به گزارش استان ، 7 مورد مرگ ناشی از COVID-19 ، 271 مورد جدید در روز شنبه در مانیتوبا ثبت شده است

این استان در یک خبرنامه اعلام کرد ، هفت نفر دیگر آلوده به COVID-19 در مانیتوبا جان خود را از دست داده اند و این یک رکورد استانی در بیشترین تلفات اعلام شده در یک روز است.

در نسخه منتشر شده ، مانیتوبا همچنین 271 مورد جدید بیماری ناشی از ویروس کرونا را منتشر کرده است.

در این گزارش ، میزان مثبت بودن آزمون پنج روزه استان – میانگین غلظت آزمایش های COVID-19 که مثبت اعلام شده اند – اکنون 9.4 درصد است ، که در بالاترین حد در منیتوبا ثبت شده است. در وینیپگ این میزان در حال حاضر 9.6 درصد است.

در این گزارش آمده است ، مرگ اعلام شده در روز شنبه همه در منطقه بهداشتی وینیپگ است و شامل مواردی است که به شیوع در یک خانه مراقبت شخصی و یک بیمارستان مربوط می شود.

در این گزارش آمده است که سه مورد از این مرگ ها – یک زن در 60 سالگی ، یک مرد در 70 سالگی و یک زن در 80 سالگی – با شیوع در خانه مراقبت طولانی مدت Maples مرتبط است. در این گزارش آمده است: دو مرگ دیگر – دو مرد ، یکی در 60 سالگی و دیگری در 80 سالگی – با شیوع در بیمارستان عمومی ویکتوریا مرتبط است.

در این گزارش آمده است که سایر مرگ های اعلام شده در روز شنبه یک مرد 50 ساله و یک زن 80 ساله است.

اکنون 159 نفر مبتلا به COVID-19 در بیمارستان در مانیتوبا بستری هستند ، از جمله 23 نفر در مراقبت های ویژه. تا روز شنبه ، بستری های مربوط به ویروس کرونا در استان از 19 اکتبر روزانه افزایش یافته بودند.

در این گزارش آمده است ، بیشتر موارد جدید اعلام شده در روز شنبه – 156 – در منطقه بهداشتی وینیپگ است.

با توجه به انتشار ، موارد باقیمانده موارد جدید:

  • جنوب منطقه بهداشت ، 39.
  • منطقه سلامت بین شرقی و شرقی ، 31.
  • منطقه بهداشت کوه Prairie ، 23.
  • منطقه بهداشت شمال ، 22.

تاکنون ، 103 نفر در مانیتوبا به علت COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، در حالی که 3،126 نفر از این بیماری بهبود یافته اند.

در این گزارش آمده است که این استان شیوع COVID-19 را در بیمارستان یادبود کارمان اعلام کرده و محدودیت هایی را برای ویزیت ایجاد کرده است. آن سایت به سطح قرمز حساس در سیستم پاسخ همه گیر منتقل شده است.

مواجهه احتمالی عمومی با COVID-19 ذکر شده است در وب سایت استان.

دکتر برنت روسین ، مدیر ارشد بهداشت عمومی استان ، جمعه روز دوشنبه ، منطقه بهداشت جنوبی مانیتوبا به سطح قرمز حساس سیستم پاسخ همه گیر منتقل خواهد شد.

این تغییر محدودیت های جدیدی را در آن منطقه ایجاد می کند ، مشابه محدودیت هایی که در حال حاضر در منطقه وینیپگ اعمال شده است ، که در اوایل این هفته به بالاترین سطح در سیستم پاسخگویی منتقل شد.

در این گزارش آمده است: هم اکنون 7،689 مورد COVID-19 در مانیتوبا کشف شده است. از این تعداد ، 4،460 نفر همچنان فعال در نظر گرفته می شوند ، اگرچه روسین گفته است که این تعداد به دلیل وجود تعداد زیادی ورودی داده ، کج است.

در گزارش منتشر شده ، 3،216 آزمایش COVID-19 دیگر در روز جمعه انجام شد که تعداد کل انجام شده در این استان از اوایل فوریه به 279،917 رسیده است.

این استان به مردم یادآوری کرد که آنها قادر به تعیین وقت ملاقات برای آزمایش COVID-19 بدون داشتن علائم بیماری نخواهند بود ، مگر اینکه از طرف بهداشت عمومی برای آزمایش به آنها هدایت شده باشد.

در این گزارش آمده است كه افرادی كه علائمی ندارند ممكن است هم اكنون از سایت های آزمایش كننده برگردانده شوند ، بنابراین این استان می تواند ظرفیت را حفظ كند تا بتواند همه افراد علامت دار را آزمایش كند.

در این انتشار همچنین به کارفرمایان یادآوری شده است که کارمندان را برای آزمایش نفرستند مگر اینکه علائمی داشته باشند یا آزمایش توسط بهداشت عمومی توصیه نشده باشد.