جت‌ها پیروزی مهمی را در مقابل Predators در مسابقه وایلد کارت تضمین می‌کنند

جت ها به عملکرد دروازه بان اسب کاری خود عادت کرده اند.

کانر هلبایک 28 شوت را متوقف کرد و وینیپگ را به پیروزی حساس 2-0 مقابل نشویل پرداتورز در روز شنبه برد. این چهارمین تعطیلی او در این فصل بود.

نیکولای اهلرز، فوروارد گفت: “باکی، او مردی است که بسیار سخت کار می کند.” او برای این تیم سخت کار می کند. او سخت بازی می کند. او دروازه بان بسیار خوبی است و ما بسیار خوش شانس هستیم که او را داریم.

روشی که او در تمام سال و چند سال گذشته برای ما بازی کرد – اما به خصوص امسال – بسیار چشمگیر است. بدون او، احتمالاً برخی از بازی‌ها را از دست می‌دادیم. او ما را در این مبارزه نگه داشته است. ما او را خیلی دوست داریم.”

جت ها که در رقابتی ناامیدکننده برای آخرین اسکله پلی آف وایلد کارت با نشویل و کلگری در کنفرانس غربی NHL هستند، به 44-32-3 ارتقا یافتند.

مدافع نیل پیونک و مهاجم مارک شیفل برای وینیپگ در حضور 14075 هوادار در مرکز زندگی کانادا گلزنی کردند.

تماشا کنید l جتز در بازی محوری برای امیدهای پس از فصل، شکارچیان را خالی می کند:

گل های Scheifele و Pionk باعث شد جتز در رقابت برای کسب رتبه پلی آف بر پردیترز پیروز شود

وینیپگ شنبه شب با نتیجه 2-0 نشویل را تعطیل کرد و دو امتیاز بزرگ را به دست آورد زیرا جت ها تلاش می کنند در جایگاه پلی آف در جدول رده بندی کنفرانس غرب باقی بمانند.

یوسه سوروس، متفکر شبکه نشویل، با 36 سیو در 38 شوت، نشویل به 40-31-8 سقوط کرد – و سه امتیاز از جت ها در جدول رده بندی عقب تر بود.

پیونک در وقت سوم 1:36 وینیپگ را 2-0 جلو انداخت. مدافع یک پاس عالی از اهلرز در بالای دایره فیس آف گرفت و ساروس را با ضربه ای پرتاب کرد. فوروارد بلیک ویلر نیز کمک کرد.

جت ها در وقت دوم به نشویل یورش بردند و با نتیجه 20-5 از پردیترز پیشی گرفتند، اما تنها یک گل به ثمر رساندند.

درست پس از اینکه اهلرز در بازی قدرتی به تیر افقی دروازه برخورد کرد، جت ها فکر کردند که نتیجه را به 2-0 افزایش داده اند، زمانی که توپ از پشت ساروس به درون دروازه فرو رفت. اما داور قبلاً سوت پایان بازی را با ساروس پایین زده بود و بلافاصله گل را خاموش کرد. پس از بررسی، تصمیم داور پیروز شد.

جت ها سرانجام در ساعت 15:06 وقت دوم دروازه را باز کردند. شیفله یک پاس از ولادیسلاو نامستنیکوف گرفت، آن را به وسط یخ رساند و یک شوت به سمت ساروس شلیک کرد. توپ از دستکش دروازه بان خارج شد، از تیرک دروازه خارج شد و در چهلمین بازی شیفله در این فصل وارد دروازه شد. این اولین باری است که شیفله در یک فصل 40 گل به ثمر می رساند.

Scheifele گفت: “بدیهی است که یک بازی بزرگ و یک زمان بزرگ در بازی، بنابراین واضح است که باعث شد احساس بهتری داشته باشید.” واضح است که این احساس بسیار بسیار خوبی بود و من خوش شانس هستم که با چند بازیکن واقعا خوب بازی می کنم.

Predators در دو دوره اول جت ها را 1-0 نگه داشتند.

شیفله گفت: “ساروس آنها را در تمام بازی نگه داشت.” “این به راحتی می‌توانست ضربه‌ای باشد. او فوق‌العاده بازی کرد، بنابراین به او تبریک می‌گویم. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است. اما در پایان روز، این یک برد بزرگ برای این تیم بود.”

ساروس قطعه‌ای از شوت شیفله را دریافت کرد، اما در زمان دوم زمانی که جت‌ها نشویل را 20-5 کردند، ضربه از تیرک برگشت و پشت سر او وارد دروازه شد.

ساروس گفت: «شما واقعاً زمان زیادی برای فکر کردن ندارید، وقتی این همه شوت به شما وارد می شود. “آنها زمان زیادی را در منطقه ما در آنجا سپری کردند، بنابراین شما فقط سعی کنید تا آنجا که می توانید، جهنم را ببینید.”

زمان دوم ثابت شد که این تفاوت است.

رایان مک دونا، مدافع پردز، گفت: “مطمئناً، ما در دوره دوم به نوعی در منطقه خودمان محاصره شدیم.” “ما در منطقه o-zone زیاد تولید نکردیم و احتمالاً این موضوع به ما آسیب می‌زند. اما در پایان روز، یک گل به گل سوم رسید. ما موقعیت خود را دوست داشتیم و مطمئناً دوست داشتیم به آن برسیم. یکی زودتر بر خلاف آنها.

اما به آنها اعتبار بدهید، آنها یک بازی سریع انجام دادند و اشتباهات زیادی مرتکب نشدند. این یک بازی سخت بود.”

“ما همیشه پاسخ می دهیم”

اما آنها هنوز در انبوه چیزها هستند.

جان هاینز، مربی نشویل، گفت: «این گروه انعطاف پذیر است. ما همیشه پاسخ می‌دهیم. این درس‌ها را از این بازی می‌گیرد. این آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت، اما ما همچنان در حال شکار هستیم، همچنان به این تیم فشار می‌آوریم.

“زمینه های خاصی وجود دارد که باید در آنها بهتر باشیم. ما در آنها بهتر خواهیم بود. ما همیشه به روش صحیح پاسخ می دهیم. ما باید استراحت کنیم، فردا تجدید قوا کنیم و برای دوشنبه آماده باشیم.”