اکنون هنرمندان ، عکاسان و مشاغل خانگی منیتوبا واجد شرایط دریافت کمک 5K $ COVID-19 هستند

صاحبان مشاغل کوچک در مانیتوبا که فعالیت های خود را خارج از خانه های خود انجام می دهند اکنون به پشتیبانی مالی COVID-19 دسترسی خواهند داشت که قبلاً در دسترس آنها نبوده است.

از چهارشنبه ، طیف وسیعی از مشاغل مستقر در خانه می توانند از طریق کمک مالی پل مانیتوبا ، مبلغی معادل 10 درصد درآمد سال اخیر تقویمی خود ، حداکثر 5000 دلار ، درخواست کمک کنند.

صاحبان مشاغل کوچک ماه گذشته فاز اول این برنامه را به دلیل حذف حرفه هایی مانند عکاسی ، برنامه ریزی رویدادها ، هنرمندان ، تجار و دیگر مشاغل کوچک بدون ویترین مورد انتقاد قرار دادند.

برایان پالیستر نخست وزیر گفت روز سه شنبه مرحله دوم به آن مشاغل و سایر مشاغل گسترش خواهد یافت.

پالیستر گفت: “همه مشاغل دارای ویترین فروشگاه نیستند.” “اما این مشاغل نیز فداکاری می کنند ، و بنابراین ما قصد داریم کمک مالی پل مانیتوبا را گسترش دهیم تا مشاغل مستقر در خانه را شامل شود که به دلیل سفارشات بهداشت عمومی ، بازار و منبع درآمد خود را بسیار کاهش داده اند.”

سفارشات تمدید شده بهداشت

پالیستر روز سه شنبه اعلامیه های مختلفی را منتشر کرد ، از جمله تأیید این که مانیتوبا دوزهای بیشتری از واکسن Moderna را از آنچه پیش بینی می شد دریافت می کند.

وی و مدیر ارشد بهداشت عمومی دکتر برنت روسین همچنین دستورات بهداشت عمومی در سطح استان را تا ژانویه تمدید کردند که اجتماعات داخلی را برای تعطیلات غیرقانونی اعلام کرد.

پالیستر گفت که این اقدام برای گسترش حمایت از کمک هزینه های پل پس از مشورت با مقامات مختلف منتخب استانی انجام می شود.

کمک هزینه پل وام نیست. متقاضیانی که تأیید می شوند باید آنچه را که به آنها اختصاص داده می شود بدون نیاز به بازپرداخت آن نگه دارند. پالیستر گفت ، مشاغل می توانند از پشتیبانی به دلخواه خود استفاده کنند.

مرحله اول در تاریخ 10 نوامبر اعلام شد ، حدود دو روز قبل از اعمال محدودیت های کد قرمز تحت سیستم واکنش همه گیر استان ، تعطیلی گسترده مشاغل و خدمات غیر ضروری را مجبور کرد.

در آن دوره ، متقاضیان بالقوه شامل رستوران ها ، بارها ، امکانات تفریحی و ورزشی ، تئاترها ، موزه ها ، موسسات خیریه ، سازمان های غیرانتفاعی ، سازمان های اعتقادی و دیگر افرادی بودند که مجبور شدند در پاییز امسال در میان پرونده های COVID-19 و محدودیت های همراه درب خود را ببندند.

انواع صاحبان مشاغل مستقر در خانه که از آن دور مانده اند ، عقب رانده شده اند.

لیبرال ها “چین و چروک” را در بخش اعطا می کنند

داگلد لامونت ، رهبر لیبرال ها ، گفت كه پالیستر به دلیل كمك به اطلاع رسانی تغییر ، به بحث با مخالفان سیاسی در مجلس قانونگذاری مانیتوبا اشاره كرد.

لامونت گفت ، اعضای لیبرال مجلس قانونگذاری سیندی لامورو (تیندال پارک) و جون جرارد (رودخانه ارتفاعات) از جمله طرفداران یک برنامه گسترده بودند.

وی گفت: “چین و چروکی” که به نظر می رسد در آخرین دور اعطای کمک مالی وارد شده است این است که این مبلغ به 10 درصد درآمد صاحب مشاغل در سال تقویم قبلی محدود شده است.

وی گفت: “در واقع من فکر نمی کنم که این محدودیت باید وجود داشته باشد ؛ شاید این نامه دیگری باشد که ما باید آن را بنویسیم.” “اما این واقعیت که برنامه کمک هزینه پل در حال وقوع است مهم است ، گسترش آن یک حرکت مثبت است. … ما باید قدردان باشیم حتی اگر خیلی دیر باشد.”

رئیس اتاق بازرگانی براندون گفت که او نیز سپاسگزار است.

اسپنسر دی در بیانیه ای گفت: “بسیاری از مشاغل کوچک به ویژه با تعطیلی های اخیر دست و پنجه نرم می کنند.” “این یک برنامه مناسب برای برنامه است.”

مرحله دوم ظهر چهارشنبه در سایت استان برای متقاضیان باز می شود. آخرین مهلت درخواست 31 دسامبر است.

شرایط واجد شرایط بودن فقط مشاغل مستقر در منیتوبا می توانند درخواست دهند. آنها باید از تاریخ 9 نوامبر فعال باشند و از آن زمان شماره تجاری معتبری داشتند.

پالیستر گفت ، بیش از 6300 مشاغل از طریق کمک هزینه پل تاکنون بیش از 31 میلیون دلار درخواست پشتیبانی کرده اند و به آنها کمک کرده اند.

تماشا کنید | کنفرانس خبری کامل COVID-19 | 8 دسامبر 2020:

مقامات استانی بروز شیوع COVID-19 را به روز می کنند: سه شنبه ، 8 دسامبر 2020. 48:53