دستیار مراقبت های بهداشتی بیمارستان ویکتوریا در اثر COVID-19 درگذشت

کارکنان مراقبت های بهداشتی و اعضای جامعه کنگو در وینیپگ در سوگ مرگ یک دستیار بهداشت ، که مقامات بهداشت عمومی تأیید می کنند ارتباط آن با شیوع COVID-19 در بیمارستان عمومی ویکتوریا است ، در سوگ هستند.

لانت سیراگوسا ، رئیس پرستاری مشترک بهداشت مانیتوبا ، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “یکی از ما افتاده است.”

ژان کلود دیانزنزا ، 61 ساله ، به عنوان دستیار بهداشت در بیمارستان کار می کرد. وی همچنین به عنوان رئیس انجمن کنگو مانیتوبا خدمت کرد.

رئیس اتحادیه کارمندان عمومی محلی کانادا 204 به سی بی سی نیوز گفت که دستیار بهداشت در طبقه پنجم کار می کند ، جایی که شیوع در دو واحد اعلام شده است.

دبی بویسونو گفت: “این برای ما بسیار ویرانگر است. این امر باعث ایجاد تأثیرات گسترده ای در سیستم بهداشت و درمان خواهد شد.”

Boissonneault این سedال را مطرح کرد که آیا از دستیار در محل کار به اندازه کافی محافظت شده است؟

وی گفت: “شما افرادی در محل کار خود دارید و آنها ماسک زده اند ، قرار است از آنها محافظت شود و ما احساس می کنیم از آنها محافظت نمی شود.”

انجمن متخصصان مراقبت های بهداشتی مانیتوبا با صدور بیانیه ای درگذشت دستیار بهداشت و درمان را تسلیت گفت و خواستار افزایش اقدامات ایمنی برای کارکنان بهداشت شد.

رئیس جمهور باب موروز ، رئیس جمهور ، گفت: “اگرچه ممکن است در بخشهای مختلف سیستم مراقبت های بهداشتی کار کنیم ، همه ما مراقبت های بهداشتی هستیم و همه به یکدیگر اهمیت می دهیم ، خصوصاً در طی این بیماری همه گیر COVID-19 که در استان ما بسیار کشنده شده است.” بیانیه مکتوب

هفته گذشته 44 کارگر بهداشتی برای COVID-19 مثبت بودند

شیوع این بیمارستان برای اولین بار در 22 اکتبر اعلام شد. بر اساس اطلاعات استانی ، از 9 نوامبر ، 68 نفر در نتیجه شیوع آلوده شده اند و هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

سیراگوسا گفت: 44 کارگر بهداشتی در هفته گذشته آزمایش COVID-19 را مثبت اعلام کردند: 36 نفر در منطقه بهداشتی وینیپگ ، 5 نفر در South Health ، دو نفر در کوه Prairie و یک نفر در شمال.

کارکنان مراقبت های بهداشتی که آزمایش مثبت داشتند شامل 22 پرستار ، چهار پزشک یا پزشک در آموزش و 15 کارمند بهداشتی یا پشتیبانی متحدین بودند. سه نفر هنوز شناسایی نشده اند.

Boissonneault گفت همه ، از جمله دولت ، باید قدم بردارند و اقدامات بهتری انجام دهند.

وی گفت: “ما باید هر روز از مردم محافظت کنیم و منتظر عبور شخصی در محل کار خود نمانیم. هیچ کس نمی خواهد به خانه برود و کار نمی کند.”