دانش آموزان گروه طوفان ماندگار منیتوبا در شهر کوچک ساسک مورد استقبال گرمی قرار گرفتند.

در حالی که ذوب شدن برف باعث شده بسیاری از مردم در ساسکاچوان و منیتوبا طوفان بهاری هفته گذشته را فراموش کنند، آب و هوا باعث شد ده ها دانش آموز در شهرهای کوچک خاطراتی را به یاد بیاورند که تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

روز پنجشنبه، گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی Oakbank، من. که از یک سفر گروهی در آلبرتا به خانه می‌رفتند، پس از اینکه اتوبوس اجاره‌ای آنها در بزرگراه 11 پوشیده از یخ، به کریک، ساسک، واقع در نیمه راه بین رجینا و ساسکاتون، رفتند.

گرگ کرو، معلم گروه در کالج Oakbank’s Springfield گفت: “لحظه دلخراشی بود و ما تصمیم گرفتیم که باید از جاده ها خارج شویم.”

اتوبوس، حامل چهار مسافر و 47 دانش آموز، حوالی ساعت 8 صبح CST به داخل شهر رفت.

اندکی پس از آن، مارک وگنر، شهردار کریک از جای خود بلند شد و به آن‌ها مکانی برای پایین کشیدن در سالن بدنسازی مدرسه محلی پیشنهاد داد.

وگنر گفت: «شعار کریک دوستانه‌ترین مکان در محل سد است، بنابراین من می‌خواهم فکر کنم که کسی می‌ایستد تا بپرسد آیا به کمک نیاز دارد یا خیر. قهوه در پیست بازی نزدیک

دانش آموز دبیرستانی به معلم خصوصی دانش آموز ابتدایی کمک می کند.
دانش‌آموزان دبیرستانی از Oakbank، Man.، به آموزش بچه‌های ابتدایی در کریک، ساسک کمک کردند، در حالی که آنها در مدرسه کریک در طول طوفان بهاری هفته گذشته در حال غرق شدن بودند. (مدرسه کریک/فیس بوک)

وگنر گفت که معاون اسپرینگفیلد با مدیر مدرسه کریک تماس گرفت و آنها شروع به ارائه طرحی کردند.

خواربارفروشی محلی و یک رستوران غذا اهدا کردند، در حالی که اعضای جامعه ملحفه و لوازم بهداشتی را جمع کردند.

کرو گفت: «این بالاتر و فراتر از هر چیزی بود که هر کسی می توانست تصور کند.

“اگر چیزی بود که می‌توانستیم نیاز داشته باشیم، در راه بود. تنها کاری که باید می‌کردیم این بود که بپرسیم. میزان حمایتی که آنها از اتوبوسی پر از غریبه کردند غیرقابل باور بود.”

گوش کن | شهر کریک به دانش آموزان سرگردان از مانیتوبا کمک می کند:

نسخه بعد از ظهر – ساسک10:19شهر کریک به دانش آموزان سرگردان از مانیتوبا کمک می کند

گرگ کرو، معلم موسیقی و گروه در موسسه کالج اسپرینگفیلد در اوک‌بانک، من است. چارلا ادواردز مدیر مدرسه کریک است. هر دوی آنها به Garth Materie میزبان نسخه بعد از ظهر می‌پیوندند تا توضیح دهند که چه اتفاقی افتاد وقتی که یک طوفان برفی اتوبوس مدرسه را مجبور کرد در دوستانه‌ترین مکان کنار یک سایت سد بپیچد.

چارلا ادواردز، مدیر مدرسه کریک، گفت که در مورد کمک کردن دو بار فکر نکرده است.

او گفت: “هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. شما این کار را انجام می دهید زیرا این کاری است که شما انجام می دهید. من اینگونه بزرگ شدم و جوامع ما اینگونه کار می کنند.”

“من هرگز حتی فکر نمی کنم که شما می توانید کسی را دور کنید. این به ذهن من خطور نکرد.”

بچه کلاه دار به توبا می زند.
دانش‌آموزان گروه کالج اسپرینگفیلد به دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه کریک اجازه آزمایش سازهای خود را دادند، در حالی که در 20 آوریل 2023 در طوفان ماندند. (مدرسه کریک/فیس بوک)

برای پاسخگویی به استقبال گرم، دانش‌آموزان اسپرینگفیلد چند کنسرت برای جامعه برگزار کردند، به برخی از بچه‌های ابتدایی کمک کردند و به آنها نمایش ساز دادند.

کرو گفت: “ما می توانیم ببینیم که در هر دو روی سکه، مردم کریک و افرادی که در آن اتوبوس بودند، تمام تلاش خود را برای خدمت به یکدیگر انجام دادند.”

“امیدوارم که این درس به پیش برود، زیرا اگر بتوانیم پس از فارغ التحصیلی آن را به دنیا بیاوریم – درک این موضوع که خدمت یکی از بزرگترین خواسته هاست – شاید دنیا کمی بهتر شود.”

کرو گفت که امیدوار است رابطه بین دو مدرسه روستایی را حفظ کند.

او گفت که تمام تلاشش را می‌کند تا سال آینده عمداً با شاگردان گروهش در کریک توقف کند تا از آنها بخواهد موسیقی جدید خود را با یک یا دو کنسرت دیگر به نمایش بگذارند.