تمرکز پلیس تندر بی در بازدارندگی رانندگان معلول با آغاز فصل جشن سواری است

پلیس تندر بی در این فصل از تعطیلات اقدام جدیدی را با هدف بازدارندگی از رانندگان معلولیت در سطح شهر اجرا می کند.

به عنوان بخشی از برنامه 2020 RIDE Festive – که رسماً از روز چهارشنبه آغاز می شود – پلیس اسامی افراد متهم به اختلال در رانندگی در خلیج تندر ، ترافیک را منتشر می کند. مارک کتانی روز چهارشنبه گفت.

کاتانی روز چهارشنبه در جریان یک کنفرانس رسانه ای مجازی گفت: “این رقم در سال جاری برای رانندگی با اختلال حیرت آور است.” “در پایان فصل جشن سواری سال گذشته ، ما اعلام کردیم که به رکورد 204 فرد متهم با اختلال رانندگی در کل سال رسیده ایم ، که بیشترین تعداد ما بوده است.”

با این حال ، کتانی گفت که تعداد پلیس 2020 تاکنون در حال حاضر بسیار بیشتر از سال گذشته است. از روز چهارشنبه ، پلیس 251 نفر را با اختلال در رانندگی در خلیج تندر متهم کرده است ، چهار نفر از آنها در 24 ساعت منتهی به کنفرانس رسانه ای روز چهارشنبه حضور داشتند.

کاتانی گفت: “در خارج از کشور و همچنین آموزش و سایر انواع بازدارنده ها نیاز بسیار واضحی به اجرای قانون وجود دارد.”

کتانی گفت که اقدام برای انتشار اسامی افرادی که در طول تعطیلات به رانندگی دچار اختلال شده اند به همین دلیل بازدارنده طراحی شده است.

وی گفت: “ما طی چند سال گذشته چندین کمپین و استراتژی مختلف را امتحان کرده ایم.” “ما کارزارهای آموزشی را انجام داده ایم ، به مدارس و م institutionsسسات متوسطه رفته ایم ، Zit Watch blitzes را انجام داده ایم ، و تعدادی از انتشارات رسانه ای بازداشت هایی را که انجام داده ایم انجام داده ایم.”

وی گفت: “ما باید بیرون از جعبه فکر کنیم و به چیزی برسیم که مانع از آن شود ، شاید در آخرین لحظه قبل از اینکه آنها سوار ماشین شوند.” “ما به چیزی محکم و مثر برای جلوگیری از اختلال در رانندگی نیاز داشتیم.”

کتانی گفت ، سایر خدمات پلیس انتاریو نیز از اقدامات مشابهی در گذشته استفاده کرده اند و موفقیت آن ثابت شده است.

پلیس اطلاعات مربوط به دستگیری های مختل شده را هفتگی در وب سایت این سرویس منتشر خواهد کرد و اطلاعات شامل نام ، سن و شهر محل سکونت متهمان خواهد بود.

وی گفت: “ما یک سیاست دقیق دقیق درباره آنچه مطابق با معیارهاست ، ایجاد کرده ایم.” “اول از همه ، بدون توجه به اینکه شخص چه کسی است ، رانندگی با اختلال جنایی گزارش می شود.”

“با این حال ، شرایطی پیش می آید که ما اطلاعات شناسایی مشخصی را منتشر نکنیم ، مانند اینکه قربانیان را شناسایی می کند ، اگر در آنها دانش آموزان را شامل شود ، مواردی از این دست.”

پلیس گفت که کسانی که به رانندگی مختل متهم شده اند ، 90 روز تعلیق گواهینامه رانندگی اداری را نیز دریافت می کنند.

از هر کسی که به یک راننده مشکوک به نقص مراجعه می کند ، بلافاصله تماس بگیرید.