درخواست عاطفی پالیستر برای ماندن در تعطیلات از هم جداست – اما در مانیتوبا کمتر

مجریان اخبار کابل آمریکایی ، جبهه ساز KISS و بازیکن سابق NBA چه مشترکاتی دارند؟

همه آنها در مورد درخواست مشتاقانه نخست وزیر برایان پالیستر در هفته جاری برای ماندن Manitobans برای جدا ماندن در طول تعطیلات ، انتقاد کردند.

جو اسكاربورو ، مجری برنامه MSNBC ، در میان شخصیت ها و مشاهیر تلویزیونی بود كه نخست وزیر را به جرم تلاش برای مهار گسترش COVID-19 ، بسیار ستایش می كرد.

اسکاربورو در ادامه گفت: “این یک عمل مسئولیت پذیر است.” صبح جو جمعه آدرس پالیستر ، “و بله ، می گویم ، این یک عمل عاشقانه است.”

با این حال بسیاری از مردم منیتوبین احساس می کنند که بزرگداشت اظهارات پالیستر بیراهه است.

در حقیقت ، یک توئیت ویروسی از بازیکن سابق بسکتبال ، رکس چپمن ، پنجشنبه شب حذف شد ، شاید نتیجه مانیتوبانی ها بود که به او گفتند که به رسمیت شناختن مجاز نیست.

تماشا کنید | “من پسری هستم که کریسمس را می دزد تا شما را در امان نگه دارد”:

نخست وزیر مانیتوبا برایان پالیستر هنگام درخواست از مردم برای جلوگیری از اجتماعات تعطیلات ، گفت: “اگر فکر نمی کنید COVID واقعی باشد ، در حال حاضر شما یک احمق هستید.” اعداد COVID-19 حتی پس از اعمال محدودیت های افزایش همه گیری در ماه گذشته ، در استان همچنان بالا است. 1:23

توجه جدید به پالیستر ناشی از جلسات توجیهی رسانه ای وی در روز پنجشنبه است. در کلیپی که بعداً به صورت آنلاین پخش شد ، نخست وزیر تصدیق کرد که تقریباً قفل شده است و برای کنترل شماره های COVID-19 اعمال شده است.

پالیستر گفت: “من کاری را انجام می دهم که فکر می کنم درست است و در حال حاضر ما باید زندگی را نجات دهیم.”

“اگر فکر نمی کنید COVID در حال حاضر واقعی است ، شما یک احمق هستید. باید درک کنید که همه ما با هم در این کار هستیم. شما نمی توانید این موضوع را درک نکنید”

وی گفت كه تصمیمی را كه می گیرد مانع لذت بردن از تعطیلات Manitobans می داند.

سپس او خفه شد و گفت: “من پسری هستم که کریسمس را می دزد تا شما را در امان نگه دارد. زیرا اکنون باید این کار را انجام دهید.”

پیام پالیستر اکنون میلیون ها بار مشاهده شده است.

علاوه بر چپمن ، پاول استنلی ، نوازنده KISS و موسیقیدان ریچارد مارکس از جمله کسانی بودند که پیام احساسی پالیستر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

در همین حال ، برایانا کیلار ، مجری CNN ، لحن پالیستر را کاملاً در تضاد با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده توصیف کرد ، وی گفت که او افزایش میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 را نادیده گرفته است.

سامانتا کریشناپیلای ، بنیانگذار پروژه On COVID-19 برای دستیابی به جوانان کانادایی با پیام رسانی بهداشت عمومی ، گفت: در اولین رژگونه ، گفته های پالیستر چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

وی از ماركام ، اونت گفت: “من فكر می كنم به این دلیل است كه ما معمولاً سیاستمداران را خیلی صریح و خام نمی بینیم.”

کریشناپیلای ، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم اطلاعات سلامت در دانشگاه وسترن در لندن ، اونت ، گفت که شنیدن اینکه رهبر سیاسی خواستار افزایش رای دهندگان خود و تأیید فداکاری های مورد نیاز آنها است ، تازه کننده است.

“دقیقاً همان چیزی بود که لازم بود گفته شود.”

اما همانطور که او آموخته است ، بسیاری از مانیتوبانی ها واکنش دولت پالیستر به بیماری همه گیر را قبول ندارند.

5 دقیقه احساس کافی نیست: ساندرز

کلی ساندرز ، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه براندون ، در مورد لحظه ویروسی گفت: “من فکر می کنم ما می توانیم از این احساسات قدردانی کنیم.”

“از طرف دیگر ، همانطور که گفتم ، پنج دقیقه احساس 9 ماه برنامه ریزی ناکافی را جبران نمی کند.”

منتقدان دولت را به خاطر تلاش برای راه اندازی مجدد اقتصاد در تابستان و به بهای آماده شدن برای موج دوم همه گیری ، نگران کرده اند.

این هفته ، یک نظرسنجی از آنگوس رید نشان می دهد که پالیستر از نظر محبوبیت در میان رهبران استانی کانادا آخرین رتبه را دارد ، فقط 32 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی شغل او را تأیید می کنند.

ساندرز گفت: “به نظر می رسد او تصور می كند كه Manitobans ناراحت است زیرا ، می دانید ، ما نمی توانیم به خرید برویم یا به نوعی احساس می كنیم كه او كریسمس را می دزد یا از اینکه مجبور به اعمال این محدودیت ها هستیم از او عصبانی هستیم.”

در عوض ، وی گفت ، مانیتوبانی ها احساس می کنند دولت به اندازه کافی سریع حرکت نکرده است. این استان ماه گذشته در حالیكه قبلاً با بدترین نرخ آلودگی كشور روبرو بود ، قفل بسته ای را اجرا كرد.

Krystl Keffer ، کارمند داروخانه در وینیپگ ، گفت که پالیستر به دلیل احساساتی بودن در مقابل دوربین شایسته قدردانی نیست.

کفر گفت: “افرادی که در اینجا زندگی نمی کنند و اتفاقات دست اول را ندیده اند ، همه او را به عنوان نمونه تشویق می کنند.” “این واقعا جعلی و نوعی توهین آمیز به نظر می رسد.”

منتقدان گفته اند كه دولت مانیتوبا در موج اول شیوع همه جانبه به سرعت سایت های آزمایش لازم را اضافه كرد. (Tyson Koschik / CBC)

با این حال ، برخی از مانیتوبانی ها احساس می کنند پیام او طنین انداز شده است.

فیلیس انگلیس ، کارمند سابق دولت فدرال در براندون ، گفت: “او دیروز عصبی با من لمس کرد زیرا احساس کردم که او صادقانه ، برای لحظه ای کوتاه ، خود واقعی خود را نشان داد.”

آدرین بمبک ، کارمند بازنشسته بانک در وینیپگ ، افزود: “دیدن گریه او در این فیلم بسیار هیجان انگیز بود.”

وی گفت: “این باعث شد من متوجه شوم ، او واقعاً این را احساس می کند.” “او واقعاً احساس می کند که باید این پیام را ارائه کند و این پیام خوبی نیست.”

بمبک گفت که امیدوار است Manitobans پیام پالیستر را دنبال کرده و ویروس را جدی بگیرد.

تماشا کنید | درخواست پالیستر ویروسی می شود:

یک التماس پرشور از سوی نخست وزیر برایان پالیستر بسیار معروف شده و مورد توجه برخی از مشاهیر آمریکایی و رسانه های خبری آمریکا قرار گرفته است. 2:16