با نزدیک شدن به شروع فصل 2023 لیگ نورث وودز، گربه مرزی آماده بازی با توپ است

طرفداران بیسبال Thunder Bay، دلشان را بپذیرند: زمان زیادی تا بازگشت گربه های مرزی Thunder Bay باقی نمانده است.

این تیم به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 سه سال است در بازی های لیگ نورث وودز شرکت نکرده است.

اما آنها برای فصل 2023 به میادین بازخواهند گشت، از اواخر این ماه در جاده ها شروع کرده و در 6 ژوئن در ورزشگاه پورت آرتور بازی افتتاحیه خانگی خود را انجام خواهند داد.

برایان گراهام، نایب رئیس Border Cats گفت: “ما قطعاً به دنبال روزهای آفتابی در آینده از نظر آب و هوا هستیم تا به خشک شدن محوطه توپ کمک کنیم و به شهر اجازه دهیم تا ارتقای میدان را تکمیل کند، همانطور که برای 6 ژوئن آماده می شویم.” . اما ما با فروش بلیط در طول فصل خارج از فصل بسیار تشویق شده ایم.

او گفت: «حمایت مالی شرکت ها تا کنون عالی بوده است. بنابراین ما بسیار خوشبین هستیم تا برای شروع فصل آماده شویم.”

گراهام گفت جی ام کلی، که در پاییز گذشته به عنوان مدیر جدید تیم انتخاب شد، فهرستی قوی و متعادل جمع آوری کرده است.

گراهام گفت: “ما بازی های بسیار خوبی داریم.” بدیهی است که زمین بازی و دفاع در تلاش برای پیروزی و رفتن به پلی آف اولین چیز هستند، که واقعا امیدوارید امسال اتفاق بیفتد.

فصل 2023 Border Cats به طور رسمی در 29 می با یک سفر جاده ای شش بازی آغاز می شود: آنها Mankato Moondogs، Rochester Honkers و Waterloo Bucks را بازی خواهند کرد.

سپس، Border Cats برای بازی افتتاحیه خانگی در 6 ژوئن به Thunder Bay بازمی‌گردند و یک جایگاه چهار بازی خانگی را در برابر Duluth Huskies آغاز می‌کنند.

و شهر در تلاش است تا مطمئن شود که استادیوم پورت آرتور برای فصل 2023 لیگ نورث وودز آماده است.

یک زمین بیسبال
این شهر به کار برای آماده سازی استادیوم پورت آرتور برای فصل 2023 لیگ نورث وودز ادامه می دهد. (Marc Doucette/CBC)

فرانکو مارکز، مدیر خدمات تسهیلات شهر، گفت: «کارها به خوبی پیش می‌روند. ما در طول زمستان کار کرده ایم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

“با این حال، ما مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید هستیم. ما به موقع برای شروع فصل بیسبال آماده خواهیم شد.”

مارچیز گفت که کار نقاشی و بتن در طول زمستان و همچنین برخی از نوسازی ها تکمیل شد.

در مورد خود میدان، مارچیز گفت که آب و هوای اخیر مشکل ساز بوده است، اگرچه برخی کارهای آماده سازی برای پیش بینی بازگشت گربه ها انجام شده است.

ما واقعاً از بازی جلوتر هستیم، فقط منتظر هوای گرم و آفتاب هستیم تا بتوانیم برزنت ها را برداریم و همه چیز را پیش ببریم. مطمئن شوید که چمن ها تغذیه شده و رشد می کنند، سیستم های آبیاری را راه اندازی کنید. .

مارچس گفت: ما سال گذشته مسیر هشدار را انجام دادیم و کنترل علف های هرز در حال انجام است. «بنابراین چیز زیادی باقی نمانده جز اینکه اساساً آن چیزی را تعمیر کنیم [was] در طول ماه های زمستان از یخبندان آسیب دیده است.”

گراهام گفت که گربه ها همچنان به دنبال ساکنان محلی برای میزبانی از بازیکنان در فصل آینده هستند.

گراهام گفت: “بازیکنان واقعا فقط 40 روز یا کمتر در خانه شما هستند.” زمان زیادی نیست، زیرا بدیهی است که تیم نیمی از زمان را در جاده می گذراند.

او گفت که خانواده های میزبان برای کمک به هزینه های مواد غذایی، بلیت رایگان، کالاهای تخفیف دار و کارت های هدیه دریافت خواهند کرد.

ما بعد از تمام بازی‌ها به آنها غذا می‌دهیم، بنابراین واقعاً فقط یک صبحانه دیرهنگام یا یک ناهار زودهنگام است که آنها نیاز دارند، و سپس آنها به محوطه توپ می‌روند. 13 گربه مرزی سابق وجود داشتند که Thunder Bay را به خانه خود می‌خواندند و به آنجا رفتند. لیگ های بزرگ

“بنابراین اگر ثبت نام کنید، یک بازیکن توپ عالی و کسی را خواهید داشت که در تابستان برای مدت کوتاهی عضوی از خانواده شما خواهد شد، و ممکن است روزی بگویید که من یک بازیکن بیسبال در لیگ برتر آینده در این کشور می ماندم. مکان من.”

اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت Border Cats بیابید.