«جنون مطلق» در مهمانی سفید بازی، اما طرفداران جت افسرده پس از برد وگاس در بازی 4 رفتند

برای دومین بار در سه روز، هزاران طرفدار پر سر و صدا وینیپگ جتس بهترین وسایل سفید خود را پوشیدند و حوله‌های رالی پلی‌آف را در فضای باز تکان دادند و با جسارت در دمای پایین‌تر از حد معمول، تیم محبوب NHL خود را ریشه‌یابی کردند.

اما برای دومین بازی متوالی، هواداران جت افسرده شدند و به این فکر افتادند که شوالیه های طلایی وگاس در روز دوشنبه با پیروزی 4-2 مقابل وینیپگ، برتری 3-1 را در بهترین وسترن هفتگانه به دست آوردند. سری پلی آف کنفرانس.

جفری بوشی پس از باخت در بازی 4 گفت: “شهر به این نیاز دارد. من طرفدار دالاس استارز هستم، اما جت ها در قلب هستند.” اما این بچه ها به برد نیاز دارند.»

وینی‌پگ برای بازی پنج‌شنبه به نوادا برمی‌گردد و جت‌ها می‌توانند برنده یا به خانه بروند.

یک بازیکن هاکی در حالی که سه بازیکن حریف و یک دروازه‌بان زمین خورده در کنار او دیده می‌شوند، با هر دو دست بالا، گلزنی را جشن می‌گیرد.
ویلیام کارلسون، مهاجم گلدن نایتز، روز دوشنبه گل خود را در پیروزی 4-2 مقابل جت جشن می گیرد. وگاس اکنون در دور اول سری حذفی NHL خود با نتیجه 3-1 برتری دارد. (فرد گرینسلید/ مطبوعات کانادا)

شب با هيجان زيادي آغاز شد. جمعیت مهمانی خیابانی که در خیابان سفید برگزار می‌شد، به همان اندازه پرحاشیه‌ای در فضای باز روز شنبه بود، با همه طرفداران جت‌ها پیش‌بینی می‌کردند که در بازی چهارم، تیم میزبان در برابر شوالیه‌های طلایی در مرکز زندگی کانادا پیروز شود.

پنج هزار طرفدار منطقه اصلی مهمانی در خیابان دونالد، بین خیابان‌های پورتیج و گراهام را پر کردند و 1000 بلیط دیگر برای مهمانی در پلازا در میدان True North فروخته شد.

سم کریر در میان طرفدارانی بود که در جشن خیابانی دونالد حضور داشتند و او گفت که انرژی در جمعیت بی نظیر است. شنبه اولین مهمانی سفید وینیپگ از سال 2019 بود.

او گفت: “حالت ها بی عیب و نقص است.” “فقط ما بعد از مدت ها دوری از هم انرژی زیادی داریم و مثل این است که اکنون همه با هم باشیم و برای یک بار هم که شده رها شویم.”

طرفداران جت.
سام کریر در جشن خیابانی در خیابان دونالد روز دوشنبه برای حمایت از جاش موریسی، مدافع وینیپگ جتس، یک سر چاق به دست می گیرد و امضا می کند. (ناتان لیویکی/سی بی سی)

پس از اینکه جت ها سری را با پیروزی قانع کننده 5-1 بازی 1 در جاده باز کردند، شوالیه های طلایی با پیروزی 5-2 در بازی 2 و پیروزی 5-4 در وقت اضافه در بازی 3 به عنوان بهترین وسترن از 7 بازی برگشتند. سری پلی آف کنفرانس به وینیپگ منتقل شد.

مارک شیفله مهاجم جت در اولین دوره بازی روز دوشنبه مصدوم شد و دیگر برنگشت.

کریر گفت که او از همه بی نظمی ها در مهمانی سفید استقبال می کند، به خصوص اگر جت ها مجبور به بازی 6 شوند.

“فکر می‌کنم این مثل یک جنون مطلق خواهد بود. من اینجا بودم که جت‌ها آنها را شکست دادند [Minnesota] وحشی در پنج [in 2018] کریر گفت و من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام.

“پس این چیزی برای اعصار خواهد بود.”

بازی 6 هنوز تضمین نشده است، اما دارندگان بلیط فصل جت، اسکات گریک و بری-آن سیل، پس از از دست دادن جشن های قبل از بازی 3، در مهمانی خیابانی قبل از بازی بازخواهند گشت.

طرفداران جت.
اسکات جریک، سمت چپ، و همسرش برایان سل، روز دوشنبه در خیابان دونالد، بهترین لباس‌های جشن Winnipeg Jets را پوشیده بودند. (ناتان لیویکی/سی بی سی)

جریک که در یک کت و شلوار نقاش سفید تزئین شده بود، با یک آفروی سفید و صورتش کاملاً سفید رنگ شده بود، گفت که جشن بزرگتر از همیشه است. او بر این باور است که شلوغی در مهمانی‌ها به دنبال ایجاد سر و صدا است.

او گفت: “فکر می‌کنم بازی بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود، زیرا ما به نوعی در آستانه پیروزی در این بازی هستیم. بنابراین فکر می‌کنم که جمعیت آن را به ارمغان بیاورند.”

سیل، که کت و شلوار نقاش سفید نیز به تن داشت و یک جام استنلی کوچک در دست داشت، می‌گوید حمایت و اشتیاقی که طرفداران جت‌ها را تحریک می‌کند به جت‌هایی که شهر را در دهه 1990 ترک کردند، گره خورده است.

او گفت: “ما می دانیم که از دست دادن آنها چگونه است.” “و ما تشویق می کنیم تا آنها دیگر ترک نکنند.”

تماشا | تولد سفید کردن وینیپگ:

تولد سفید کردن وینیپگ

راد پالسون، مغز تبلیغاتی پشت سنت پلی آف جتز، توضیح می دهد که چگونه این مراسم افسانه ای در سال 1987 آغاز شد.

آلن رابرتسون و دوستش جیم تاد قبل از ورود به مرکز زندگی کانادا برای شرکت در بازی 4، برای اولین بار مهمانی را در پلازا بررسی کردند. رابرتسون گفت که مهمانی کوچکتر از مهمانی بزرگتر محفوظ بود.

“من فکر می کنم خیلی شبیه شنبه شب خواهد بود. من اینجا نبودم، اما شنیدم که دیوانه کننده و بسیار سرگرم کننده است. و امیدوارم … انتقالی از شنبه باشد – به جز اینکه ما قرار است به رابرتسون گفت.

طرفداران جت.
جیم تاد، چپ، و آلن رابرتسون در اولین مهمانی خیابانی خود در پارتی در پلازا واقع در میدان شمالی در روز دوشنبه شرکت کردند. (ناتان لیویکی/سی بی سی)

تاد پیروزی 3-1 وینیپگ را پیش بینی کرد، اما او و رابرتسون به هر طریقی برای جت ها به پیروزی در بازی 4 رضایت می دادند.

رابرتسون امیدوار است دوشنبه آخرین جشن خیابانی فصل یا بازی خانگی وینیپگ نباشد.

او گفت: “من فکر می کنم واقعا ناامید کننده خواهد بود، به خصوص بعد از فصلی که تا به حال بالا و پایین داشته ایم و اکنون شروع به بازی کردن داریم که باید آن گونه که جت ها باید بازی کنند.”

واقعاً ناامیدکننده خواهد بود که این آخرین باری باشد که ما اینجا هستیم.»

با وجود باخت در بازی 4، نگرش بوشی چیزی جز مثبت نبود.

بوشی گفت: “همه برای مهمانی آمده اند. ما می دانیم که جت ها قرار است برگردند. پس می دانید، حال و هوای آنها تغییر نمی کند. همه مثبت هستند.”

طرفداران جت.
جفری بوشی، از چپ، و دوستانش لارنس کوک، بسیاری گرین و جردن دیویس در جشن خیابانی روز دوشنبه شرکت کردند. (ناتان لیویکی/سی بی سی)

جت ها یک بار دیگر در بازی 4 نیکلای اهلرز را بدون مهاجم بودند. او در 11 آوریل در بازی با مینه سوتا وایلد از ناحیه بالای بدن آسیب دید و از آن زمان دیگر بازی نکرده است.

جاش موریسی مدافع نیز پس از مصدومیت در بازی 3 در ترکیب وینیپگ غایب بود. او باقیمانده سری را از دست خواهد داد.