درون شیوع: از زمان کشف COVID-19 در خانه مراقبت طولانی مدت خلیج فارس چه اتفاقی افتاده است

همانطور که شیوع COVID-19 همچنان در خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview در تندر بی ، آنت ، گسترش می یابد ، مدیریت در تلاش است تا در میان نگرانی های فزاینده اعضای خانواده پاسخ دهد.

این شیوع اولین بار در “منطقه خانه میراث فرهنگی” پس از مثبت شدن آزمایش یکی از کارکنان در 17 نوامبر اعلام شد و در ابتدا به نظر می رسید خانه مراقبت طولانی مدت ممکن است از بدترین حالت فرار کند.

نامه ای از مدیر اجرایی خانه جوآن لنت ، که در 20 نوامبر به “خانواده و دوستان” ارسال شده بود ، می گوید که خانه “هیچ ساکن علامتی ندارد و تمام سواب های COVID به خانه برگشته اند … برای COVID-19 برای هر دو ساکن منفی است و کارکنان. “

با این وجود ، فقط یک روز بعد ، پس از مثبت شدن آزمایش 3 نفر از ساکنان ، شیوع تاسیسات اعلام شد.

وی در بیانیه ای از طرف مقام ارشد ساوت بریج ، كاندیس چارتیه از طریق پست الكترونیكی ، اعتراف كرد كه نه ساوت بریج و نه واحد بهداشت منطقه تندر بی “پاسخ قطعی” در مورد نحوه ورود COVID به خانه ندارند.

چارتیر گفت که تحقیقات در حال انجام است ، زیرا آنها سعی کردند تعیین کنند که آیا “ورود اولیه” از یک کارمند است یا از “یک مراقب ضروری”.

اعضای خانواده نگرانی در مورد مدیریت شیوع و مراقبت از ساکنان را مطرح می کنند

در طی یک تالار شهر مجازی با ساوت بریج رز وی در 25 نوامبر ، اعضای خانواده نگرانی هایی را در مورد چگونگی گسترش بیماری تنفسی از طریق این مرکز ، اگر کیفیت مراقبت از ساکنان تحت تأثیر قرار گرفته باشد ، سطح کارکنان و داستان های مربوط به بیماران در “طبقات مراقبت از حافظه” مطرح کردند. سرگردان در خانه.

در پاسخ به س questionsالات ، مدیریت به اشتراک گذاشت كه اقدامات پیشگیری و كنترل عفونت های اضافی نیز اعمال شده است ، از جمله كاركنان مأمور به كار در مناطق اختصاصی خانه ، همكاری ساكنان بسته به علامت و احتمال قرار گرفتن در معرض آنها و استخدام پرسنل جدید.

در میان 57 کارمند جدید ، چندین متخصص پیشگیری و کنترل عفونت (IPAC) از جمله هماهنگ کننده IPAC از منطقه غرب غربی انتاریو بودند.

دو نفر از مدیریت مراقبت طولانی مدت و شرکت مشاوره Extendicare Assist – که با هم به مدیریت شیوع قبلی COVID-19 در سه خانه مراقبت طولانی مدت در انتاریو کمک کرده بودند – نیز برای مدیریت تعداد پرونده های در حال رشد معرفی شدند.

مدیر اجرایی لنت در نامه ای خلاصه از تالار شهر که در تاریخ 26 نوامبر برای اعضای خانواده ارسال شد ، افزود که کارمندان و ساکنان هر پنج روز در حال آزمایش هستند و نوشت که “آزمایشات سریع هنوز در دسترس نیست … [but] پس از در دسترس قرار گرفتن ، دولت انتاریو دستور داده است که از آنها برای آزمایش کارکنان بدون علامت استفاده شود. “

کلیه اعضای جدید پرسنل ملزم به دریافت نتیجه آزمایش COVID منفی قبل از شروع هستند و هر پنج روز یکبار تحت آزمایش نظارت قرار می گیرند.

از روز پنجشنبه ، 57 مورد فعال در Southbridge Roseview

طی روزهای پس از آن شیوع بیماری همچنان ادامه داشت.

از تاریخ 3 دسامبر ، دو نفر از ساکنان درگذشتند ، شش مورد حل و فصل شد و 57 مورد همچنان فعال بودند – از این تعداد 33 نفر ساکن و 24 نفر کارمند بودند.

در طول سالن اجتماعات مجازی هفتگی با کارکنان Southbridge ، اعضای خانواده همچنان در بخش نظرات ابراز ناراحتی و نگرانی کردند.

اعضای جامعه در خلیج تندر با ایجاد و ارسال علائم مثبت در خارج از خانه مراقبت طولانی مدت ، در اطراف کارمندان و ساکنان Southbridge Roseview تجمع کرده اند. (ارائه شده توسط امی آلدریچ)

آنها قبل از مثبت بودن آزمایش COVID-19 و هم گروهی ، در مورد اینکه ساکنان در هنگام غذا خوردن به طور مرتب غسل داده می شوند یا از آنها کنترل می شود ، و همچنین نحوه شیوع بیماری از طریق خانه درباره وضوح محل سکونت ساکنان درخواست کردند.

در حالی که مدیریت مستقیماً به س questionال چگونگی شیوع بیماری پاسخ نداد ، آنها به اعضای خانواده اطمینان از ادامه مراقبت و فعالیتهای تفریحی ، استخدامهای جدید – انتظار می رود 15 کارمند دیگر کار خود را در روز جمعه آغاز کنند – و اقدامات کنترل عفونت مانند اقدامات اضافی نظافت ، غربالگری های بهداشتی و ممیزی های PPE.

آنها همچنین از اعضای جامعه برای تجمع در اطراف کارمندان ، ساکنان و خانواده ها در Southbridge Roseview برای تهیه میان وعده ها ، نوشیدنی ها ، فعالیت ها برای ساکنان ، حمایت از سلامت روان و یک کارزار داوطلبانه برای ارسال علائم خانگی و تزئینات تعطیلات در خارج از خانه تشکر کردند.

مقامات Southbridge اظهار داشتند که امیدوارند در روزهای آینده چندین پرونده را حل کنند.