بلومبر سابق به عنوان رئیس جدید یونایتد وی وینیپگ معرفی شد

مانیتوبا·جدید

یونایتد وی وینیپگ یک فوتبالیست حرفه ای سابق را که مدت ها کارمند خدمات اجتماعی است به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید خود معرفی کرده است.

مایکل ریچاردسون از اواسط ماه مه کار خود را آغاز خواهد کرد

مرد سیاه پوستی با موهای کوتاه مشکی و سبیل هایی که کت و شلوار پوشیده است روبه روی نیمکت پارک ایستاده و به دوربین لبخند می زند.
پس از بازنشستگی کانی واکر در پاییز، مایکل ریچاردسون به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید United Way Winnipeg انتخاب شد. (برت گانلاک/یونایتد وی وینیپگ)

یونایتد وی وینیپگ یک فوتبالیست حرفه ای سابق و کارمند خدمات اجتماعی قدیمی را به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید خود معرفی کرد.

یونایتد وی وینیپگ در بیانیه‌ای خبری در روز سه‌شنبه گفت، مایکل ریچاردسون، بازیکن سابق NFL در نیویورک جاینتز که در سال 1992 توسط وینیپگ بلو بمبرز امضا شد، دو دهه گذشته را در خدمات اجتماعی کار کرده است.

او پس از گذراندن پنج سال گذشته در انتاریو به عنوان مدیر عملیات رفاه کودکان برای وزارت کودکان و خدمات اجتماعی انتاریو، به وینیپگ بازگشته و کار خود را در اواسط ماه مه آغاز می کند.

پیش از این، او برای آژانس های تحت حمایت United Way Winnipeg Marymound و Ka Ni Kanichihk کار می کرد.

ریچاردسون در این نسخه گفت که مسیر شغلی او الهام گرفته از بزرگ شدن در خانواده ای کم درآمد است که احساس عمیقی از جامعه و مسئولیت مشترک را در او القا کردند.

رئیس و مدیر عامل فعلی، کانی واکر، بازنشستگی خود را در پاییز 2022 اعلام کرد.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|