بیمارستان Thunder Bay اکثر محدودیت‌های همه‌گیر را کنار می‌گذارد و به “عادی جدید” می‌چرخد

بیمارستان مرکز علوم بهداشت منطقه‌ای Thunder Bay در حال چرخش به یک وضعیت عادی جدید است و بسیاری از سخت‌ترین محدودیت‌های همه‌گیری COVID-19 خود را حذف می‌کند.

مقامات این بیمارستان می گویند که از اول آوریل، از پاسخ همه گیری اضطراری COVID-19 خارج می شوند و به چیزی که آنها آن را “عادی جدید” می نامند، منتقل می شوند.

این حرکت با تثبیت شاخص‌های کلیدی مراقبت‌های بهداشتی و همسویی با دستورالعمل‌های استانی انجام می‌شود. بیمارستان غرفه‌های غربالگری کووید-19 فعال را کنار گذاشته و به غربالگری غیرفعال می‌پردازد – به این معنی که بیمارانی که علائم دارند یا می‌دانند در معرض COVID-19 قرار گرفته‌اند، باید مسئولیت عدم ملاقات خود را بپذیرند.

با این حال، پوشش اجباری بدون تغییر باقی خواهد ماند.

جنیفر وینترمنس معاون کیفیت و امور شرکتی و سرپرست COVID-19 در TBRHSC است.

او گفت که آنها دستورالعمل های مسئولان بهداشت عمومی محلی و وزارت بهداشت را دنبال کرده و اقدامات حفاظتی را بر اساس این دستورالعمل اعمال کرده اند.

ما تغییرات سطوح پاسخ را کنار گذاشته‌ایم و اجزای اصلی را که در طول دو سال گذشته استفاده کرده‌ایم که به نظر می‌رسد قطعاتی هستند که همیشه در سطوح پاسخ ما در نوسان هستند، برداشته‌ایم و در واقع از آنها استفاده کرده‌ایم. وینترمنز گفت و آنها را در عملیات عادی خود ادغام کرد.

او گفت که این تغییرات مدتی است که رخ داده است و آنها نظارت کرده اند تا مطمئن شوند که زمان مناسبی برای اعمال تغییرات است.

ارزیابی‌های زیادی بر اساس آنچه بیمارستان‌های دیگر انجام می‌دهند و همچنین مشاوره با بسیاری از تیم‌های داخلی ما انجام شد تا ببینیم چگونه می‌توانیم محیط‌هایمان را در سطح ایمن نگه داریم، اما مانند بسیاری از بیمارستان‌ها با انتقال به سمت جلو حرکت کنیم. وینترمنس گفت که بخش بهداشت دیگر این کار را انجام داده است.

او گفت که آنها در حال بررسی فاز 2 هستند و طی چند هفته آینده ارزیابی و ارزیابی این مؤلفه ها را انجام خواهند داد.