استان 5 مقام ارشد را در منطقه بهداشت جنوبی حذف می کند

این استان در حال حذف پنج سمت در اداره بهداشت منطقه جنوب است ، از جمله مدیر مراقبت های حاد و مدیر سالمندان ، تسکین دهنده و مراقبت های سرطانی.

سایر سمت های حذف شده معاون رئیس شرکت های بزرگ ، مدیر Red River Valley Lodge و مدیر پشتیبانی Altona هستند.

این مناصب از طریق درخواست آزادی اطلاعات به دست آمده از سوی حزب دموکراتیک ملی که بعد از ظهر روز دوشنبه به رسانه ها ارسال شد ، آزاد شدند.

در بیانیه ای از طریق ایمیل ، South Health گفت مسئولیت ها در سمت ها به سه موقعیت مختلف منطقه ای ، خدمات بهداشتی تغییر یافته است: افسر حاد و رئیس پرستاری. جامعه و مراقبت مداوم و خدمات شرکتی و مدیر ارشد مالی.

این بخش به عنوان بخشی از تنظیم مجدد خدمات ارائه می دهد ، برخی از موقعیت های رهبری تغییر عنوان را تجربه می کنند ، برخی دیگر مسئولیت های خود را تغییر داده و موقعیت های دیگری ایجاد شده اند تا بر روی ایمنی بیمار و تغییر رویه بالینی تمرکز کنند.

“هیچ کاهش در توانایی منطقه ما در حمایت یا نظارت بر مسئولیت های عملیاتی و هیچ تاثیری نداشته است [on] کار روزمره کارکنان خط مقدم در نتیجه این تغییرات “، در بیانیه جنوب بهداشت آمده است.

رهبر حزب دموکراتیک ملی واب کینو گفت که این استان نباید در مقاطعی که خانه های مراقبت شخصی مانیتوبا بیشترین کمک را دارند کاهش دهد. (جان وودز / مطبوعات کانادایی)

در طی س questionال ، نخست وزیر برایان پالیستر مورد انتقاد مخالفان حزب دموکراتیک خلق به دلیل قطع مشاغل مراقبت های بهداشتی در طی یک بیماری همه گیر قرار گرفت ، و موارد COVID-19 در خانه های مراقبت شخصی منیتوبا افزایش یافت.

واب کینوو ، رهبر مخالفان حزب دموکراتیک خلق ، در یک جلسه مطبوعاتی گفت: “ما خانه های مراقبت شخصی داریم که برای داوطلبان التماس می کنند که از قبیل تغذیه و تأمین آب برای سالمندان ، کارهایی اساسی انجام دهند.”

“چرا کسی را که در مراقبت از سالمندان کار می کند همزمان که می بینید چنین فاجعه ای اتفاق می افتد قطع کنید؟”

پالیستر گفت که این استان صدها میلیون هزینه اضافی برای مراقبت های بهداشتی در طی بیماری همه گیر اضافه کرده است ، اما در مورد مواضع توضیحی نداد.

داگلد لامونت ، رهبر لیبرال مانیتوبا ، این تصمیم را بی پروا و فاجعه بار می داند.

وی گفت: “شما در واقع از ظرفیت سیستم و ظرفیت مدیریت استفاده می كنید. اینها افرادی هستند كه پول را انتخاب می كنند … كه می توانند بخشی از یك برنامه استراتژیك باشند.”

لامونت گفت: “تعداد كثیری از افراد در واقع در تلاش برای آماده شدن برای موج دوم كه با یك برگ صورتی اهدا شد ، مشاركت داشتند.”

در ماه سپتامبر ، این استان اعلام کرد که برای ادامه برنامه خود برای تعمیرات اساسی سیستم مراقبت های بهداشتی ، 50 پست یا کمتر از موقعیت های مراقبت های بهداشتی ارشد در نظر گرفته شده است.