اسکی ، برف و ضد عفونی کننده: مراکز تفریحی مانیتوبا امیدوارند که بتوانند در طول COVID-19 به روی اسکی بازان باز شوند

آنها برف دارند ، کارکنان دارند و قصد دارند اسکی بازان را در طی بیماری همه گیر COVID-19 ایمن نگه دارند.

اکنون ، استراحتگاه های اسکی در مانیتوبا فقط امیدوارند که تعداد COVID-19 این استان به مرور زمان برای افتتاح فصل به شدت بهبود یابد.

Caleigh Christie ، مدیر استراحتگاه Falcon Trails در جنوب شرقی مانیتوبا ، گفت که افتتاح هر سال به خودی خود یک قمار است.

وی گفت که بسیاری از هزینه های پیش پرداخت که پیست های اسکی فقط برای شروع فصل آماده شده اند وجود دارد ، قبل از اینکه بدانند هوا چه وضعیتی را به ارمغان می آورد و چقدر تجارت می کنند.

COVID-19 فقط این چالش ها را تشدید کرده است ، زیرا کریستی ها حتی از زمان امکان افتتاح خود اطمینان ندارند.

وی گفت ، اگرچه ممکن است رقیب باشند ، اما امسال مالکان استراحتگاه با هم همکاری کرده اند و برای ایجاد مشاغل ضمن حفظ امنیت مشتریان ، طوفان فکری کرده اند.

“واقعاً دلگرم کننده بوده است که می بینیم ما پشت یکدیگر را داریم.”

مدیر کل تپه اسکی گفت: در هتل Holiday Mountain Resort در نزدیکی La Rivier ، حدود 130 کیلومتری جنوب غربی وینیپگ ، از فصل آخر در ماه مارس آماده سازی برای فصل آینده در حال انجام است.

برنیس بعدا می گوید که این امر شامل راه اندازی ایستگاه های ضد عفونی کننده دست ، تغییر مکان نشستن در امکانات داخلی برای ایجاد فضای بیشتر و افزودن مقدار قابل توجهی از پلکسی گلاس در سراسر استراحتگاه است.

وی با بیان اینکه صنعت اسکی در همکاری با یکدیگر برای مقابله با چالش های مربوط به COVID-19 بسیار خارق العاده بوده است ، گفت: “می توانم به شما بگویم که هر پیست اسکی در مانیتوبا این کار را در تمام تابستان انجام داده است.”

دیمون گیلاس ، رئیس منطقه و استراحتگاه اسکی Asessippi ، گفت که کارکنان او مشغول سازماندهی مجدد امکانات داخلی تپه اسکی برای ایجاد فضای بیشتر برای مردم بوده اند ، و همچنین بسیاری از سالن های فضای باز را ایجاد کرده است. (سفر منیتوبا)

منطقه اسکی Asessippi و استراحتگاه ، در حدود 150 کیلومتری شمال غربی براندون ، تاریخ شروع آزمایشی 19 دسامبر را تعیین کرده است. این حدود یک هفته پس از پایان محدودیت های سطح بحرانی تحت سیستم واکنش همه گیر استان است ، اما مانیتوبا نخست وزیر پیشنهاد کرد این هفته “سطح بالایی از محدودیت ها” ادامه یابد.

دیمون گیلاس ، رئیس منطقه اسکی و استراحتگاه آسسیپی گفت: در این ضمن ، کارکنان مشغول برف سازی و ایجاد فضای اضافی در تپه اسکی بوده اند تا مردم بتوانند از فضای خارج شوند.

مساحت داخلی تپه اسکی بسیار بزرگ است – حدود 35000 فوت مربع – اما Asessippi تعداد افراد را که می تواند در یک زمان به داخل بیایند محدود می کند.

این استراحتگاه همچنین هزاران عدد یونجه برای ایجاد پناهگاه های موقت آورده است تا مردم بتوانند در بیرون از خانه معاشرت کنند.

علاوه بر این ، استراحتگاه منطقه اردوگاه خود را به مکان دیگری تبدیل کرده است که مردم می توانند در آن معاشرت کنند و وعده های غذایی خود را بخورند.

وی گفت: “ما بخشی از مشکل نخواهیم بود. ما بخشی از راه حل خواهیم بود.” وی افزود که امید است اقامتگاه راهی برای بیرون رفتن و فعالیت در طول بیماری همه گیر به مردم ارائه دهد.

اگر تپه های اسکی بتوانند باز شوند ، ویویان جولین در پارک Winter Winter Springhill ، درست در شمال شرقی محیط وینیپگ ، می گوید که فکر می کند آنجا شلوغ خواهد بود. او از ژوئن در مورد رزرو دروس اسکی زمستان امسال درخواست هایی را دریافت کرده است – چیزی که معمولاً تا ماه اکتبر شروع نمی شود.

ویویان جولین ، مالک پارک ورزشی زمستانی Springhill ، می گوید که از ماه ژوئن با او تماس گرفته است که در مورد آموزش های اسکی تماس گرفته است. (احمر خان / اخبار سی بی سی)

وی گفت: “مردم به دنبال نوعی فعالیت یا بیرون آمدن هستند ، بنابراین ما انتظار داریم که امسال شلوغ باشیم.”

حتی اگر Falcon Trails قادر به ارائه فضای معمول دنج نیست ، کریستی اظهار امیدواری کرد که اقامتگاه وی و سایر افراد ، بعد از هفته ها گیر افتادن در خانه ، هنوز هم می توانند نوعی راه خروجی به مردم ارائه دهند.

“ما سعی خواهیم کرد مکانی فوق العاده را برای فرار از دیوانگی این جهان ارائه دهیم.”