بارها و رستوران‌های وینی‌پگ با ترافیک بیشتر طرفداران هاکی برنده شده‌اند

کسب‌وکارهای محلی می‌گویند که با آمدن هواداران هاکی برای تماشای مسابقه وینیپگ جتس در مقابل شوالیه‌های طلایی وگاس، برنده‌های بزرگی هستند.

رایان کاکس، دستیار مدیر بار و رستوران ورزشی Underdogs در خیابان پورتیج در نزدیکی خیابان موری، گفت که شلوغی آن دو برابر یک شنبه معمولی است زیرا رستوران در تمام طول روز ترافیک بدون وقفه داشت. او گفت وقتی بازی شروع شد، همه صندلی ها پر شد – و پس از پایان بازی ادامه یافت.

او گفت: “صادقانه ما مجبور شدیم برخی از مردم را دور کنیم زیرا در رستوران صندلی وجود نداشت. مردم فقط برای تماشای بازی ایستاده بودند.”

به عنوان بخشی از آماده سازی برای بازی، کاکس گفت که رستوران اطمینان حاصل کرده است که کارکنان آموزش دیده و موجودی کافی برای پر کردن تقاضا دارد. او گفت که برای بازی روز دوشنبه نیز همین انتظار را دارد.

کاکس گفت: “مردم فقط نمی خواستند تماشا کنند و بروند.” با وجود اینکه ما باختیم… مردم از بیرون بودن خوشحال بودند.”

مردی با پیراهن مشکی زیر دکمه آبی به دیوار تکیه داده و لبخند می زند.  دیوار دارای بادکنک های سفید است و آرم های وینیپگ جت روی آن چسبانده شده است.
رایان کاکس، دستیار مدیر شرکت Underdogs، می‌گوید که ترافیک در بار و رستوران ورزشی تمام روز بازی را در روز شنبه متوقف نکرد. (والتر برنال/سی بی سی)

شرکت آبجوسازی دریاچه وودز در خیابان کارلتون در وینیپگ نیز شاهد افزایش تجارت بود، و بارمن اریک مک کارتی گفت که شنبه احتمالا یکی از بزرگترین روزهایی بوده است که کارخانه آبجوسازی تا کنون در سال جاری دیده است.

او گفت: “من آن را دوست داشتم. فوق العاده شلوغ بود، من را به نوعی روی پاهایم نگه می داشت. می توانستم از بازی لذت ببرم و آن را تماشا کنم و با مردم جشن بگیرم.”

مرکز شهر وینیپگ دوشنبه شب دوباره به دریای سفیدی فریاد می زند تا برای بازی چهارم مقابل شوالیه های طلایی وگاس.
طرفداران وینیپگ جتس از سراسر استان برای دومین مهمانی سفید فروش دوشنبه شب به مرکز شهر می روند. (چلسی کمپ/سی بی سی)

مک کارتی گفت فروش نسبت به شب بازی معمولی Jets سه برابر شد و انرژی در اتاق خود هیجان انگیز بود. با مساوی شدن امتیاز بین جت ها و شوالیه ها، مک کارتی گفت که مردم می پریدند و فریاد می زدند.

او گفت: “کل ساختمان می لرزید. نه به معنای واقعی کلمه، بلکه به صورت مجازی.”

مک کارتی گفت که احتمالاً با شروع بازی در روز دوشنبه به جمعیت خواهد پیوست و همچنین جت ها را تشویق خواهد کرد.

او گفت: «همه حال و هوای خوبی دارند و اگر برنده شویم، می‌توانیم یک مهمانی سفید دیگر در اینجا برگزار کنیم.

تابلویی در Underdogs که نوشته شده است
Underdogs برای جت ها تشویق می کند، امیدوار است بازی روز دوشنبه مقابل شوالیه طلایی وگاس با پیروزی به پایان برسد. (والتر برنال/سی بی سی)

اگرچه اندی ون، مالک رستوران هاوایی Poké Mono در خیابان ادمونتون، گفت که نگران است برخی از مردم در طول بازی‌های Jets از مرکز شهر دوری کنند، او در نهایت فکر می‌کند که مهمانی‌ها برای شهر عالی هستند – و او برای تیم Winnipeg تشویق می‌کند.

به عنوان یک وینی‌پگر، امیدوارم [the] ون گفت: “جت ها می توانند تا آنجا که ممکن است برنده شوند.” [the parties]، و ایمن بمانید.”