با محصولی از Thunder Bay، Ont ، دامنه ها را بزنید.

اگر می خواهید در این فصل آتی به دامنه ها بروید ، محصولی در Thunder Bay ، Ont. ساخته شده است که ممکن است اسکی را برای شما کمی شفاف کند.

Xspex Optics Inc. ، شرکتی در حال تولید عینک های اسکی است که لنزها را فقط با استفاده از آهن ربا به قاب ها متصل می کند. اندرو کندور ، مدیر عامل ، گفت: این شرکت همچنین یکی از تنها چند شرکت عینک محافظ اسکی کانادایی است.

کندور به همراه شریک تجاری دیو بردلی ، حدود یک سال و نیم پیش این شرکت را راه اندازی کردند.

کوندور گفت ، این الهام از بازدید از چند تولید کننده عینک اسکی در آسیا بود ، جایی که وی ارتباطات تجاری دیگری در صنعت سرگرمی داشت.

“من برای محصولات ورزشی بچه هایم در کانادا خرید می کردم. و داشتم می دیدم که بعضی از این عینک ها چقدر باحال هستند و چگونه می توانند بهبود یابند.”

هیچ چیز دیگری مانند آن در دسترس نیست

کندور گفت که او از عینک استفاده می کند و متوجه شد که بسیاری از عینک هایی که برای افراد عینکی سازگار شده اند ظاهری چرکین دارند.

وی گفت: “من توانایی تطبیق عینک با پیشرفتهایی را که می خواستم ایجاد کنم ، از جمله سادگی در تعویض لنزها و جلوه های جالب به نظر می رسیدم.”

کندور چند نمونه اولیه ساخته بود که توسط بردلی ، که یک اسکی باز مشتاق است ، به کبک آورده شد. بردلی ، به همراه چند دوست ، عینک هایی را آزمایش کرد که مورد بازبینی زیادی قرار گرفت ، به ویژه به دلیل تعویض لنزها ، زیرا با آهن ربا نگه داشته می شوند.

کندور گفت این شرکت در بازار مغناطیسی دارای برتری است. هیچ چیز دیگری مانند آن در دسترس نیست.

و ، برای تابستان ، Xspex یک خط تولید عینک آفتابی شناور دارد.

Goggles اثری از هنرمند بومی را به نمایش می گذارد

Xspex همچنین اخیراً با اعضای تیم اسکی آزاد سبک کانادا ، از جمله ماکس موفت و مارک هندریکسون ، توافقاتی را برای استفاده از محصول آنها امضا کرده است.

“تندر خلیج در حمایت از آنچه انجام داده ایم فوق العاده بوده است. ما هم اکنون در تمام مغازه های بزرگ اسکی در تندر خلیج هستیم. ما در برخی از بزرگترین فروشگاههای وسایل ورزشی در استانهای مختلف کانادا هستیم و واقعاً همچنین در برخی معاملات بزرگ با برخی از شرکت های دیگر نیز کار می کنم. “

کندور گفت که دو مدل عینک ، Havoc و Chaos ، آثار هنری هنرمند بومی Rod Ostamus را به نمایش می گذارد. استاموس ، که اصالتاً اهل فورت هوپ است اما اکنون در خلیج تندر زندگی می کند ، دو قطعه روی بند عینک های اسکی نقش بسته است.

این قطعات شامل تصاویری از طلوع خورشید بر فراز غول خوابیده و غروب بر فراز راکی ​​ها و تصاویر گرگ و کاریبو به همراه یک خرس قطبی است.

بخشی از درآمد این عینک ها به موسسات خیریه پزشکی در خلیج تندر سود می برد.