با رشد شهر و مناطق دورتر ، نگرانی بیش از ظرفیت فاضلاب وینیپگ افزایش می یابد

کارمندان ارشد بخش آب و زباله وینیپگ هشدار می دهند که زمان آن رسیده است که معاملات به شهرداری های خارج از بزرگراه محیط برای دسترسی به امکانات تصفیه فاضلاب شهر را به دقت کنترل کنید.

این هشدار در حالی است که این شهر به ظرفیت خود برای مدیریت پساب اضافی در چند سال آینده نزدیک شده است.

کمیته ناظر بر این بخش به شورای شهر توصیه می کند تا هر توافق نامه جدیدی برای اشتراک خدمات برای پذیرش و تصفیه فاضلاب از جوامع خارج از وینیپگ بررسی کند تا زمانی که این شهر 1.8 میلیارد دلار برای کارخانه تصفیه فاضلاب North End خود را به طور کامل تکمیل کند.

کارمندان می گویند که کاهش ظرفیت تصفیه می تواند بر تحولات داخل محدوده شهر نیز تأثیر بگذارد ، تا زمانی که این شهر یک اصلاح اساسی در توانایی تصفیه فاضلاب انجام دهد.

پیش بینی می شود که یک راه حل موقت تا سال 2022 وجود داشته باشد ، اما این شرایط طولانی مدت استانی را برای مجوز زیست محیطی که تصفیه خانه تحت آن کار می کند ، برآورده نمی کند.

برایان مایس صندلی آب و پسماند گفت: “ممکن است مجبور شویم توسعه مسکونی یا صنعتی را در شهر کاهش دهیم ، زیرا در جایی بین پنج تا نه سال دیگر قرار است برای آنچه که می توانیم در سیستم فاضلاب استفاده کنیم ، حد خود را کاهش دهیم.” .

کارکنان شهر تخمین می زنند که ظرفیت درمانی اضافی طی چند سال آینده تقریباً معادل اضافه شدن 90،000 نفر از ساکنان جدید به وینیپگ باشد.

به مشاوران گفته شد كه تركيبات رشد مسكوني در وينيپگ و توسعه صنعتي ، تجاري و مسكوني در شهرداري هاي اطراف ، همگي بر ظرفيت سيستم تصفيه فاضلاب شهر تاثير مي گذارند.

مشاوره جان اورلیکوف می گوید که متقاعد نشده است که این شهر توانایی افزودن فاضلاب حاصل از رشد داخل و خارج محیط را طی چند سال آینده دارد. (گری سلیلاک / CBC)

برآورد برای تکمیل تمام به روزرسانی های نیروگاه North End تقریباً هشت سال است ، اما منابع تأمین اعتبار برای مراحل مختلف این پروژه بین سه سطح دولت چالش نشده است.

مشاوره جان اورلیکوف (رودخانه ارتفاعات-فورت گاری) متقاعد نشده است که این شهر باید ظرفیت رشد داخل و خارج محیط را داشته و فاضلاب همه را قبل از به روزرسانی گیاهان تصفیه کند.

“ممکن است در اشتباه باشم [but] من آن را نمی بینم موارد (توسعه مسکونی ، تجاری و صنعتی) که در حال حاضر در دست ساخت است و مواردی که ما در مورد آنها نمی دانیم. من کاملاً نگران هستم که ما ظرفیت را داریم. “Orlikow روز دوشنبه در جلسه ای گفت.

مویرا گیر ، مدیر بخش آب و پسماند ، اذعان کرد که این شهر “هرگز ظرفیت خود را در سیستم تصفیه فاضلاب برای هر نوع رشد تجاری یا مسکونی ذخیره نکرده است – این یک سیستم” چه کسی اول است “برای اتصال آنها تحولات

اورلیکوف در پاسخ گفت: “من از این موضوع کمی عصبی هستم” و افزود که او نگران است که این امر می تواند سرمایه گذاری های گسترده ای را برای توسعه مسکونی در شهر وینیپگ به خطر بیندازد.

توجه شهرداری های دورافتاده

مسئله ظرفیت در حال افزایش ابرو در برخی از شهرداریهای خارج از بزرگراه محیط است.

شهرداری روستایی راسر توافق نامه ای با این شهر در سال 2014 امضا کرد تا ظرفیت درمان 11000 هکتار از پروژه های موجود و جدید در داخل CentrePort ، یک پارک صنعتی و بندر داخلی را که توسط دولت های استانی و فدرال در حال توسعه و ارتقا است ، فراهم کند.

ظرفیت محدود تصفیه فاضلاب می تواند بر چگونگی رشد ساختار RM و CentrePort در چند سال آینده تأثیر بگذارد.

RM سنت آندروز توافق نامه امضا شده ای برای استفاده از فاضلاب از یک پروژه فاضلاب برای سرویس دهی تقریبا 1800 خانه در منطقه ندارد ، اگرچه یک تفاهم نامه با شهر و RM غرب سنت پل دارد. .

دولت های فدرال و استانی و دو شهرداری در حال حاضر بیشتر بودجه 46.5 میلیون دلاری را برای تهیه سیستم های مختلف در آن جوامع برای اتصال به مراکز درمانی وینیپگ هزینه کرده اند.

مشاوران کمیته آب و پسماند این طرح را اصلاح کردند تا شورای نظارت بر هرگونه توافق نامه خدمات آتی را منعکس کند تا نیاز به محدودیت ظرفیت در چند سال آینده را منعکس کند.

آنها همچنین به لزوم انتقال یک توافق نامه محکم با RM سنت آندروز اذعان داشتند ، اما برای محدود کردن میزان فاضلاب که جامعه می تواند در کوتاه مدت راه وینیپگ را ارسال کند.

“ما با آنها تفاهم نامه ای امضا کردیم [and] آنها پول فدرال و استانی گرفتند. آنها لوله ها را در زمین فرو کردند. ما باید این کار را تمام کنیم ، [but] ما نباید به آنها دسترسی نامحدود بدهیم ، “مایس پس از جلسه به خبرنگاران گفت.