در حالی که ببرها از رفت و برگشت سری پرهیز می‌کنند، مبارزه با حمله بلو جیز را به چالش می‌کشند و به شکست 6 بازی پایان می‌دهند.

بعد از اینکه تیم مهمان دیترویت تایگرز با پیروزی 3-1 مقابل تورنتو در راجرز سنتر، از سه بازی رفت و برگشت اجتناب کرد، آبی‌جی‌ها بر روی پیروزی‌های کوچک تمرکز کردند.

کریس باسیت، بازیکن اصلی تورنتو، برای دومین بار پیاپی شروعی با کیفیت داشت، گلزن بلو جیز تنها یک دوش در این سری را رها کرد و جورج اسپرینگر روند ضربه های خود را به هفت بازی افزایش داد.

دیترویت (3-9) به شکست شش بازی خود پایان داد و تورنتو (8-5) را تنها دومین شکست خود در 9 بازی را به ارمغان آورد.

باسیت (1-2)، که در اولین بازی خود در بلو جیز قبل از ریباند در دومین شروع خود با مشکل مواجه شد، اجازه داد دو دوش به دست آمده و چهار ضربه در یک بازی شش اینینگ انجام شود.

جان اشنایدر، مدیر تورنتو می گوید: «او در خواندن تاب های ضربه زن واقعاً خوب است و از پرتاب هیچ زمینی نمی ترسد. “فکر می‌کنم این فقط هکرها را کمی دور نگه می‌دارد [modus operandi] برای مدتی و این همان کاری است که او به انجامش ادامه می دهد.”

این راست دست کهنه کار که پاییز گذشته قراردادی سه ساله با تورنتو امضا کرد، هفت ضربه زد و سه راه پیاده روی کرد.

باسیت گفت: “من می توانم بگویم که چیزهای من به نوعی به حالت عادی بازگشته است.” “Velo اساساً در هر زمینی که من به آن نیاز دارم بالا است. بنابراین وضوح وجود داشت.”

این اولین باخت خانگی فصل برای آبی جییز بود که مبارزات خود را با یک سفر جاده ای 10 بازی آغاز کردند.

Bo Bichette دو ضربه برای ششمین بازی چند ضربه ای خود در این فصل داشت. تورنتو 8 بر 7 دیترویت را شکست داد.

اسپنسر ترنبول، استارتر ببرها (1-2) پنج اینینگ قوی پرتاب کرد، شش ضربه، یک دویدن و یک پیاده روی را رها کرد، در حالی که شش ضربه را زد. Chasen Shreve، Jason Foley و Jose Cisnero هرکدام جلوتر از الکس لانگ، که برای اولین سیو خود یک نهم تمیز انجام داد، آرامش بخش بودند.

ای جی هینچ، مدیر تایگرز، گفت: ما برای رسیدن به مرحله 27 بازی سختی داشتیم. “امروز، به یک مرد، همه به ما کمک کردند.”

باز پس از گاف بیس رانینگ از بازی کنار رفت

خاویر بائز، بازیکن کوتاه مدت دیترویت، پس از اینکه در اینینگ دوم دبل شد، از بازی کنار گذاشته شد. او شروع به یورتمه زدن به پایه سوم کرده بود – با فرض اینکه اینینگ در آستانه پایان با فلای توپ آکیل باددو بود – و متوجه نشد که این تنها دومین اوت است.

هینچ گفت: “اگر دو سریال آخر را تماشا کنید، ما اشتباهات ذهنی زیادی مرتکب شده ایم و تنها چیزی که می توانیم کنترل کنیم آمادگی و آمادگی ماست.” “جاوی دونده ای بود که اشتباه بزرگی را در جایی که من انجام دادم مرتکب شد.

اما این پیامی برای کل تیم ما است که باید آن را پاکسازی کنیم.»

جاناتان شوپ به جای باز وارد زمین شد و نیک میتون از پایه سوم به ایستگاه کوتاه رفت. بائز گفت که او با کاپیتانش یکسان است.

بائز گفت: “بدیهی است که ما باید به بازی احترام بگذاریم.” او تصمیمی گرفت و من به آن احترام می گذارم. او مدیر است و ما باید به کاری که او انجام می دهد احترام بگذاریم.

وقتی جیک راجرز با مگس فداکاری تایلر نوین به خانه برگشت، هر تیم یک دوی در اینینگ سوم به ثمر رساند. در نیمه انتهایی، ولادیمیر گوئررو جونیور یک آهنگ RBI را ارائه کرد که کاوان بیگیو را به نمایش گذاشت.

دیترویت در اینینگ پنجم زمانی که زک مک کینزتری با ضربه ای به شکاف برخورد کرد که باددو را به خانه آورد، دوباره پیشتاز شد.

آبی‌جی‌ها دونده‌ها را در موقعیت گلزنی در چارچوب قرار می‌دهند، در حالی که اسپرینگر و بیشت قبل از پیشروی روی زمین داولتن وارشو تک می‌شوند. ترنبول با ضربه زدن به آلخاندرو کرک فرار کرد.

ببرها پایگاه ها را بدون هیچ کس در هفتم بار کردند اما نتوانستند جلوی خود را حفظ کنند.

سایدآرم آدام سیمبر، نوین را مجبور کرد تا در یک فورس اوت به زمین بنشیند و تیم مایزا چپ دست وارد زمین شد و تهدید را با نیرویی دیگر و فلای اوت خنثی کرد.

دیترویت در نهایت یک دوره بیمه را در هشتمین آنتونی باس راست دست اضافه کرد. اسپنسر تورکلسون یک دبل برتری زد و روی دبل توسط راجرز به گل رسید.

سقف جمع شونده در مرکز راجرز برای دومین شب متوالی باز بود. تعداد تماشاگران اعلام شده 26192 نفر بود و بازی دو ساعت و 53 دقیقه طول کشید.

تیم شکست ناپذیر تامپا بی ری (13-0) یک سری سه بازی را جمعه شب مقابل تورنتو آغاز خواهد کرد.

درو راسموسن (2-0، 0.00 میانگین کسب شده) قرار بود در اولین بازی مقابل خوزه بریوس، دست راست بلو جیز (0-2، 11.17) شروع کند.