اخراج مددکاران اجتماعی روی میز است زیرا بخش مدرسه Seven Oaks می گوید بودجه با هزینه ها هماهنگ نیست

بخش مدرسه سون اوکس وینیپگ ممکن است برخی از موقعیت‌های مددکاری اجتماعی مدرسه خود را کنار بگذارد و برخی از وظایف خود را در نقش‌های دیگر قرار دهد، که نشان می‌دهد محدودیت‌های مالی تصمیم‌های سختی را در این بخش مجبور کرده است و هیچ تغییر قابل توجهی برای دانش‌آموزان ایجاد نخواهد شد.

برایان اولری، ناظر هفت اوکس، گفت که در حال حاضر 7.4 موقعیت مددکار اجتماعی مدرسه تمام وقت وجود دارد که با هشت نفر کار می کند. بیشتر آنها بسته به نیاز از مدرسه ای به مدرسه دیگر شناور می شوند، اما در حرکت رو به جلو به صورت تمام وقت در مدارس خاصی مستقر خواهند شد.

اولری گفت این امکان وجود دارد که برخی از کارکنانی که طرفدار تغییر نیستند، “ممکن است تصمیم به ترک بگیرند.”

اولری گفت: «در حال حاضر هیچ کس اخراج نشده است و ما شروع به کار در این فرآیند کرده‌ایم، اما اخراج از روی میز نیست.

ما انتظار نداریم که تأثیری روی دانش‌آموزان بگذارد. ما منابع را از دست نمی‌دهیم، ما نحوه ارائه خدمات را تغییر می‌دهیم.»

در حالی که ممکن است مددکاران اجتماعی کمتری وجود داشته باشد، اولیری می‌گوید که تغییرات آتی می‌تواند منجر به 18 موقعیت آموزشی بیشتر شود.

برایان اولری، سرپرست بخش مدرسه هفت اوکس.
برایان اولری، ناظر بخش مدرسه هفت اوکس، پیشنهاد کرد وجود مددکاران اجتماعی مستقر در مدارس خاص، یکپارچگی خدمات را به ارمغان می آورد و به ایجاد روابط بین آنها، دانش آموزان و خانواده ها کمک می کند. (نامپانده لوند/CBC)

این خبر یک ماه پس از آن منتشر شد که هیئت مدیره این بخش افزایش مالیات بر دارایی را برای کمک به Seven Oaks در حفظ سطوح کارکنان آموزشی و برنامه های دانشجویی خود اعلام کرد.

اولری گفت که افزایش بودجه با افزایش هزینه ها و رشد ثبت نام همگام نبوده است.

او گفت که محدودیت‌های مالی در سال‌های اخیر این بخش را تحت تأثیر قرار داده است تا «تصمیم‌های دشواری اتخاذ کند، از جمله کاهش ادامه تحصیل، حذف 25 موقعیت غیر آموزشی و نصف کردن بودجه برنامه تابستانی آن.

ما همیشه از خود می‌پرسیم که بهترین استفاده از منابع محدودمان چیست و در این مورد، حمایت‌های درون مدرسه‌ای به جای حمایت‌های بالینی است.

در صورت اخراج، یکی از دلایلی که اولری فکر می‌کند دانش‌آموزان تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت این است که او معتقد است برخی از کارها می‌تواند توسط مشاوران مدرسه، معلمان منابع و آژانس‌های اجتماعی که به دانش‌آموزان با نیازهای بهداشت روانی کمک می‌کنند جذب شود. او گفت که سمت های روانشناس مدرسه و پزشکان گفتار و زبان باقی خواهند ماند.

او گفت: «هر دو این رشته در حال ارزیابی از بچه‌ها و برنامه‌نویسی هستند که واقعاً سطحی از تخصص را می‌طلبد. مددکاران اجتماعی عمومی‌تر هستند و مجموعه مهارت‌های آن‌ها تفاوت چندانی با معلمان یا مشاوران پشتیبانی یادگیری ندارد.»

بارب تمرمن این شخصیت پردازی را به چالش می کشد.

تمرمن، مدیر اجرایی کالج مددکاران اجتماعی مانیتوبا، گفت که مددکاران اجتماعی برای ارائه خدمات حمایت بالینی مستقیم آموزش دیده اند، در حالی که معلمان، معلمان منابع و مشاوران راهنمایی با تمرکز بر آموزش آموزش دیده اند.

تمرمن گفت: «بسیار ناامیدکننده است که شاهد کاهش بالقوه خدمات مددکاری اجتماعی در منیتوبا باشیم و فکر می‌کنم این بخشی از یک مشکل بزرگ‌تر است که مدارس به طور کلی کمبود بودجه دارند.»

کاهش خدمات مددکاری اجتماعی در مدارس بسیار مهم خواهد بود: کاهش حضور، افزایش مشکلات رفتاری و عاطفی، کاهش تعامل با دانش‌آموزان و خانواده‌ها، که می‌تواند بحران سلامت روانی موجود را تشدید کند.

مددکاران اجتماعی “نقش حیاتی” دارند

تمرمن گفت که استان های دیگر در پاسخ به بحران های بهداشت روانی پس از همه گیری، تعداد مددکاران اجتماعی را در مدارس افزایش می دهند.

تمرمن گفت: “خدمات اجتماعی ما تحت فشار هستند… و ما به خدمات بهداشت روانی بیشترین نیاز را داریم، بنابراین مددکاران اجتماعی نقش مهمی دارند.”

مددکاران اجتماعی مدارس بالاترین تعداد پرونده‌هایی را دارند که در سال‌های پس از همه‌گیری دیده‌اند و این زمانی است که بیش از همه به ما نیاز داریم.»

نیکول اسکات از انجمن مددکاران اجتماعی مدارس منیتوبا، به تکرار Temmerman پرداخت.

اسکات گفت: “تقاضا برای آنها بیشتر از همیشه بوده است.”

اسکات گفت مددکاران اجتماعی مدارس مجموعه مهارت های منحصر به فردی دارند که آنها را قادر می سازد تا با همه چیز از عوامل خطر تحصیلی گرفته تا کمک به دانش آموزان و خانواده ها در توسعه استراتژی های رفتاری و سلامت روان مقابله کنند.

این مجموعه مهارت همچنین آنها را در جامعه و در مدرسه می بیند که با مدیریت، برنامه های پیشگیری و تروما را با معلمان و همچنین برنامه های مدیریت احساسات و خشم برای دانش آموزان ارائه می دهند.

«مددکاران اجتماعی از منظری جامع‌تر از نظر دسترسی به خانواده، ارتباط با جامعه، ارتباط خانواده‌ها با حمایت‌های اجتماعی، کار در تیم مدرسه و تلاش برای ارائه برنامه‌ای برای موفقیت دانش‌آموزان کار خواهند کرد. “

رویکرد آگاهانه از تروما

امبر زتانوک، ناظر دانش‌آموزان و حمایت‌های خانواده در بخش مدرسه لوئیس ریل، گفت که مددکاران اجتماعی به تأثیراتی که بر اندازه کلاس و پویایی کلاس‌های درس ناشی از اضافه شدن 600 دانش‌آموز تازه‌وارد به آن بخش در سال تحصیلی جاری است کمک می‌کنند.

زتانوک گفت: «ما متوجه شده‌ایم که بسیاری از دانش‌آموزان اوکراینی دچار آسیب‌های روحی هستند که ممکن است آن‌ها را تجربه کرده باشند و از این رو به حمایت از آنها، خانواده‌هایشان و سیستم مدرسه کمک می‌کنند تا بدانند در صورت تحریک کودک چگونه باید واکنش نشان دهند.

زتانوک گفت که مددکاران اجتماعی مدرسه علاوه بر مشاوره و کمک به دانش آموزان به روش های دیگر، به کارکنان در یادگیری تروما، سلامت روان، آگاهی از مواد مخدر و پیشگیری از خودکشی کمک می کنند.

زتانوک می‌گوید: «بنابراین، نگاه کردن به رفتار به‌عنوان یک واکنش آسیب‌زا و نه فقط به کودکی که دستکاری یا لجبازی دارد، بنابراین به آنها کمک می‌کنیم از این دریچه به رفتار نگاه کنند.»

“فقط فکر می کنم هر بخش مدرسه ای به مددکاران اجتماعی نیاز دارد تا به نیازهای دانش آموزان و خانواده ها رسیدگی کند.”