برخلاف توصیه کارکنان شهر ، باغ های فلیت ویلیام مجدداً افتتاح می شود

مشاوران شهری در تندر بی ، انت. می گویند که آنها می خواهند بزرگترین میدان شهر را دوباره باز کنند ، در صورت نیاز به زمان یخبندان بیشتر برای هاکی ، یا سایر ورزش های یخی داخل سالن.

دولت روز دوشنبه به شورا گفت ، به عنوان بخشی از به روزرسانی های سرویس COVID-19 به طور منظم برای شورای ، باغهای فلیت ویلیام باید تا سال 2021 بسته بماند. کمبود تقاضا برای زمان یخبندان ، همراه با کمبود نیرو و هزینه زیاد از جمله این موارد بود دلایل توصیه

با این حال ، شورای ایده های متفاوتی داشت و حاکی از تقاضای آینده برای زمان یخبندان بود.

“شماره هایی که من دوشنبه شب به شورا ارائه دادم از روز دوشنبه بود. درخواست هایی که دریافت کردیم و کار با گروه ها و اختصاص یخ برای تأمین نیازهای آنها – و به من گفتند تقاضای احتمالی وجود ندارد ، “کلی رابرتسون ، مدیر کل خدمات اجتماعی به سی بی سی نیوز گفت.

رابرتسون گفت که کارکنان شهر قصد دارند در اواخر ماه نوامبر با لیگ های هاکی و سایر گروه های استفاده کننده از یخ صحبت کنند تا ببینند آیا نیاز آنها به یخ در حال تغییر است یا خیر. وی گفت اگر تغییری ایجاد شود ، کارکنان در صورت نیاز به باغ فورت ویلیام دوباره ارزیابی می کنند.

رابرتسون گفت ، چندین چالش در زمینه فعالیت در فضای داخلی وجود دارد.

“پرسنل این امکانات در زمینه COVID کمی چالش برانگیز است” ، که برای غربالگری و نظافت به کارکنان بیشتر از حد معمول نیاز دارد.

رابرتسون گفت که این شهر در حال حاضر با کمبود پرسنل به دلیل بازنشستگی دست و پنجه نرم می کند و اپراتورهای عرصه برای انجام مشاغل خاص نیاز به آموزش و مجوز تخصصی دارند.

“با ادغام تخصیص یخ برای تأمین تقاضا در صحنه های ماهواره ، می توانیم مقداری پس انداز کرده و برخی از هزینه های باز کردن سایت های دیگر را در متن COVID کاهش دهیم.”

رابرتسون گفت ، این شهر حدود 2700 ساعت زمان یخ برای پاییز رزرو کرده است ، که تقریباً 100 ساعت کمتر از زمان مشابه سال گذشته است. رابرتسون گفت ، تمام این تقاضا همراه با وقت اضافی موجود در تورنمنت ، توسط عرصه های شهر جذب شد.

City of Thunder Bay همان زمستان های بازی در فضای باز همانند اوایل سال 2020 را حفظ خواهد کرد ، زیرا پیش بینی افزایش تقاضای تفریح ​​در فضای باز را دارد. (جف والترز / CBC)

وی گفت ، حتی با وجود یک پیست کمتر در مرکز مسابقات ، میزان یخ موجود برای اجاره در واقع افزایش یافته است. این به دلیل فرمولی است که برای اختصاص یخ به شهر برای اسلات اجاره در این مرکز استفاده می شود ، که متعلق به شهر نیست.

رابرتسون گفت که این اقدام برای افتتاح باغهای فلیت ویلیام حدود 25000 دلار هزینه کارمندی و شهری برای شهر دارد ، که به کسری عملیاتی 100000 دلار برای تأسیسات در سال 2020 کمک می کند.

با توجه به بودجه گذشته شهر ، عملیات تسهیلات معمولاً سالانه حدود 500000 دلار یارانه پرداخت می شود.

رابرتسون گفت که تعطیلی مداوم باغ ها به معنای آن است که شهر فقط مبلغ 75000 دلار برای سال یارانه پرداخت کند.

با دستورالعمل شورای شهر برای افتتاح تاسیسات برای فصل زمستان ، رابرتسون تخمین زد که یخ تا اوایل دسامبر آماده شود.

پیست های فضای باز

بخش پارک های شهر همان تعداد سالن پیاده رو در فضای باز را در سال 2020 حفظ خواهد کرد ، زیرا تصور می شود تقاضای بیشتری برای تفریح ​​در فضای باز در زمستان وجود داشته باشد.

کوری هالورسن ، مدیر پارک ها و فضای باز شهر ، گفت که برنامه ای وجود دارد که سال آینده تعداد استخرهای اسکیت را به دو مورد کاهش دهد ، در مرکز جامعه وال و در پارک کنفدراسیون ، واقع در خیابان آرتور.

از این دو حوضچه کم استفاده می شود ، و در نزدیکی آنها نیز پیست های دیگر وجود دارد. در مورد حوض واله ، پیست های هاکی سوار شده و حوض اسکیت حدود یک بلوک دورتر وجود دارد.

هالورسن گفت كاركناني كه استخرها را نگهداري مي كردند هم اكنون از مسير اسكيت در پارك ويكرز كه قرار است بصورت آنلاين ارائه شود ، مراقبت خواهند كرد.

هالورسن گفت که پیست های دیگری نیز وجود دارند که برای تعداد کافی کاربر در ساعت آستانه را برآورده نمی کنند ، اما این شهر قصد ندارد در حال حاضر تعداد پیست های فضای باز خود را تغییر دهد.

وی گفت که گزارش یک مشاور تصور می کند این شهر می تواند مکمل پیست های فضای باز خود را حدود 20 درصد کاهش دهد ، اما این پیست ها به راحتی شناسایی نشده اند.

این شهر اعلام کرد که هنوز در حال بررسی عملیات اسکیت در لندینگ پرنس آرتور است.