به گفته پانترز، ساکنان کانادا 24 ساعت از خرید بلیت بازی های Leafs در فلوریدا منع شده اند

هواداران تورنتو Maple Leafs که قصد دارند در بازی های جاده ای این تیم در دور دوم سری پلی آف NHL مقابل فلوریدا شرکت کنند، ممکن است گزینه های بلیط محدودی پیدا کنند.

پانترز فروش اولیه بازی های 3 و 4 را به ساکنان آمریکا محدود کرده است.

یکی از سخنگویان تیم از طریق ایمیل به سی‌بی‌سی نیوز گفت که از صبح دوشنبه، اولین دسترسی به بلیط‌ها به مدت 24 ساعت به ساکنان ایالات متحده داده می‌شود.

آدلین بیدنباخ، معاون ارتباطات پانترز، گفت: «همه امروز می توانند از بازارهای ثانویه بلیت خریداری کنند.

Maple Leafs یک پایگاه هواداران دارد که به خوبی سفر می کند، به ویژه در ایالت آفتاب پر از برف.

اخبار مربوط به محدودیت‌ها باعث شد بسیاری از طرفداران فکر کنند که این تلاشی برای محدود کردن تعداد حامیان Leafs و به حداکثر رساندن مزیت خانگی است. در فهرست «اطلاعات رویداد مهم» در وب‌سایت Ticketmaster که به سایت Panthers مرتبط است، یک برگه الزامات فروش را مشخص می‌کند.

“FLA Live Arena در Sunrise، فلوریدا واقع شده است. فروش این رویداد به ساکنان ایالات متحده محدود خواهد شد. اقامت بر اساس آدرس صورتحساب کارت اعتباری خواهد بود. سفارشات توسط ساکنان خارج از ایالات متحده بدون اطلاع قبلی و بازپرداخت لغو می شود. داده شده است” خوانده شده است.

جزئیات بیشتر بعداً در روز به برگه اضافه شد.

“پیش فروش در 2 می 2023 ساعت 11 صبح به پایان می رسد، بلیط های فروش مجدد برای همه خریداران در دسترس است.”

تاریخ بازی‌های خانگی فلوریدا – که اگر بهترین سریال‌های هفت تا این مدت طول بکشد، شامل بازی 6 نیز می‌شود – اعلام نشده است.

تماشا | تاوارس برای حذف لایتنینگ برای Leafs در OT امتیاز می گیرد:

برنده وقت اضافه تاوارس مقابل لایتنینگ در بازی 6، Maple Leafs را به دور دوم می برد

جان تاوارس، بازیکن تورنتو، شنبه شب گل پیروزی سری را در وقت اضافه مقابل تامپا بای به ثمر رساند و تیم میپل لیفز را با نتیجه 2-1 برد و در سری 4-2 پیروز شد.

طبق وب‌سایت پلتفرم فروش بلیط SeatGeek، بلیت‌ها در قسمت بالایی این عرصه در اوایل بعدازظهر دوشنبه با قیمت حدود 320 دلار آمریکا در دسترس بودند.

بازی 1 برای روز سه شنبه در Scotiabank Arena برنامه ریزی شده است و در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی در CBCSports.ca پخش زنده خواهد شد. بازی 2 قبل از اینکه سریال به فلوریدا منتقل شود، پنجشنبه در تورنتو برگزار خواهد شد.

ادمونتون اویلرز، دیگر تیم NHL کانادا که در فصل بعد باقی مانده است، قرار بود سری دور دوم خود را چهارشنبه در لاس وگاس مقابل شوالیه های طلایی آغاز کند.

به نظر می رسد هیچ محدودیتی برای خرید بلیط کانادا برای بازی های T-Mobile Arena وجود نداشته باشد.

پلنگ ها “مردم را باور دارند”

وینسنت ویولا یک مشکل دارد. مشکل خوبی است.

ویولا یکی از مالکان فورته است که مورد علاقه احتمالی برای دربی کنتاکی شنبه است. او همچنین صاحب تیم پانترز است که به تازگی بوستون را شکست داده است، این تیم مورد علاقه برای بردن جام استنلی است. و این آخر هفته، با مسابقه و هاکی در تقویم خود، ویولا ممکن است نیاز داشته باشد که در دو مکان در آن واحد باشد.

جایگزین را شکست می دهد. برای اولین بار، پانترز در سال های متوالی به دور دوم NHL رسیده است. روزهای تاریک این فرنچایز از بین رفته است و ویولا احساس می کند که تیم در حال عمل به وعده خود برای آوردن جام استنلی به فلوریدا جنوبی است.

او روز دوشنبه به آسوشیتدپرس گفت: “ما احساس می‌کنیم که سال‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این به معنای بسیار وحشتناک است.” “و این خیلی معنی دارد زیرا من اعتماد به نفس را در پایه هواداران منعکس می‌کنم. من واقعاً احساس می‌کنم که پایگاه هواداران واقعاً به‌گونه‌ای باور دارند، صادقانه بگویم که در گذشته تضمین شده نبود.

آنها به ما اعتماد به نفس زیادی دادند و به صورت اعتباری حمایت زیادی کردند. آنها به نوعی آن را به صورت اعتباری به ما تسلیم کردند و مدتی طول کشید تا آن را به دست آوریم. اکنون احساس می کنم سازمانی داریم که آنها می توانند به آن افتخار کنند. “

پلنگ ها، برای سال ها، برنده شدن را غیرممکن به نظر می رساندند. پیروزی در دور اول سال گذشته بر واشنگتن اولین پیروزی این فرنچایز در پلی آف از سال 1996 بود. هم اکنون دیدار دور دوم با تورنتو در انتظار فلوریدا است. برنده برای اولین بار در یک نسل به فینال کنفرانس خواهد رفت. فلوریدا اخیراً در سال 1996 در تورنتو در سال 2002 به آنجا رسید.

ویولا گفت: ما افرادی را داریم که به این تیم اعتقاد دارند.

پیروزی یکشنبه دو حرکت بزرگ پانترز در تابستان گذشته را تایید کرد.

یکی از آن‌ها معامله جاناتان هوبردو، رهبر تاریخ امتیازدهی این مجموعه، به کلگری به عنوان بخشی از بسته‌ای بود که متیو تکاچوک را به فلوریدا آورد. تکاچوک در این فصل 109 امتیاز و 123 دقیقه پنالتی داشت. آخرین فردی که در هر یک از این دسته بندی ها 100 امتیاز داشت، سیدنی کرازبی از پیتسبورگ در سال 2006 بود.

فلوریدا تقریباً از انجام این معامله خودداری کرد، صرفاً به این دلیل که آنها خیلی به هوبردو فکر می کردند. ویولا آن را “دلخراش” خواند، اما افزود که گروه مالکیت تیم، از جمله پسرانش، و دفتر اصلی “باید با سر ما فکر کنند، نه با قلب ما.”

ویولا گفت: «وقتی یک قهرمان واقعی در متیو تکاچوک به ارمغان آوردیم، واقعاً از خوش شانسی برخوردار شدیم. “یک بازیکن قطعی. می توانید او را یک تک شاخ بنامید، می توانید او را یک استعداد نسلی بنامید، او را هر چه می خواهید صدا کنید. او فقط یک رهبر اصلی هاکی مدرن است. و رابطه او با الکساندر بارکوف، مثل یک و یک چهار می شود. این شانس خوبی بود.”

تغییر بزرگ دیگر تابستان گذشته، استخدام سرمربی پل موریس بود، تصمیم سخت دیگری برای فلوریدا، به ویژه پس از اینکه اندرو برونت، مربی موقت آن زمان، پانترز را یک سال پیش به بهترین رکورد فصل عادی NHL رساند.

ویولا گفت: “فرض کنیم، هواداران به پل موریس بند بلندی ندادند.” من فکر می‌کنم که کار او در کنار بهترین مربیان لیگ به خاطر کاری که انجام داده است، شایسته توجه است.»