در حالی که تقاضا افزایش می یابد ، محدودیت های همه گیری ، وزارت جامعه West Broadway را مجبور می کند برنامه نویسی را محدود کند

اعضای یک وزارت جامعه وینیپگ می گویند ، در حالی که بسیاری از Manitobans مجبور شده اند خود را با قفل COVID-19 سازگار کنند ، برخی از آسیب پذیرترین شهروندان استان فرصت های اجتماعی و دسترسی به منابع را از دست داده اند.

در وست برادوی ، بسیاری از سازمان های جامعه مجبور شده اند خدمات خود را از ماه مارس تنظیم کنند ، از جمله وزارت جامعه West Broadway.

قبل از همه گیری ، وزارت جامعه ، نبش خیابان Furby و برادوی ، به عنوان قطره ای برای بسیاری از آسیب پذیرترین شهروندان شهر ، از جمله افرادی که در فقر ، یا با اعتیاد یا معلولیت زندگی می کنند ، خدمت کرده است.

تامی کوتزاک ، داوطلب در وزارت جامعه وست برادوی گفت: “مردم می توانند به داخل ساختمان بیایند ، آنها به مرکز رها سازی وارد می شوند و در آنجا می نشینند ، قهوه می خورند ، یک وعده غذایی گرم می خورند ، گپ می زنند یا می روند.”

“این جایی بود که مردم می خندند ، کارت بازی می کنند. برخی از آنها … یک گروه بافندگی در حال انجام است ، و ما یک گروه سالمندان داریم ، و ما [an] گروه هنری رفتن. بنابراین چیزهایی برای انجام کارهای لازم در آنجا وجود داشت. ”

تامی کوتزاک یک داوطلب در وزارت جامعه West Broadway است. او می گوید قبل از همه گیری ، وزارت جامعه یک قطب مهم اجتماعی بود. (کارلوس سوسا / CBC)

اکنون ، با توجه به محدودیت تجمعات عمومی در مانیتوبا به حداکثر 5 نفر ، وزارتخانه مجبور شده است برنامه نویسی خود را متوقف کند.

برنامه ناهار داخلی آن در ابتدای همه گیری متوقف شد و وزارتخانه امیدوار بود که آن را مجدداً آغاز کند – اما حرکت وینی پگ به سطح قرمز یا بحرانی سیستم واکنش همه گیر استانی COVID-19 در ابتدای ماه نوامبر مانع این امر شد.

وزارت جامعه همچنین یک برنامه خشکشویی را ارائه داد ، که در قسمت اول همه گیر افتتاحیه محدودی داشت ، اما هم اکنون مجبور به متوقف شدن بود.

این محدودیت ها همچنین بسیاری از مشاغل و خدمات را مجبور کرده است تا درهای خود را از جمله کتابخانه های عمومی به روی عموم ببندند.

اعضای جامعه و کارکنان شاغل در وزارت وست برادوی می گویند که تعطیلی کتابخانه ها به معنای از دست دادن مکان ملاقات حیاتی کسانی است که ارتباط اجتماعی قوی با دوستان و خانواده ندارند.

طبق آخرین دستورات بهداشتی ، منیتوبان ها همچنین از داشتن هیچ بازدید کننده ای در خانه خود منع شده اند.

افزایش تقاضا برای خدمات کاهش یافته

تغییرات مربوط به بیماری همه گیر در وزارت جامعه West Broadway به این معنی است که تنها اعضای جامعه که اکنون می توانند به آنها دسترسی داشته باشند ناهارهای کیسه ای است که چهار روز در هفته از طریق پنجره انجام می شود و هر دو ماه یکبار به غذاهای اضطراری دسترسی دارند.

وزارت جامعه می گوید تقاضای خدماتی که هنوز می تواند در دو ماه گذشته ارائه دهد افزایش یافته است.

لارا ری ، که به عنوان مدیر طبقه آنها در وزارت کار می کند ، گفت: “من فکر می کنم ما روزانه حدود 100 نفر را می دیدیم و اکنون در حال خدمات رسانی هستیم … بین 150 تا 200 نفر در روز.”

“بنابراین من می گویم که ما ظرفیت خود را حدود 50 یا 60 درصد افزایش داده ایم.”

مارک اولفرت ، که در اینجا با Wolseley MLA لیزا نایلور نشان داده شده است ، داوطلب خدمت در وزارت جامعه West Broadway است. او می گوید که در مرکز بیماری همه گیر احساس در مرکز محله تغییر کرده است. (ارائه شده توسط مارک اولفرت)

مارک اولفرت ، که در وست برادوی زندگی می کند و داوطلب وزارت است ، گفت که احساس در آنجا تغییر کرده است.

“خوب ، من احساس یک نوع تنهایی کردم … زیرا با گذشت زمان شما روابط دوستانه خوبی برقرار می کنید. شما با مردم آشنا می شوید و احساس می کنید که فقط [a] برگشت کامل … فقط به دیدن تعداد انگشت شماری از مردم “، او گفت.

“خیلی متفاوت بود.”

طبق ارتباط انجمن بهداشت روان کانادا ، ارتباط با دیگران می تواند برای بهبود پیامدهای بهداشتی و کمک به کاهش اثرات اضطراب و افسردگی بسیار مهم باشد.

کارکنان وزارت جامعه می گویند در طی همه گیری ، آنها اثرات از دست دادن این ارتباط را مشاهده کرده اند.

رائه گفت: “من افزایش پرخاشگری را می بینم. من شاهد افزایش خشونت در خیابان ها هستم.”

لارا رئیس مدیر طبقه وزارت West Westway Community است. او می گوید که اثرات از دست دادن ارتباطات اجتماعی در طی همه گیری را دیده است. (کارلوس سوسا / CBC)

“برخی از موارد در مورد افزایش مصرف مواد مخدر و عدم تطابق مواد مخدر وجود دارد ، که به افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد افزوده است. من فکر می کنم از زمان شروع کار در اینجا حداقل پنج نفر از اعضای جامعه را برای مصرف بیش از حد از دست داده ایم.”

بسیاری از ساکنان و کارمندان منتظر بازگشایی وزارت به شیوه ای از نظر جسمی بودند ، اما با حرکت وینی پگ به محدودیت های سطح قرمز ، این برنامه ها از رده خارج شد.

رائ گفت: “همه ما آماده بودیم که در اینجا یک کافه راه اندازی کنیم ، جایی که می خواهیم حداقل به 15 نفر ناهار بخوریم.”

“البته ، با اوج گرفتن [COVID-19] اعداد ، این چیزی است که ما مجبور به قرار دادن آن در مشعل عقب هستیم. ما بسیار مشتاقانه منتظریم تا فرصتی برای باز کردن این فرصت داشته باشیم. “