برف و باران یخ‌بندان باعث لغو اتوبوس‌های روستایی، تعطیلی مدارس در خلیج تندر و سواحل شمالی شد.

تعدادی از هشدارهای هواشناسی زمستانی صبح امروز در سراسر مناطق شمال غرب برقرار است که منجر به تعطیلی و لغو برخی از مناطق در این منطقه شده است.

محیط زیست کانادا هشدار طوفان زمستانی را برای آتیکوکان و مناطقی در امتداد ساحل شمالی دریاچه سوپریور صادر کرده است. اخطارها به سمت شمال به سمت Webequie و Eabametoong نیز کشیده می شوند.

برف سنگین همراه با وزش باد شدید شمالی در برخی مواقع باعث کاهش دید می شود. این آژانس می گوید امشب برف کاهش می یابد و بادها کاهش می یابد. در منطقه بین 15 تا 25 سانتی متر برف پیش بینی می شود.

طبق اعلام Environment Canada، مناطق Manitouwadge، Marathon و White River از صبح امروز تحت هشدار باران یخبندان هستند.

در اینجا آخرین اطلاعاتی است که درباره سرویس اتوبوس، تعطیلی مدارس و شرایط بزرگراه در شمال غربی انتاریو نیاز دارید. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، می توانید روی یکی از پیوندهای زیر کلیک کنید تا به بخش خاصی بروید:

همچنین به‌روزرسانی‌های مکرر را بین ساعت 6 تا 8:30 صبح ارائه می‌کنیم صبح برتر، و شما می توانید آن را به صورت زنده در اینجا گوش دهید. اگر اطلاعاتی در این داستان وجود ندارد، یا عکس یا ویدیویی دارید که می‌خواهید درباره آنچه در محله شما اتفاق می‌افتد به اشتراک بگذارید، برای ما ایمیل ارسال کنید.

لغو مسیر اتوبوس مدرسه

خدمات حمل و نقل دانش آموزی Thunder Bay گزارش داد که اتوبوس های روستایی برای هر سه هیئت مدرسه محلی برای این روز لغو شده است. همچنین مدارس Crestview، Gorham Ware، Kakabeka، Valley Central، White Fish، Five Mile، Nor’wester View و McKenzie به دلیل آب و هوا تعطیل هستند. برای به روز رسانی، اینجا را بررسی کنید.

کنسرسیوم حمل و نقل خلیج تاندر شرق به دلیل هشدار طوفان زمستانی و هشدار باران یخبندان، تمام اتوبوس های مدارس را برای این روز لغو کرده است. لغو خدمات شامل هیئت مدیره مدارس زیر می شود:

  • هیئت مدرسه برتر-گرین استون ناحیه
  • Conseil scolaire de area catholique des Aurores boréales
  • هیئت مدرسه عالی ناحیه کاتولیک شمالی
  • Conseil scolaire public du Grand Nord de l’Ontario

شرایط بزرگراه زنده

برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته شدن جاده ها، به انتاریو 511 مراجعه کنید.

اگر در جاده‌ها چیزی می‌بینید که باید به دیگران اطلاع دهیم، یک ایمیل برای ما ارسال کنید.

ترانزیت شهری

خدمات حمل و نقل شهری طبق برنامه منظم خود در حال انجام است.