رئیس پلیس تازه کار شده Thunder Bay، Darcy Fleury را مورد خطاب قرار می دهد. (سارا قانون/سی بی سی)

او فلوری را به خاطر فراهم کردن بستری برای به اشتراک گذاشتن افکارشان به مردم ستایش کرد و گفت که به نظر می رسد برنامه راهبردی که او در حال ساخت است با جهت گیری از سطوح مختلف دولت، اما مهمتر از آن، خود جامعه ترکیب شده است.

او با لبخند گفت: “من معتقدم این یک رویکرد بدیع است و فکر می کنم او شروعی عالی دارد. بنابراین اکنون آزمون زمان وجود دارد. البته، برای او بهترین ها را آرزو می کنم.”

با این حال، او نیز از رئیس جدید خواست تا توصیه‌هایی را که در گذشته ارائه شده است، جدی بگیرد.

Mosquito گفت: «می‌خواستم مطمئن شوم که او نگرانی‌های ما را از دیدگاه بومی‌ها شنیده است، زیرا این نگرانی‌ها به ایمنی مردم بومی مربوط می‌شود، زیرا مطمئناً بسیاری از مردم ما احساس امنیت نمی‌کنند.» برای مردم ما، ما در ترس زندگی می کنیم.»

فرانسین مک کنزی، دانشجوی دانشکده حقوق بورا لاسکین، گفت که حضور در تالار شهر روز پنجشنبه برای او مهم است و رویکرد فلوری در تعامل با جامعه را ستود.

او گفت: «شهر و شهروندان در طی چندین سال گذشته از مشکلات زیادی رنج برده‌اند، و بنابراین فکر می‌کنم برای اینکه بتوانیم اوضاع را در شهر تغییر دهیم، فعال بودن و حمایت از انجمن‌هایی مانند این چیز خوبی است.

مک کنزی ادامه داد: «این همچنین فرصتی است تا مسائل خود را که در این شهر به عنوان مردم بومی داریم به اشتراک بگذاریم. “این واقعا شفافیتی را برای پلیس Thunder Bay فراهم می کند که ما چندین سال است که نداشتیم.”