به گفته OPP، موتورسواران بالای 45 سال بیشتر در معرض مرگ در تصادف هستند

هوا روز به روز گرم می‌شود، خورشید درخشان‌تر می‌درخشد و برف‌ها همگی آب شده‌اند.

برای علاقه مندان به موتورسیکلت، اینها نشانه هایی است که نشان می دهد زمان بازگشت به جاده فرا رسیده است – اما پلیس استان می گوید مواردی وجود دارد که راکبان نیز باید در نظر بگیرند.

بر اساس داده های OPP، 44 راکب در سال گذشته در تصادفات موتورسیکلت جان خود را از دست دادند – این بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از موتور سیکلت در پنج سال گذشته است.

درک راجرز، سخنگوی OPP منطقه غرب، گفت که پلیس همچنین متوجه روندهای نگران کننده دیگری در داده های خود در ده سال گذشته شده است.

او گفت: “برای افرادی که بین 45 تا 64 سال سن دارند، ممکن است کمی پول بیشتری برای خرج کردن داشته باشید، شاید می‌دانید که بچه‌هایتان لانه را ترک کرده‌اند و درآمد قابل تصرف کمی بیشتری دارید.” “ما می دانیم که در این جمعیت شناسی، بزرگترین گروهی از افرادی هستند که به نظر می رسد در حال مرگ هستند [in motorcycle accidents]”

آیا این کلاه ایمنی موتورسیکلت شما را ایمن نگه می دارد؟ ما آنها را مورد آزمایش قرار دادیم

آنها تنها چیزی هستند که در هنگام تصادف از سر شما در برابر پیاده رو محافظت می کنند، اما آیا همه کلاه ایمنی موتورسیکلت یکسان ساخته شده اند؟ Marketplace کلاه ایمنی موتورسیکلت‌های فروشندگان شخص ثالث در آمازون، eBay و Walmart را در معرض آزمایش قرار می‌دهد و نشان می‌دهد که چقدر راحت می‌توان گرفتار گواهی‌های ایمنی جعلی شد.

وی گفت: در فصل بهار خطراتی در جاده ها وجود دارد، حتی با ادامه گرم شدن دما.

راجرز توضیح داد: “تمام شن و ماسه ای که از عملیات پاکسازی جاده زمستانی باقی مانده است، هنوز در جاده است.”

وقتی به طور خاص با موتورسیکلت به آن برخورد می کنید، کاملاً لغزنده است و می توانید تعادل خود را از دست بدهید و کنترل وسیله نقلیه را از دست بدهید. که می تواند شما را از وسیله نقلیه پایین بیاورد یا در صورت برخورد نادرست از دوچرخه شما را به پایین بیاندازد.”

در یک بیانیه مطبوعاتی، OPP گفت: “داده ها حاکی از رفتارهای ضعیف و بی احتیاطی از جانب راکبان و سایر رانندگان است، به طوری که موتورسواران در 61 درصد مرگ و میرها مقصر بوده اند و رانندگان سایر وسایل نقلیه در 39 درصد مقصر هستند. مرگ ها.”

در ادامه از موتورسواران خواست لباس های روشن و تجهیزات محافظ بپوشند تا دید خود را برای سایر رانندگان افزایش دهند.