جت ها به Hellebuyck برای کمک به ناراحتی شوالیه طلایی در مسابقه پلی آف اعتقاد دارند

کانر هلبایک فکر نمی‌کند که وینی‌پگ جتس در حالی که به دور اول پلی‌آف NHL در برابر شوالیه‌های طلایی وگاس می‌روند، احساسی مانند افراد ضعیفی ندارند.

جت ها برای گرفتن آخرین اسکله وایلد کارت در کنفرانس وسترن و سفر برای ایفای نقش شوالیه طلایی برتر در بازی 1 از سری بهترین های هفت روز سه شنبه مبارزه کردند.

هلبایک پس از اینکه شنبه برای اسکیت اختیاری تیم در تور نبود، گفت: «می‌توانید باور را در این اتاق احساس کنید». “همه سخت برای یکدیگر می جنگند و به یکدیگر اعتقاد دارند. وقتی شما چنین تیمی دارید، هر چیزی ممکن است.

“و در پلی آف، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. فقط به این دلیل که ما در رتبه هشتم هستیم، به این معنی نیست که ما بدترین هستیم. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و این طرز فکری است که ما به آن فکر می کنیم.”

جت ها در کنفرانس ژانویه در جایگاه اول قرار گرفتند، اما پس از وقفه ستارگان، پراکنده شدند. آنها فصل عادی را 46-33-3 به پایان رساندند و در هفت بازی گذشته خود 5-2-0 پیش رفتند تا بلیت پلی آف را به دست آورند.

Hellebuyck دلیل بزرگی برای آن بازی موفق بود و هم‌تیمی‌هایش با دانستن اینکه برنده جایزه Vezina 2020 بین دو طرف است، اطمینان بیشتری دارند.

آدام لوری فوروارد گفت: «فکر می‌کنم او با رسیدن به زمین، فوق‌العاده بازی کرد. او هر شب به ما این شانس را می‌داد که برنده شویم. او در بازی‌های فشرده به ما فرصت می‌داد، جایی که حمله با مشکل مواجه بود یا هر چیز دیگری.

او این فرصت را به ما داد تا بازی خود را پیدا کنیم. من فکر می کنم که تیم ما در چند هفته گذشته به نظر ما واقعاً جایی را که در آن هستیم دوست داریم.

WATCH l Hellebuyck با درصد ذخیره 0.920 در فصل عادی در رتبه پنجم قرار گرفت:

چوب شگفت‌انگیز کانر هلبایک، جایگاه پلی آف را برای جت‌ها حفظ می‌کند

کانر هلی‌بایک، دروازه‌بان وینی‌پگ، خود را دراز می‌کند و متس زوکارلو، مهاجم مینه‌سوتا را مهار می‌کند. Hellebuyck با 33 سیو به پایان می رسد و جت ها آخرین رتبه پلی آف موجود در کنفرانس غرب را به دست می آورند.

شوالیه های طلایی در 8 امتیاز بازی

هلبایک 13 بازی متوالی را شروع کرد تا اینکه دیوید ریتیک جایگاه خود را برای باخت نهایی 4-2 وینیپگ در فصل عادی مقابل کلرادو به دست آورد. هل بایک با 64 شروع برتر در لیگ و رکورد 25-25-37 که شامل چهار بازی خاموشی بود به پایان رسید. درصد سیو .920 او در رده پنجم قرار گرفت و 2.49 گل او در برابر میانگین در رده یازدهم قرار گرفت.

شوالیه های طلایی با رکورد 51-22-9 عنوان کنفرانس را به دست آوردند (111 امتیاز آنها یک رکورد امتیاز را ایجاد کرد) و با 8 امتیاز 8 بازی (5-0-3) به پلی آف راه یافتند.

جت ها در سری سه بازی (0-2-1) بین باشگاه ها شکست خوردند، اما آخرین دیدار آنها پیروزی 6-5 وگاس در نوادا در 13 دسامبر بود.

مصدومیت ها باعث شد تا شوالیه های طلایی در این فصل از 5 گلزن استفاده کنند و انتظار می رود لوران بروسوایت بازی های پلی آف را آغاز کند. او در طول سه فصل در وینیپگ (2018-2018) شاگرد هلبایک بود.

Brossoit در قوانین این فصل شکست نخورده است. محصول پورت آلبرنی، بریتیش کلمبیا، 11 بازی انجام داد و 7-0-3 به پایان رسید که شامل 5 پیروزی متوالی برای پایان فصل بود.

Hellebuyck گفت که او و Brossoit دوستان خوبی هستند، اما اخیراً به او پیامی نداده است.

هلبایک با لبخند گفت: “اما من ممکن است یکی را برای او بفرستم که به او بگوید مراقب او باشد، زیرا من به دنبال او می آیم.”

وگاس همچنین جاناتان کوئیک دروازه‌بانی کهنه‌کار را دارد که یک روز پس از معامله با کلمبوس از لس‌آنجلس به بلو کتز خرید. او در 9 شروع با شوالیه های طلایی 5-2-2 پیش رفت. لوگان تامپسون نیز می تواند در دسترس باشد.

وگاس و وینیپگ دارای سابقه پلی آف هستند. این تیم ها در فینال کنفرانس 2018 به رقابت پرداختند. شوالیه‌های طلایی سال اول این مجموعه را در پنج بازی به دست آورد و فینال جام استنلی را به واشنگتن کپیتالز باخت.

باشگاه ها با مربیان جدید دوباره جمع می شوند

به نظر نمی رسد رستگاری نقشی در انگیزه جت ها بازی کند.

جاش موریسی، مدافع ستاره جت، گفت: “این دو مربی متفاوت در هر دو طرف هستند، تعداد زیادی بازیکن متفاوت، و پنج سال است که کنار گذاشته شده اند، بنابراین بازیکنان مشابهی وجود دارد اما تغییرات زیادی نیز وجود دارد.” من واقعاً فکر نمی‌کنم که کار زیادی با پنج سال پیش انجام شود.»

هر دو تیم فصل گذشته بازی های پلی آف را از دست دادند و با به خدمت گرفتن سرمربیان جدید دوباره جمع شدند. ریک باونس برای جت ها و بروس کسیدی برای وگاس.

نیت اشمیت مدافع کهنه کار جت با هر دو باشگاه ارتباط دارد. او از سال 2017 تا 2020 سه فصل برای شوالیه های طلایی بازی کرد و این بار خواهان پیروزی سری با وینیپگ است.

او با لبخند بزرگی گفت: بیایید این رکورد را پاک نگه داریم. “من آن را دوست دارم. فکر می‌کنم با این گروه، به هر حال باید با این تیم روبرو می‌شدیم، ممکن است همین الان هم این کار را انجام دهیم و زودتر شروع کنیم.”

جت ها باید مکمل کامل تیراندازهای تیز خود را برای این سری داشته باشند.

نیکولای اهلرز، مهاجم سرعتی، آخرین بازی را پس از ضربه رایان هارتمن از مینه‌سوتا در پیروزی 3-1 وینیپگ در روز سه‌شنبه از دست داد و به پله‌آف رسید.

اهلرز شنبه اسکیت نکرد اما گفت که آماده بازی است. باونس او ​​را هر روز در نظر می گرفت.

کایل کانر با 31 گل و 80 امتیاز در 82 بازی پیشتاز گلزنی وینیپگ بود. مارک شیفله رکورد 42 گل را به ثبت رساند و در 81 بازی 61 امتیاز کسب کرد.

جک آیکل که در اولین مرحله پلی آف خود شرکت خواهد کرد، با 27 گل و 66 امتیاز در 67 بازی در صدر گلدن شوالیه قرار گرفت. جاناتان مارچسو با 28 گل و 57 امتیاز در 76 بازی پیشتاز تیم بود.