جت ها با شکست زشت بازی 5 مقابل شوالیه طلایی از پلی آف حذف شدند

مربی جت، ریک باونس، در اتاق رسانه ای تی موبایل آرنا قدم گذاشت و اعلام کرد که در دسترس بودن او پس از بازی کوتاه و شیرین خواهد بود.

او شوخی نمی کرد.

باونس پس از باخت 4-1 مقابل وگاس که وینیپگ را در 5 بازی حذف کرد، هنوز در حال جوشیدن بود، تلاش باشگاهش را در فاصله 65 ثانیه ای به صدا درآورد.

باونس گفت: “من در حال حاضر بسیار ناامید و منزجر هستم.”

مربی کهنه کار انگشت نشان نداد اما حرفش را کم نکرد.

او گفت: «باید غرور وجود داشته باشد. “شما باید بتوانید زمانی که اوضاع بر وفق مراد شما پیش نمی‌رود، عقب رانده شوید. ما هیچ فشاری نداشتیم. بازیکنان بهتر آنها خیلی بهتر از بازیکنان ما امشب بودند. آنها شایسته پیروزی بودند.”

آنها تیم بهتری در فصل عادی بودند، آنها تیم بهتری در این سری بودند.

جت‌ها به‌جای اینکه در بازی‌های حذفی با نام تجاری ناامید کننده هاکی ظاهر شوند، بی‌حال بودند و هرگز واقعاً به راه نیفتند.

شوالیه های طلایی زمانی که چندلر استفنسون تنها 50 ثانیه بعد از بازی کانر هلبایک را شکست داد، لحن را تنظیم کردند.

بازی کنترل شده توسط وگاس در بیشتر دوره اول، زیرا وینیپگ در هشت دقیقه اول بدون شوت برگزار شد.

مارک استون، ویلیام کارلسون و استفنسون همگی در یک بازه زمانی هشت دقیقه ای در وقت دوم گلزنی کردند و شوالیه های طلایی در راه بودند.

تک گل وینیپگ را کایل کانر به ثمر رساند.

آدام لوری، مهاجم جت گفت: «این جایی نیست که ما تصور می‌کردیم باشیم. “این جایی نیست که ما می خواهیم باشیم.”

تماشا | هنگامی که شوالیه های طلایی جت ها را از بین می برند، استفنسون پیشتاز است:

شوالیه های طلایی با پیشروی استفنسون جت ها را از پلی آف حذف می کنند

وینیپگ 4-1 به وگاس سقوط کرد و در پنج بازی از پلی آف NHL حذف شد. چندلر استفنسون دو گل زد و مارک استون با سه امتیاز به پایان رسید.

نیکولای اهلرز پس از غیبت بیش از دو هفته به دلیل آسیب دیدگی در قسمت بالایی بدن، اولین بازی خود را در مجموعه جت ها انجام داد. مارک شیفل (بالا تنه) و جاش موریسی (پایین تنه) بیرون نشستند.

جت ها در پیروزی 5-1 در بازی 1 مانند یک تیم متفاوت به نظر می رسیدند و آنها نتوانستند این تلاش را بعداً در سری دور اول تکرار کنند.

وگاس با پیروزی 5-2 در بازی 2 قبل از دو پیروزی در مرکز زندگی کانادا، از جت ها 5-4 در وقت اضافه دوبل پیش افتاد و یک برد 4-2 در بازی 4 اضافه کرد.

برای بازی 5، دخترهای نمایشی با روسری های پر در نزدیکی تخته ها در حین گرم کردن می رقصیدند. تئاترهای سبک وگاس در یک مراسم قرون وسطایی قبل از بازی به نمایش گذاشته شد.

وقتی جک پایین افتاد، شوالیه های طلایی از همان جایی که متوقف شدند ادامه دادند.

آن‌ها از جت‌های میهمان که جرقه‌های کمی از خود نشان می‌دادند و بیش از حد همسان به نظر می‌رسیدند، برتری می‌دادند، برتری می‌دادند. جماعتی پر از فروش آن را خوردند.

لوری گفت: “ما از نتایج ناامید هستیم.” “شما خیلی سخت می جنگید تا به پلی آف برسید، می خواهید بدوید. می خواهید تفاوت ایجاد کنید، به نوعی می خواهید چیزی جادویی اتفاق بیفتد. و ما این کار را نکردیم.”

وگاس وسط یخ را مسدود کرد و مانع از یافتن ریتم وینیپگ شد. جت‌ها پراکنده به نظر می‌رسیدند زیرا تلاش‌های شکست منطقه اغلب با پاس‌هایی که خارج از خط بودند خفه می‌شدند.

وینیپگ در نهایت در دقیقه 15 بازی یک موقعیت نیمه خوب گلزنی را به دست آورد. شوالیه های طلایی در دوره ابتدایی با نتیجه 8-5 از جت ها پیشی گرفتند.

استون در 42 ثانیه از زمان دوم به گل رسید، زمانی که او یک توپ جهشی را به ثمر رساند و هلبایک را در سمت دستکش شکست داد. کارلسون با یک پاس گل مایکل آمادیو در 4:41 پیش افتاد.

لوری چند لحظه بعد نزدیک بود وینیپگ را روی تخته بفرستد اما لورن بروسویت با یک سیو دستکش شیرجه او را رد کرد. لوری بعداً برای هوکینگ فراخوانده شد و بازی پاور پلی وگاس 9 ثانیه بعد تبدیل شد زیرا استفنسون در ساعت 8:37 محاسبه کرد.

استون در دومین بازی سه امتیازی خود در این سری پاس گل داد.

4 تا پایین آمدن و در حالت ناامیدی، جت ها هلبایک را برای یک مهاجم اضافی در حالی که بیش از 8 دقیقه به وقت سوم باقی مانده بود، کشیدند. کانر در حالی که 5:38 باقی مانده بود برای پایان دادن به پیشنهاد تعطیلی Brossoit، یک پوک را انجام داد.

دروازه جت ها واژگون شد

در حالی که تور وینیپگ هنوز خالی است، پیر لوک دوبوآ در یک ریباند آزاد با 2:35 بازی را متوقف کرد.

با این حال، پس از اینکه شوالیه های طلایی از چالش مربی استفاده کردند، گل از دست رفت. بر اساس این حکم، بلیک ویلر یک پاس دستی به نقطه مقابل تساوی داد.

وگاس در حال حاضر چند روز تعطیل خواهد بود زیرا تیم در انتظار حریف خود در دور دوم است.

وینیپگ امیدوار بود برای بازی ششم در خانه در روز شنبه آماده شود. در عوض فصل خارج از آن در حال انجام است.

اهلرز گفت: «هر وقت بیرون هستید، بد است. هیچ کلمه دیگری برای آن وجود ندارد.

وینیپگ 30-25 وگاس را شکست داد.

شوالیه های طلایی نقش برنده سریال ادمونتون-لس آنجلس را بازی خواهند کرد. اویلرز با بازی 6 شنبه در سری 3-2 برتری دارد.

جت ها شروع قدرتمندی در فصل عادی داشتند اما در نیمه دوم در مقاطعی به شدت با مشکل مواجه شدند. وینیپگ موفق شد در چند هفته آخر کمپین چند برد را به دست آورد تا دومین نقطه وایلد کارت را به دست آورد.

خروج از دور اول باید به یک خارج از فصل جالب برای باشگاهی منجر شود که باید تصمیم بگیرد که آیا با هسته فعلی خود به جلو حرکت کند یا فهرست خود را اصلاح کند.

وینیپگ در سال 2018 به فینال کنفرانس غرب رسید – همچنین با شکست مقابل وگاس – و از دور دوم فراتر نرفته است.

با ورود به دور اول امسال، تیم هایی با برتری 3-1 در یک سری بهترین از هفت، رکورد سری 299-31 (.906) را در اختیار داشتند.