این زن و شوهر که به مدت 75 سال ازدواج کرده بودند ، اولین بار در درب چرخان در The Bay در مرکز شهر وینی پگ دیدار کردند

برخی از عاشقانه ها هنگامی آغاز می شود که دو نفر از یک اتاق شلوغ چشم خود را قفل می کنند ، اما روت شرودر با شریک زندگی 75 ساله خود در درب چرخان در The Bay در مرکز شهر وینی پگ ملاقات کرد.

در سال 1942 ، شرودر و خواهرش در حالی که شوهر آینده اش جان از یک درب چرخان بیرون می رفت برای رفتن به خرید به خلیج می رفتند.

“[My sister] شرودر گفت: “او دوباره به او بازگشت و ما معرفی شدیم.”

این دو در سال 1945 ازدواج کردند و به منطقه چارلزوود منتقل شدند. این زوجین قبل از اینکه در بیش از 60 کیلومتری جنوب وینیپگ در شهر موریس مستقر شوند ، چندین بار برگشتند و در آنجا گلخانه ای اداره کردند و هنوز زندگی می کنند.

بسیاری از افراد ، از جمله شرودر ، پس از اعلام این هفته برای همیشه در حال تعطیل شدن ، به خاطرات خود در مورد ساختمان نمادین خلیج در مرکز شهر وینیپگ فکر می کنند.

خلیج که در سال 1926 درهای خود را باز کرد ، برای تأمین خواسته های آن زمان ساخته شد و 655،755 فوت مربع در شش طبقه را شامل می شد. اما در نوامبر 2019 ، ساختمان 0 دلار ارزیابی شد و هزینه های مربوط به کدگذاری آن در حدود 111 میلیون دلار بود.

شرکت خلیج هادسون قصد داشت در فوریه 2021 ساختمان را تعطیل کند ، اما محدودیت های جدید COVID-19 در مانیتوبا مجبور شد ساختمان را زودتر تعطیل کند.

فروشگاه Hudson’s Bay Company Winnipeg ، Portage Avenue و Memorial Boulevard ، حدود سال 1939. این گل سرسبد شرکت بود تا اینکه توسط یکی در تورنتو جایگزین شد. (بایگانی شرکت خلیج هادسون / بایگانی منیتوبا)

شرودر “سالها و سالها” در مرکز شهر خرید نکرده است ، اما خبر تعطیلی ساختمان هنوز او را ناراحت کرده است.

شرودر که هنگام انتقال به وینی پگ در بخشهای مختلف فروشگاه کار می کرد ، گفت: “این سالها آنجا بوده است و به نوعی از این بنای تاریخی بوده است. اما من می توانم آن را درک کنم.”

در زمان بازگشت سرنوشت ساز شرودر ، حدود سال 1942 ، خلیج “یک فروشگاه بزرگ خوب بود.”

وی با اشاره به گروه کر داخلی فروشگاه که نزدیک پله ها آواز می خواند ، گفت: “یک هفته قبل از کریسمس ، آنها درها را تقریباً نیم ساعت قبل از ساعت معمول باز می کردند ، و شما می توانستید به داخل بروید و به گروه کر آنها گوش دهید.” که منجر به یک زیر شیروانی شد.

“ما واقعاً از این کار لذت بردیم.”

امروز ، شرودر 99 ساله در یک آپارتمان در یک اقامتگاه سالمندان که در حدود دو بلوک از خانه مراقبت شخصی است که شوهر 102 ساله اش در آن زندگی می کند ، زندگی می کند.

شرودر و همسرش جان 75 سال ازدواج کرده اند. آنها حدود دو بلوک از یکدیگر در شهر موریس زندگی می کنند. (توییتر / آماندا مک ویکار)