از آنجا که مواد افیونی در طول همه گیری از خوشه استفاده می کند ، سایت های مصرفی باید “ممنوع” باشند

در طول سال 2020 ، COVID-19 با سرعتی بی وقفه در سراسر کره زمین موج می زند. اینکه دقیقاً کجا و چگونه تمام این ها به پایان می رسد ، در این مقطع س questionsالات بی جوابی باقی مانده است.

در کانادا ، هجوم ویروس و واکنش متصدی آن تقریباً در همه گوشه و کنار جامعه نفوذ کرده و بسیاری از چگونگی انجام امور روزمره ، چه در حوزه های دولتی و چه خصوصی را دگرگون کرده است.

مانیتوبا – مانند بسیاری از استان های دیگر – در میان موج وحشتناکی قرار دارد که تهدید می کند تا سال جدید گسترش یابد.

جای تعجب نیست که تأثیرات گسترده ای بوده است.

عملا هیچ کس در کشور بی تأثیر نبوده است. و بنابراین برای بسیاری از افرادی که از مواد مخدر و الکل استفاده می کنند صادق است.

گزارشی که اخیراً توسط آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) منتشر شد ، افزایش مرگ های ناشی از مصرف بیش از حد از زمان ظهور COVID-19 را نشان می دهد.

در مانیتوبا ، سرویس پلیس وینیپگ همچنین به تشدید قابل توجهی در تماس های مربوط به حوادث بیش از حد مصرف اشاره کرده است.

علاوه بر این ، خدمات پلیس وینیپگ افزایش استفاده از مواد افیونی – داروهای خیابانی مانند هروئین و فنتانیل ، و همچنین مسکن های تجویز شده – گزارشی را که ما در بهداشت جامعه کلینیک نیز مشاهده کرده ایم گزارش می دهد.

مطالعه PHAC به صداهای نگران کننده ای که برای اقشار مختلف مردم صحبت می کنند ، از کارکنان مراقبت های بهداشتی گرفته تا کسانی که مواد مخدر مصرف می کنند ، قدرت می بخشد ، همه آنها هشدار داده اند که با گسترش بیماری همه گیر COVID-19 ، مصرف مواد افزایش می یابد.

به حاشیه رانده شده است

اکنون شاهد الگوهای رفتاری به ویژه ناامن (استفاده از لوازم ناخالص ، مصرف مواد به تنهایی و غیره) هستیم که به طور معمول وقتی کاربران را به سمت حاشیه سوق می دهند ، ظاهر می شوند – نتیجه قابل پیش بینی ، اگر ناخواسته باشد ، سیاست های عمومی برای انزوای اجتماعی است.

ما معتقدیم که تغییر به سطح قرمز یا بحرانی سیستم واکنش همه گیر در وینیپگ فقط شرایط را بدتر می کند.

محققان ، کارگران خط مقدم ، مدافعان و کسانی که خود مواد مخدر مصرف می کنند خواستار اقدامات بیشتر برای کاهش آسیب هستند.

نویسندگان می گویند: “هیچ پادزهر منفردی برای اعتیاد و مصرف مواد وجود ندارد” ، اما سایت های نظارت بر مصرف باید “ممنوع” باشند. دکتر اندرو لوج ، سمت چپ ، مدیر پزشکی در کلینیک جامعه سلامت است ، جایی که جنی اواسیوک ، مرکز ، به عنوان یک پرستار ثبت نام شده کار می کند. برایان گوئرتزن ، راست ، مدیر استانی ائتلاف بهداشت غیر حزبی مانیتوبا است. (توسط دکتر Andrew Lodge ، Jenny Ewasiuk و Brianne Goertzen به زعم خود)

در حالی که مخالفت برخی از بخشهای جامعه همچنان پابرجاست ، اکنون در مورد مزایای سیاستهای کاهش آسیب بین جامعه علمی ، پزشکی و جامعه اجماع گسترده ای وجود دارد.

این شامل ایجاد تأسیسات نظارت بر مصرف است ، جایی که افرادی که مواد مخدر استفاده می کنند می توانند به منابع تمیز دسترسی پیدا کنند و با کمک نزدیک از مواد استفاده کنند.

در واقع ، نسخه پیش نویس یک گزارش استانی – استراتژی بهداشت روان و اعتیاد مانیتوبا ، بهبود دسترسی و هماهنگی خدمات بهداشت روان و اعتیاد – که در سال 2018 به رسانه ها ارسال شد ، حاوی پیشنهادی برای توسعه امکانات نظارت بر مصرف در استان است.

اما نسخه نهایی حاوی این توصیه نبود و سوالاتی در مورد حذف آن وجود داشت.

یک مفهوم تثبیت شده

به نظر می رسد افکار عمومی آینه تحقیقات است.

یک نظرسنجی که سال گذشته توسط انستیتوی آنگوس رید انجام شد ، نشان دهنده حمایت شدید مردم بود بیش از 66 درصد از افرادی که مورد پرسش قرار گرفته اند از پذیرش سایت های تحت نظارت طرفداری می کنند.

سایتهای تزریق تحت نظارت دیگر مفهوم جدیدی نیستند.

اروپا بیش از سه دهه است که چنین امکاناتی را اداره می کند و بیش از 100 سایت را در سراسر منطقه به حساب می آورد. در اینجا در کانادا ، Insite – واقع در قلب شهر مشهور ونکوور Downtown Eastside – از زمان باز کردن درهای خود در سال 2003 مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

به گفته نویسندگان ، مطالعات به کرات نشان داده اند که فرکانس بیش از حد مصرف در محیط تأسیسات نظارتی مصرف مانند Insite ، واقع در قلب ونکوور در مرکز شهر ایست ساید ، کاهش می یابد. (CBC)

شواهد سود در طیفی از معیارها با گذشت زمان ثابت هستند. مطالعات بارها و بارها نشان داده اند که فرکانس مصرف بیش از حد در تنظیمات نظارت بر مصرف کاهش می یابد. به همین ترتیب – به دلیل در دسترس بودن تجهیزات تزریق تمیز – انتقال عفونت های ویرانگر مانند اچ آی وی و هپاتیت C در میان افرادی که به طور منظم در مکان های تزریق تحت نظارت از دارو استفاده می کردند ، کاهش یافت.

نتیجه؟ کاهش ویزیت های بخش اورژانس و بستری شدن در بیمارستان

در نهایت ، مزایای فوق به صرفه جویی در هزینه سیستم تبدیل می شود. به عبارت دیگر ، سایت های تزریق نظارت شده توانایی کاهش بار مالیات دهندگان را دارند.

حتی با یک نگاه اجمالی به وضعیت فعلی می توان اعتیاد و مصرف مواد را فرایندهای پیچیده ای دانست که به یک رویکرد چند جانبه نیاز دارد. در همه اینها پادزهر منفردی وجود ندارد.

در عوض ، پتانسیل زیادی وجود دارد که قطعات مختلف متحرک – اصولی که از طریق تحقیقات مبتنی بر شواهد ایجاد شده اند – برای همکاری با یکدیگر و کاهش بحرانی که اکنون در آن قرار داریم ، کار کنند.

سایت های تزریق تحت نظارت یکی از اجزای مهم این استراتژی است و می تواند برای مقابله با یک اپیدمی در کل جامعه با سایر اقدامات بهداشت عمومی همکاری کند.

‘سایت های تزریق زندگی را نجات می دهند’

با توجه مجدد به علاقه عمومی و تصدیق نقش مهمی که اقدامات بهداشت عمومی در پرورش جوامع سالم تری ایفا می کنند – یک پوشش نقره ای نازک که توسط COVID-19 اعطا شده است – اکنون زمان فشار دادن پاکت است.

به زبان ساده ، این فاجعه بدون اقدام هماهنگ و معنی دار به جایی نمی رسد.

همانطور که با گذشت زمان و در زمینه های مختلف مشاهده کردیم ، مکان های تزریق تحت نظارت جان انسان ها را نجات می دهند و از انتقال بیماری های کشنده و ناتوان کننده جلوگیری می کنند.

و آنها پس انداز می کنند.

گرایش سیاسی او هرچه باشد ، این شخص باید بی فکر باشد.

این ستون بخشی از بخش نظرات CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، لطفا وبلاگ این ویرایشگر و س FAالات متداول ما را مطالعه کنید.


درباره نویسندگان

دکتر اندرو لود مدیر پزشکی در کلینیک جامعه سلامت و استادیار بالینی در دانشگاه منیتوبا است. جنی اواسیوک یک پرستار ثبت شده در کلینیک جامعه بهداشت است. برایان گوئرتزن مدیر استانی ائتلاف بهداشت غیر حزبی مانیتوبا است و به عنوان معتمد مدرسه برای بخش 3 بخش مدرسه رودخانه ترانسکونا خدمت می کند.