“این واقعاً برقی خواهد بود”: وینیپگرها برای اولین بازی خانگی پلی آف جتز، مهمانی سفید آماده می شوند

مرکز شهر وینیپگ در انتظار اولین بازی خانگی جت در پلی آف جام استنلی 2023 در روز شنبه است.

“شما فقط می توانید آن را در شهر احساس کنید. مردم [are] کوین دانلی، معاون ارشد سالن ها و سرگرمی با True North Sports and Entertainment، روز جمعه به CBC News گفت.

جت ها پس از تقسیم دو بازی اول سری خود در برابر شوالیه های طلایی وگاس، برای اولین بازی خانگی خود از نوادا برمی گردند، که به معنای اولین مهمانی سفید است. قرار است در خیابان دونالد بین خیابان های پورتیج و گراهام برگزار شود.

این مهمانی 5000 نفر ظرفیت دارد و در حال حاضر فروخته شده است.

دانلی گفت: صندلی‌ها و پتوهای تاشو در مهمانی خیابانی مجاز هستند، اما کوله‌پشتی مجاز نیست. این خط‌مشی مانند Canada Life Centre است، به این معنی که فقط کیف‌های کوچک را می‌توان حمل کرد، به استثنای نیازهای پزشکی و مراقبت از کودک.

طرفداران می توانند در مهمانی ها در خیابان اسمیت یا گراهام و دونالد شرکت کنند. دانلی گفت که یک ورودی قابل دسترسی در پورتیج و دونالد در دسترس خواهد بود.

طبق گفته‌ها، مهمان‌داران باید از غربالگری امنیتی بدون تماس و فلزیاب‌ها در همه ورودی‌ها عبور کنند وب سایت توسعه اقتصادی وینیپگ.

مردی به تصویر کشیده شده است که به جلو نگاه می کند.  پشت سر او،
کوین دانلی، معاون ارشد سالن‌ها و سرگرمی‌های شرکت True North Sports and Entertainment، گفت: سیاست‌های مربوط به آنچه مردم می‌توانند در مهمانی سفید بیاورند، مشابه هر رویدادی است که در مرکز زندگی کانادا برگزار می‌شود. (CBC)

طرفداران با بلیت بازی به مهمانی خیابانی دسترسی خواهند داشت.

دانلی گفت: «اگر بلیت آرنا دارید و می‌خواهید به مهمانی خیابانی بیایید، ابتدا باید وارد مهمانی خیابانی شوید و سپس از کاسه به خیابان مهاجرت کنید.

به گفته وینیپگ توسعه اقتصادی، هرکسی که مهمانی خیابانی را ترک کند، اجازه بازگشت به آن را نخواهد داشت و طرفدارانی که بلیت بازی را دارند، نمی‌توانند یک بار در مرکز زندگی کانادا دوباره وارد مهمانی شوند.

در حالی که اجباری نیست، سازمان دهندگان هواداران را تشویق می کنند که برای هر بازی و مهمانی سفید پوشیدن لباس سفید بپوشند. هواداران همچنین ممکن است بخواهند روز شنبه لباس گرم بپوشند، زیرا محیط زیست کانادا دمای هوا را 6 درجه سانتیگراد و بادهای شمال را پیش بینی کرده است.

کسب‌وکارهای مرکز شهر نیز امیدوارند از جمعیت و هیاهوی اطراف تیم استفاده کنند.

کالین کوپ، یکی از مالکان Devil May Care Brewing، قبل، در حین و بعد از بازی، اتاق را برای طرفداران باز می کند. او انتظار دارد که طرفداران به محض باز شدن در ظهر روز شنبه برای تشویق جت‌ها به جریان بیفتند.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: “این واقعیت که آنها بازی اول را بردند واقعا عالی است. همه واقعاً به آن علاقه دارند.”

مردی تصویر شده است که یک فنجان آبجو را به سمت دوربین گرفته است.
کالین کوپ، یکی از مالکان شرکت Devil May Care Brewing، مشتاقانه منتظر است تا شاهد “تبدیل” مرکز شهر باشد زیرا هزاران نفر در روز شنبه به منطقه هجوم می آورند. (جاش کراب / اخبار سی بی سی)

او گفت که دیدن مردمی که در مرکز شهر حرکت می کنند بسیار عالی خواهد بود، زیرا در طول یک روز عادی ترافیک پیاده روی زیادی نمی بیند.

“دیدن این دگرگونی واقعاً زیبا خواهد بود.”

کری پارنل با برنامه‌نویسی هنر گرافیتی می‌تواند اشتیاق وینی‌پگرز را در حالی که در روز پنج‌شنبه در آسمان‌روی مرکز شهر مشرف به خیابان دونالد سنگ تمام گذاشت، روی یک اثر هنری جدید «Go Jets Go» احساس کند.

پارنل گفت که هنرمند پت لازو حروف گرافیتی را طراحی کرده است که به سفارش شهر ساخته شده است.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «همه در طول روز راه می‌رفتند و می‌گفتند «برو جت برو»، بنابراین فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.

زنی در حال نقاشی با حروف بزرگ با رنگ سفید بر روی پنجره ای در مرکز شهر به تصویر کشیده شده است.
کری پارنل با برنامه‌نویسی هنر گرافیتی، روز پنج‌شنبه یک اثر هنری «Go Jets Go» را در آسمان‌روی مرکز شهر مشرف به خیابان دونالد تکمیل کرد. (CBC)

توسعه اقتصادی وینیپگ می‌گوید خیابان دونالد برای چند ساعت قبل و بعد از جشن سفید تعطیل خواهد شد و اتوبوس‌های ترانزیت در اطراف مرکز زندگی کانادا تغییر مسیر خواهند داد.

اطلاعات بیشتر در مورد تغییر مسیرهای حمل و نقل و بسته شدن خیابان ها و پیاده روها را می توانید در وب سایت Canada Life Centre بیابید.

طرفدارانی مانند مایکل پریرا در حال آماده شدن برای جشن گرفتن در دونالد برای تشویق جت ها هستند.

او در حین خرید تجهیزات جدید به سی‌بی‌سی نیوز گفت: “اوه، هیجان. در واقع ظالمانه است.”

“هنگامی که زمان پلی آف است، همه در سطح متفاوتی قرار می گیرند، و به خصوص وقتی با مهمانی های سفید بازی وارد وینیپگ می شوید – واقعاً برقی خواهد بود.”