خانواده عزادار مرد وینیپگ هستند که پس از مصرف بیش از حد مواد مخدر که حاوی مواد افیونی بود، حمایت زندگی را قطع کرد

یک خانواده در روز جمعه با مردی 31 ساله خداحافظی کردند که تقریباً یک هفته پیش به دلیل مصرف بیش از حد داروهای مسموم در یکی از مناطق شمالی منیتوبا، او را قطع کردند.

هارلان فور در 22 آوریل در یک مؤسسه در پاس، پس از اینکه RCMP گفت که او چیزی را مصرف کرده بود که گمان می‌رود یک ماده مخدر حاوی مواد افیونی بوده است، بی‌تاب بود.

مدت کوتاهی بعد او را روی دستگاه تنفس مصنوعی گذاشتند و پدرش جوزف گفت که خانواده باید روز جمعه قبل از مرگ او چند ساعتی را با هارلان بگذرانند.

جوزف به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «ما نمی‌دانستیم که قرار است چگونه پیش برود… بنابراین به نوعی تصمیم گرفتیم که خب، اکنون به هارلان بستگی دارد.

«او تصمیم گرفت که از ما و خودش رحم کند [died] نه دقیقه بعد از اینکه ما پشتیبانی زندگی او را قطع کردیم. او با آرامش از دنیا رفت و این ضایعه بزرگی برای خانواده ماست.»

این خانواده در روز جمعه به احترام هارلان آتش مقدسی روشن کردند که به مدت چهار شبانه روز می سوزد.

جوزف گفت که برخی از اعضای بدن او در حال اهدا هستند، که این موضوع با شخص مراقبی که او بود صحبت می کند.

“فقط منطقی بود که زندگی او را با آخرین عمل اهدای آن هدیه به شخص دیگری گرامی بداریم.”

مردی تصویر شده است که به پایین نگاه می کند.
پدر هارلن، جوزف، از والدین می خواهد که با فرزندان خود در مورد خطرات مصرف تفریحی مواد مخدر صحبت کنند. (CBC)

بر اساس داده های اولیه منتشر شده از سوی استان در روز پنجشنبه، در سال 2022، 418 مورد مرگ مشکوک به مواد مخدر در منیتوبا وجود داشته است.

جوزف که در هفته گذشته پیام‌های زیادی از سوی والدین دیگری دریافت کرد که فرزندان خود را به دلیل مواد مخدر آلوده از دست داده‌اند، گفت: “این عدد وحشتناکی است. این عدد نباید آنقدر زیاد باشد.”

او گفت که افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند تنها کسانی نیستند که در اپیدمی مواد افیونی جان خود را از دست می دهند.

او گفت: «ما در مورد معتاد فعال صحبت نمی‌کنیم، ما در مورد کودکی صحبت می‌کنیم که تمام زندگی‌اش را در پیش داشت. .

او گفت: “آن گفتگوهای سخت را در مورد آنچه در بیرون وجود دارد انجام دهید. زمان تغییر کرده است و یک قاتل در آنجا وجود دارد و آن قاتل فنتانیل نام دارد.”

“به آنها آموزش دهید تا مجبور نباشید آنچه را که من در حال حاضر دارم احساس کنید، و [do] کاری که باید طی هفته آینده انجام دهم… [to] پسرم هارلن، مردی باورنکردنی را دفن کن.”