خانواده و دوستان قربانی تصادف مرگبار جوردین ریمر سالن دادگاه را برای رسیدگی پر می کنند

تقریباً 50 نفر از اعضای خانواده و دوستانشان در حالی که در سالن دادگاه وینیپگ برای شروع محاکمه دو متهم مشترک پر شده بودند، تی شرت های بنفش رنگی با نام و عکس قربانی تصادف مرگبار جوردین رایمر پوشیدند.

ریمر، 24 ساله، در اولین ساعات صبح روز 1 مه 2022، در پی برخورد دو وسیله نقلیه با یک راننده ناتوان در تقاطع خیابان باند و خیابان کیلدر غربی در ترانسکونا جان باخت. اعضا باید هر روز صبح از خواب بیدار می شدند و “فکر می کردند که این یک کابوس نیست، این یک واقعیت است.”

کارن در خارج از دادگاه روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: “این حقیقت است، این یک رویا نیست.” “هیچ چیزی نمی تواند از این کار بیرون بیاید که به ما عدالت بدهد. ما خواهان پاسخگویی به جوردین هستیم. تمام زندگی او از بین رفته است، او نامزد نمی کند و ازدواج نمی کند و بچه دار می شود و ما نمی خواهیم به این موضوع برسیم. این را ببینید، دختران ما نمی‌توانند هر لحظه شادی خود را در حرکت رو به جلو به اشتراک بگذارند، این غم آلوده خواهد شد.”

پلیس وینیپگ، تایلر اسکات گودمن را که در زمان برخورد 28 ساله بود، به رانندگی خطرناک که منجر به مرگ، اختلال در رانندگی و توقف نکردن در صحنه شد متهم کرد. مادرش لوری لین گودمن پس از این واقعه به ممانعت از اجرای عدالت و دو مورد اتهام متهم شده است.

مردی که کلاه، عینک آفتابی و هودی به سر دارد، در حالی که سرش آویزان است، در حالی که فرد دومی با هودی بنفش رنگ و کاپوتش بالا است، تصویر شده است.
تایلر اسکات گودمن، با کلاه، عینک آفتابی و هودی، در خارج از دادگاه حقوقی وینیپگ در 26 آوریل 2023 به تصویر کشیده شده است. (جف استاپلتون/سی بی سی)

رسیدگی به پرونده تا 15 مه به تعویق افتاد. جزئیات و مطالب ارائه شده توسط وکلا را نمی توان تحت ممنوعیت انتشار به دستور دادگاه گزارش کرد.

داگ رایمر، پدر جوردین، گفت که تعداد افرادی که در این مراسم شرکت کردند، گواهی بر میزان دوست داشتن دخترش است.

داگ گفت: «می‌توانی آن را ببینی». ما از مردمی که نه تنها از جوردین بلکه از ما حمایت می کنند بسیار خوشحال و سپاسگزاریم.

جوردین از کالج Transcona فارغ التحصیل شد و در دانشگاه MacEwan در ادمونتون تحصیل کرد. او عضو تیم هاکی زنان سه بار قهرمان گریفین در کنفرانس ورزشی کالج آلبرتا بود. او با یکی از سه خواهرش در این تیم بازی کرد.

دو بازیکن هاکی با لباس های خود یک جام را با هم بلند می کنند و انگشت اشاره خود را روی سطح یخ یک میدان هاکی نشان می دهند.
جوردین رایمر و خواهر و هم تیمی‌اش نیکی رایمر برای جشن گرفتن سومین قهرمانی متوالی کنفرانس ورزشی کالج‌های آلبرتا توسط MacEwan Griffins، جامی بلند می‌کنند. (ارسال شده توسط MacEwan Griffins)

داگ گفت دخترش که در براندون زندگی می‌کرد. در زمان برخورد، از آن دسته افرادی بود که بدون توجه به هر اتفاقی با آن ها خوش می گذشت و همیشه مطمئن می شد که همه در آن حضور دارند.

او گفت: “او فقط یک دوست، خواهر، نوه عالی بود… او فقط یک دختر فوق العاده زیبا بود.”

کارن گفت که این مهم است که دوستان و خانواده در دادگاه حضور داشته باشند. طرفداران جوردین این تی شرت ها را هم در داخل و هم در خارج از دادگاه پوشیدند.

“ما باید یک صدا باشیم”: مادر جوردین

کارن گفت: “ما باید صدایی برای جوردین باشیم و باید مطمئن شویم که همه می دانند که جوردین مستحق عدالت است.”

نه گودمن و نه مادرش در بازداشت نیستند. هیچ یک از اتهامات علیه آنها در دادگاه مورد بررسی قرار نگرفته است و آنها بی گناه فرض می شوند.

زنی بر روی سطح یخ یک میدان هاکی جامی را بالای سر خود بلند می کند.
جوردین ریمر، 24 ساله، عضو تیم هاکی زنان دانشگاه مک ایوان گریفینز بود که سه بار قهرمان شد. (ارسال شده توسط MacEwan Griffins)

این خانواده قصد دارند روز شنبه، 6 مه، ساعت 1 بعد از ظهر در امتداد مسیر Transcona در نبش خیابان هوکا و خیابان مک‌مینز، نیمکتی را با نام جوردین رونمایی کنند. جایی بود که جوردین دوست داشت سگش را پیاده برود و اسکیت سواری کند.

داگ گفت: “این یک تقدیم زیبا برای یک دختر زیباست.”

در حالی که والدین او می گویند که از ادامه پرونده خوشحال هستند، آنها می گویند که تعویق هایی مانند چهارشنبه یکم دشوار است زیرا هر بار که برمی گردند باید آنچه را که اتفاق افتاده را دوباره مرور کنند.