جامعه معلمان منیتوبا می خواهد مأموریت ماسک را برای دانشجویان K-Grade 3 در نظر بگیرد

جامعه معلمان مانیتوبا از استان خواسته است تا “با ترمیم ماسک برای همه دانش آموزان در سیستم مدارس دولتی K-12” اعتماد معلمان و مردم را به ایمنی مدرسه بازگرداند.

در حال حاضر ، ماسک برای دانش آموزان پایه 4-12 لازم است. MTS می خواهد این نیاز برای دانش آموزان در مهد کودک تا درجه 3 نیز افزایش یابد ، گفت: فاصله فیزیکی در آن گروه سنی همیشه امکان پذیر نیست.

دکتر برنت روسین ، رئیس بهداشت عمومی استان ، گفته است که خطر انتقال در مدارس کم است. جامعه معلمان می گوید ، با این حال ، بیش از یک چهارم تحقیقات بهداشت عمومی در مورد موارد مثبت COVID-19 در کودکان در ماه نوامبر همچنان برجسته است.

جامعه در روز چهارشنبه در یک خبر گفت: “بهداشت عمومی منبع انتقال را مشخص نکرده است”.

منیتوبا 675 مورد COVID-19 را از 17 نوامبر در مدارس ثبت كرده است – آخرین تاریخی كه تعداد كل آن در دسترس است ، به دلیل تأخیر در ورود اطلاعات – طبق استان. در مجموع 513 نفر از این دانشجویان و 162 نفر نیز کارکنان بودند.

جیمز بدفورد ، رئیس MTS ، گفت: “تمدید مأموریت ماسک به بچه ها در مهد کودک تا درجه 3 باعث محافظت بیشتر دانش آموزان و معلمان و کمک به جلوگیری از انتقال جامعه خواهد شد.”

دانش آموزان مدارس دولتی در هر مقطع ابتدایی ملزم به داشتن ماسک هنگام سوار شدن به اتوبوس مدرسه هستند و همه افراد در مانیتوبا موظفند در مکان های عمومی داخل منزل تحت محدودیت هایی که در سطح قرمز یا بحرانی فعلی وجود دارد ، ماسک بزنند.

بدفورد می گوید که استفاده از دانش آموزان K-3 در مدرسه نیز منطقی است.

بدفورد گفت: “معلمان همیشه برای اقدامات ایمنی بهتر فشار خواهند آورد.” “دولت وظیفه دارد مدارس ما را تا آنجا که می تواند ایمن سازد. صادقانه بگویم ، مدارس ما باید امن ترین مکان باشند.”

در ماه آگوست ، MTS خواستار ماسک اجباری شدن برای همه دانش آموزان ، کارکنان و بازدیدکنندگان در مدارس دولتی شد. بدفورد گفت که این امر به الزامی برای پوشیدن آنها در کلاس های 4 تا 12 منجر شد ، اما بدفورد گفت: “دیگر کافی نیست.”

از مدیران خواسته شد تا ردیابی تماس را انجام دهند

وی همچنین این واقعیت را مستثنی کرد که در بعضی از بخشهای مدارس ، از مدیران خواسته می شود که در موارد مثبت COVID-19 در مدارس خود وظایف ردیابی تماس را انجام دهند.

بدفورد گفت ، این اتحادیه مخالف بارگیری کارهای بهداشت عمومی به مدیران است.

“درخواست از مدیران برای قضاوت در مورد بهداشت عمومی برای توصیه دوره های عملی خارج از تخصص و آموزش آنها ، هم ناعادلانه است و هم غیرمسئولانه است.”

بدفورد اضافه کرد: این امر همچنین باعث سنگین شدن بار کار برای مدیران در زمانی می شود که آنها با مشکلات بی نظیری در مدیریت کارکنان ، دانشجویان ، جامعه ، نظارت ، عملیات و برنامه نویسی حضوری و از راه دور در این بحران همه گیر روبرو می شوند.